☕︎Tobi(to)⁷♥︎

1.4K posts

☕︎Tobi(to)⁷♥︎ banner
☕︎Tobi(to)⁷♥︎

☕︎Tobi(to)⁷♥︎

@t0bitto

25 ⁶⁶ INTJ

가입일 Mart 2022
1.3K 팔로잉260 팔로워
고정된 트윗
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
☕︎Tobi(to)⁷♥︎@t0bitto·
Şöyle tertemiz yedim kafayı, yaktım gemileri takılıyorum sitede
Türkçe
0
0
0
570
lana⁷
lana⁷@goldennnights·
@t0bitto Umarim kardeslerim dizisinde oldugu gibi yapilan kotulukler yanlarina kalmaz. Kotu adami sempatik gostermeye calismazlar
Türkçe
1
0
4
1.2K
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@TurkishGpt1 Her karakterin neredeyse ayni sekil problemler yasayip farkli tepkiler vermesi filan o kadar guzel ve ince isleniyoe ki
Türkçe
0
0
0
297
aynen o
aynen o@TurkishGpt1·
@t0bitto Problem şu ki her arkadaşı veya her karakter zaten neredeyse ailesiyle problemli
Türkçe
1
0
0
756
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@ssolivina Kesinlikle zagen baska turlu de izlemrk istemiyorum. Evet ciftler guzel olur ama ben abi kardes istiyorum
Türkçe
0
0
3
359
𝒆𝒔𝒂’
𝒆𝒔𝒂’@ssolivina·
@t0bitto Başka türlü izleyemiyorum zaten ona üzülüyorum sürekli😭
Türkçe
0
0
6
1.7K
alya
alya@slmbenalyaa·
Lisede şöyle bir şey yaşasam Allah çarpsın 40 yıl aşık kalırdım ele güne aleme anlatırdım abarta abarta
Türkçe
2
3
126
2K
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@ssshininglight Ve bence bu cok guzel evet yaz evet civil civillik ama hayatin aci gerçeklerini buna harmanlayarak yansitmalari (temennimiz) cok guzel
Türkçe
0
0
0
6
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@desuliac KESINLIKLE KESINLKLE evet arada tuzu biberi ergen asklari da olabilir ama iste %5-10 unda geri kalaninda sadece onlari sadece abi kardes oztutk kardesleri izlemek istiyoru.
Türkçe
1
0
1
21
Daha 17
Daha 17@daha17dizi·
Bakın burada kim varrr 🥳 #Daha17
Daha 17 tweet media
Türkçe
157
155
6.4K
170.9K
marcoçağanasensio
marcoçağanasensio@jhnduran·
Demirin kim olduğu öğrenmeleri 10 bölüm surucek diyolar kanım dkndu nası beklicez 10 bolum neyse #ArLey izleriz
Türkçe
4
1
48
1.9K
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@praningamzesi Tam olarak bu yuzden Aras leylanin tavirlarina alinmiyor hatta zarar gormesin diye kucakliyor ve leylanin etrafinda gezinmesini garipsemiyor aksine izin veriyor
Türkçe
1
0
5
123
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@praningamzesi Ki esek herif resmen leylanin triplerini yedikce 4 kose oldu, ben bu yüzden leylaya da hak veriyorum arasa da. Aras gercegini ver bana diye sıkıştırırken leyla annesi yuzunden kendisi olmayan bir tavir sergiliyor ki kutaydan korurkenki tavri leylanin gercek haliydi +
Türkçe
1
0
5
133
MynameisY🪐
MynameisY🪐@praningamzesi·
Tam olarak bu gözle izlediğim için Şebnem’e diva muamelesi çekenler, Teoman’ın yaptıklarına ahaha mal oğlum ya diye gülenler ve son bölümde Leyla’nın söyledikleri için Aras da hak etti ya falan diyenler beni aşırı rahatsız ediyor
☕︎Tobi(to)⁷♥︎@t0bitto

diziye gençlik yaz dizisi penceresinden bakmayı bırakıp yetim öksüz bir çocuğun hikayesi penceresinden odaklanınca o kadar kırıcı bir dizi haline geliyor ki nefessiz bırakıyor

Türkçe
1
1
39
1.6K
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
@praningamzesi Komik veya hakli oldugunu düşünmüyorum bende sadece teomanin deli deli halleri seyir zevkini yukselten bir durum benim icin dizide.
Türkçe
1
0
0
67
Leyla
Leyla@Cokzelseyler·
Cagan bakislariyla oynamak konusunda cok yetenekli ya. Tum bolum boyu kizi terslese de bakislariyla seviyorum dedi resmen. Onu acik olsun gercekten gelecegin Cagatayi olacak oyunculugunu cok begeniyorum
Türkçe
3
33
1.6K
29.8K