

Κυχρέας / Kychreas
26.2K posts

@vxaz_79
Οι βάρβαροι δουλικώτεροι τα ήθη φύσει των Ελλήνων. Άπας ο βίος των ανθρώπων φύσει και νόμοις διοικείται.








Γιατί άραγε υπάρχει αυξητική τάση ενώ δεν λαμβάνουν άσυλο...; Για να καταλάβετε το δούλεμα που τρώτε απο τους πολιτικούς απατεώνες






Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται


@_anthi___ @steliostso @kic54989272 Τους τα φέρνει στην μάπα ο αέρας τώρα εισαγόμενα 😂😂.



@vxaz_79 Με ένα νόμο κι ένα άρθρο. Γνωστή συνταγή και πετυχημένη...



Κατάρρευση γεννήσεων. ⬇️ 50% από το 2008 ως το 2025. 📉 25% μόνο τα τελευταία 4 χρόνια. Ούτε σε παγκόσμιο πόλεμο δεν γίνονται αυτά. Δεν με ανησυχεί τόσο το ζήτημα της εθνικής άμυνας ή της οικονομίας. Άμυνα: Στην εποχή των drones-ΑΙ μπορείς να είσαι αστακός. Έτοιμος να προκαλέσεις απίστευτη ζημία στον επίδοξο αντίπαλο. Οικονομία: Στην εποχή που καταφθάνει τις επόμενες δεκαετίες θα παράγουμε όσα χρειαζόμαστε πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η μετατροπή μας σε κοινωνία γερόντων. Μια κοινωνία φοβική και νωθρή, χωρίς ζωντάνια. Πόσο φιλόδοξη μπορεί να είναι μια γερασμένη κοινωνία; Ποσο ευτυχισμένη μπορεί να είναι μια τέτοια κοινωνία; #δημογραφικο #υπογεννητικοτητα #ελλαδα



Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα! Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!! facebook.com/share/1CVwsy8B…





Τίναξαν στον αέρα τους εκσκαφείς στα ορυχεία λιγνίτη για να κάνουν σίγουρο πως δεν θα έχεις ποτέ πια φθηνή ενέργεια. Δεν υπήρχε απόλυτως κανένας άλλος λόγος να τα καταστρέψουν υποδομές φτιαγμένες από τη φορολογία των Ελλήνων.





