Efe Fidancı

38.9K posts

Efe Fidancı

Efe Fidancı

@efefidanci

Retweet, beğeni, paylaşım ve yorumlar, bilgilendirme/kaynak gösterme amaçlı olup, onay ve/veya destek anlamına gelmeyip, yatırım( al,sat,tut)tavsiyesi değildir.

Katılım Kasım 2013
362 Takip Edilen492 Takipçiler
Efe Fidancı retweetledi
Önder Aslan
Önder Aslan@Onderlion·
Ben Önder Aslan her zaman KY nin yanınd oldum. Her zaman hakkı gözettim. Kendini bilmezler tabi ki saldıracak Ama ben durmayacağım Hepinizle tek tek ilgileneceğim KİMLER BENİMLEE ?????
Türkçe
7
1
84
3K
Efe Fidancı retweetledi
Hakan YILDIZ
Hakan YILDIZ@Hknyldz01·
Son 2 gündür ülke gündeminde olan bir konuya değinmek istiyorum. Sınava son dakika yetişmeye çalışan adayları görüp hızlıca kapıları kapatmaya çalışan görevlileri anlayan var mı ? Gelecekleri için sabah akşam ders çalışan insanları sınava almamak için bu kadar çaba gösterilmesine hayret ediyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?
Türkçe
15
5
32
3.7K
Efe Fidancı retweetledi
Önder Aslan
Önder Aslan@Onderlion·
#Kontr yazanlar var hala.. İyi misiniz ?
Türkçe
4
1
24
5.3K
Efe Fidancı retweetledi
Hakan YILDIZ
Hakan YILDIZ@Hknyldz01·
Donald Turump açtı ağzını yumdu gözünü Trump’ın Medyaya gösterdiği yangına bir kova döküyor sönmesi için Ama kovanın içinde su yerine benzin var ! Sert bir hafta bizi bekliyor dostlar paraşütleri yanınıza almayı unutmayın. #bist100
Türkçe
2
2
72
7.6K
Efe Fidancı retweetledi
Önder Aslan
Önder Aslan@Onderlion·
#BRSAN kısa vade trend güçlü gözüküyor. Marttan gelen düşen trendin son günleri 1000 üstü alev alev 🔥 🔥🔥
Önder Aslan tweet media
Türkçe
2
12
88
4.8K
Efe Fidancı retweetledi
ALHAN BORSA
ALHAN BORSA@Alhanmna·
İran heyeti, Trump'ın tehditleri nedeniyle İsviçre'de ABD ile gerçekleşen müzakere alanını terk etmiş falan Höstadlar da birazdan yazarlar biz zaten nakitteyiz diye :)) #pekgy #svgyo #ıskpl #tera #trhol #algyo #horoz
ALHAN BORSA@Alhanmna

#SONDAKİKA İsrail ile Hizbullah arasında geçici ateşkes sağlandı. Ateşkes 16.00'da yürürlüğe girecek. Haberle endeksi çektiler bakalım yukarı ama bizimkilerden gelebilecek ters mevzulara karşı nakit oluşturun kenara #xu100 #bist100

Türkçe
8
6
34
3.5K
Efe Fidancı retweetledi
Mustafa Onur
Mustafa Onur@growtzzz·
Bu konuyla alakalı bir sürü yorum yapıldı, okuduklarım arasında açık ara en iyisi buydu. Hiç popülizme girmeden, sebep sonuç ilişkisine dayanarak çok mantıklı açıklamalarla tane tane açıklanmış. Bir ara yazıyı okurken, “ulan ben mi yazdım bunu!” demedim değil. 😁 Takip edecekseniz bu tarz sebep sonuçtan yola çıkarak bir sonuca gidebilen insanları takip ediniz. Ağzınıza sağlık hocam. 👏
F. Begoviç@fbegov1c

Bir hissede "takası toplamak", o hissede para yakmaktır. Zaten her hissenin temel amacı da bu değil midir? ​Bunca endeks mühendisliği ve borsamızın uzun zamandır içinde olduğu bu düzeltme süreci; aslında ortada hiçbir şey yokken düşen piyasanın amacının küçük yatırımcıyı dışarıda bırakmak, BIST 30 hisseleri de dahil olmak üzere takası toplamak ve ardından başlayacak rallide o malı yeniden küçük yatırımcıya devretmek olduğunu göstermiyor mu? ​Bu durumda piyasa aktörlerinden birisine "az hırsız", diğerine ise "çok hırsız" mı diyeceğiz? Bazı getirisi yüksek fonlar para yakıyor ve bazı hisseleri yükseltiyor diye hırsız mı oluyorlar? ​Konjonktür tamamen değişti, artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Her şey çok daha hızlı ilerliyor, marjlar çok daha çabuk oluşuyor. Geleneksel ofansif fonlar, para yakan bu yeni nesil fonların gerisinde kaldı; asıl sorun da zaten bunu bir türlü kabul edememeleri. ​Para yakan fonlar sayesinde, normal şartlarda hiç gitmeyecek hisseler bile bu nakit akışının içine girerek çok güzel marjlar verebiliyor. Burada doğru zamanda, doğru yerde durmayı başaran küçük yatırımcı; hem fon tarafında hem de hisse bazında ciddi paralar kazanabiliyor. ​Eskiden bir hissenin yükselmesi için yatırımcının çok uzun süreler beklemesi gerekiyordu; şimdiyse borsadan kısa zamanda yüksek kazançlar elde etme şansı var. Bunun neresi yanlış? ​Bir yatırımcı, Türkiye ekonomisinin en değerli hisselerinden olan AGHOL ve TABGD gibi tahtalarda aylarca bekleyerek, yüksek enflasyonun olduğu bir ülkede parasının değerini nasıl koruyabilir? Altı aylık getirilerin ortalaması %12 - %13 seviyelerinde kalmışken, biz borsada para kazanmak için mi varız yoksa sadece mal taşımak için mi? ​Yönettiğiniz fonun bir senede faiz katar getirisi yok bir özeleştiri yok mu ? İnsanlar neden sizin fonunuza gelsin ? Sizin bahsettiğiniz o klasik düzlemde, sadece "güzide hisse" diyerek beklemekle nasıl para kazanacağız? ​Herkesin dilinde bir "yabancı yatırımcı" söylemidir gidiyor. Oysa senelerdir bizim borsa dinamiklerimiz yerli spekülatörler ve yerli oyuncular etrafında şekilleniyor; her daim de böyle kalacak. Yabancı yatırımcı bu işin sadece tamamlayıcı kısmıdır. ​Büyük bir ralli olacağı zaman zaten yabancı yatırımcı çoktan hisselerdeki yerini almış olur ve eş güdümlü bir şekilde herkes para kazanmaya başlar. Bu sistem her zaman böyle işledi, bundan sonra da böyle gidecek. ​Bu süreçte küçük yatırımcı olarak bizim yapmamız gereken; para yakan kim varsa, hangi güçlü oluşum hareket başlatıyorsa onun arkasında durmaktır. Uyuz eşeğe değil, her daim kazanacak ata oynamak zorundayız. Aksi takdirde, bu piyasa koşullarından para kazanmamız asla mümkün olmayacaktır.

Türkçe
6
2
192
23.5K
Efe Fidancı retweetledi
F. Begoviç
F. Begoviç@fbegov1c·
Bir hissede "takası toplamak", o hissede para yakmaktır. Zaten her hissenin temel amacı da bu değil midir? ​Bunca endeks mühendisliği ve borsamızın uzun zamandır içinde olduğu bu düzeltme süreci; aslında ortada hiçbir şey yokken düşen piyasanın amacının küçük yatırımcıyı dışarıda bırakmak, BIST 30 hisseleri de dahil olmak üzere takası toplamak ve ardından başlayacak rallide o malı yeniden küçük yatırımcıya devretmek olduğunu göstermiyor mu? ​Bu durumda piyasa aktörlerinden birisine "az hırsız", diğerine ise "çok hırsız" mı diyeceğiz? Bazı getirisi yüksek fonlar para yakıyor ve bazı hisseleri yükseltiyor diye hırsız mı oluyorlar? ​Konjonktür tamamen değişti, artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Her şey çok daha hızlı ilerliyor, marjlar çok daha çabuk oluşuyor. Geleneksel ofansif fonlar, para yakan bu yeni nesil fonların gerisinde kaldı; asıl sorun da zaten bunu bir türlü kabul edememeleri. ​Para yakan fonlar sayesinde, normal şartlarda hiç gitmeyecek hisseler bile bu nakit akışının içine girerek çok güzel marjlar verebiliyor. Burada doğru zamanda, doğru yerde durmayı başaran küçük yatırımcı; hem fon tarafında hem de hisse bazında ciddi paralar kazanabiliyor. ​Eskiden bir hissenin yükselmesi için yatırımcının çok uzun süreler beklemesi gerekiyordu; şimdiyse borsadan kısa zamanda yüksek kazançlar elde etme şansı var. Bunun neresi yanlış? ​Bir yatırımcı, Türkiye ekonomisinin en değerli hisselerinden olan AGHOL ve TABGD gibi tahtalarda aylarca bekleyerek, yüksek enflasyonun olduğu bir ülkede parasının değerini nasıl koruyabilir? Altı aylık getirilerin ortalaması %12 - %13 seviyelerinde kalmışken, biz borsada para kazanmak için mi varız yoksa sadece mal taşımak için mi? ​Yönettiğiniz fonun bir senede faiz katar getirisi yok bir özeleştiri yok mu ? İnsanlar neden sizin fonunuza gelsin ? Sizin bahsettiğiniz o klasik düzlemde, sadece "güzide hisse" diyerek beklemekle nasıl para kazanacağız? ​Herkesin dilinde bir "yabancı yatırımcı" söylemidir gidiyor. Oysa senelerdir bizim borsa dinamiklerimiz yerli spekülatörler ve yerli oyuncular etrafında şekilleniyor; her daim de böyle kalacak. Yabancı yatırımcı bu işin sadece tamamlayıcı kısmıdır. ​Büyük bir ralli olacağı zaman zaten yabancı yatırımcı çoktan hisselerdeki yerini almış olur ve eş güdümlü bir şekilde herkes para kazanmaya başlar. Bu sistem her zaman böyle işledi, bundan sonra da böyle gidecek. ​Bu süreçte küçük yatırımcı olarak bizim yapmamız gereken; para yakan kim varsa, hangi güçlü oluşum hareket başlatıyorsa onun arkasında durmaktır. Uyuz eşeğe değil, her daim kazanacak ata oynamak zorundayız. Aksi takdirde, bu piyasa koşullarından para kazanmamız asla mümkün olmayacaktır.
Türkçe
6
10
226
48.5K
Efe Fidancı retweetledi
The Assembly
The Assembly@InTheAssembly·
Institutions are loading up on this stock:
English
35
6
300
183.8K
Efe Fidancı retweetledi
Önder Aslan
Önder Aslan@Onderlion·
Yenilenebilir enerjicilerin bu sene bilançolarında büyük değişimler olacak. Fazlasıyla kar göreceğiz.
Önder Aslan tweet media
Türkçe
8
7
125
19.5K
Efe Fidancı retweetledi
Özgür AKINCI (Borsa Avcısı)
#TRALT ABD İRAN anlaşmasından sonra yükselişe geçen bu hisse için ralli sinyali geldi Kısa vade hedefim: 65TL YTD. #Bist100
Özgür AKINCI (Borsa Avcısı) tweet media
Türkçe
1
4
94
8.4K
Efe Fidancı retweetledi
Özgür AKINCI (Borsa Avcısı)
Bütün müslüman alemine cümleten selamınaleyküm HAYIRLI SABAHLAR
Türkçe
4
1
81
3.6K