


P€R£0R@
369 posts

@heryerdeing
#bitcoin, #news, #sports, #tech, #cinema, #allinone, 💪❤️🎶👀💰💻




Note that #GalaxyDigital has deposited over 10,000 $BTC($1.18B) to exchanges in the past 8 hours! The 10,000+ $BTC comes from the Bitcoin OG holding 80,009 $BTC($9.68B). x.com/lookonchain/st…



Şimdi sevgili arkadaşlar gelelim benim ve Hüseyin için önemli bir konuya Biliyorsunuz 2 yılı aşkın süredir kardeşim ve yol arkadaşım @rangeblue_ 'nun temel analizlerini ve gelişmelerini takip ettiği projeleri #Altcoin Ayinleri başlığı altında 2024 Eylül-Aralık ayları arasında 50'den fazla olacak şekilde teknik olarak grafiklerle alım ve olası hedefler olarak paylaştım Daha paylaşmadığım 80 adet üzeri coin var Zaten public paylaşıyoruz, herkes alabilir hatta çalabilir de, ama birazdan anlatacağım sinsi kötülüğü görmezden gelemezdim. Ne kendi emeğimi, ne de kardeşimin emeğini çiğnetmem Bu camiada kimseyle hır gür yaşamadım, bir isim hariç, onu da hepiniz biliyorsunuz. Kötü bir sicili de olsa kimseyi isim vererek suçlayıp tenkit etmedim. Herkesin emeğine bilgisine ve CT deki kitlesel konumuna saygım var. Ama @Personeltrader 'ın bu yaptığını çok yakışıksız buldum. Üstelik space davetlerini hiç bir zaman geri çevirmeyerek elimden gelen desteği de sunmak istedim. Buna karşılık olarak, dün space imize geldi, projeleri dinledi, listemizdeki projelerin önem sırasını öğrendi ve ardından hepinizin merak ettiği şekilde listemdeki 1. sıradaki coini merak edip sordu. Tabi ki söylemedim, ama bunda da bi sorun yok, merak edilebilir sorulabilir, ben de olsam ben de merak ederdim. Peki bu alıntı tweetteki paylaşımı yaparken emeğe saygı gösterip "Az önce Gabriel'in space inde dinledim, temel analizini Range Blue yapmış, projeyi ben de araştırdım, hem teknik hem temel anlamda ben de beğendim ve alıyorum" demek yerine neden kendisine space den sonra vahiy inmiş gibi gidip " #SOIL aldım" paylaşımı yaparsın arkadaşım. İlerde ben bildim, ben paylaştım, ben kazandırdım demek için bir insanın dostluğunu ve güvenini kaybetmeye değer miydi? Ben kendisini takipten üzülerek çıkıyorum, sizleri hem piyasadan hem de CT deki kötü ve kötülüklerden korumak adına 4 yıldır çaba sarfeden şahsımı takip eden siz değerli arkadaşlara da kararı kendisine bırakıyorum. Gündeminizi meşgul ettiğim için özür dilerim ama hem benim, hem de kardeşim Hüseyin için önemli bir konuydu, paylaşmadan ve sizleri de uyarmadan geçemezdim. Herkese iyi akşamlar dilerim


Fiyat dün konuştuğumuz, yani 106k etrafına yerleştirilmiş likiditeye kadar yürümüş, Dün zaten "buraya kadar bir pump gelebilir" diye konuşmuştuk. 👉🏻 BURADA (ve altta ekteki tweet'te); x.com/cryptometugce/… Hatta tam da piyasaların kapanacağı sırada senkronize biçimde bu likiditeye gelmiş. Görselde kare içine aldığım yerde gördüğünüz gibi likiditeden ufak bir ısırık alıp, tam bu likiditeden aşağı dönmüş ve 102k'ya kadar sarkmış. Orada da piyasalar kapanmış ve hafta sonu tatiline girmiş. ❓ Hafta sonları biliyorsunuz genelde hacimsiz bir piyasa olur ve BTC fiyatı yatay gider. Bilmiyorum, belki bu hafta sonu da öyle geçecek. Ama yine de "klasik ve bildiğimiz hafta sonları gibi sakin geçebilir" diye ezbere konuşmak belki hata olabilir. Çünkü bu hafta sonu, Trump'ın koltuğu devralacağı günün arefesi, Bu sebeple önceki hafta sonlarından bir farkı var. Yani klasik hafta sonları gibi sakin-sessiz geçmezse, bu şaşırtıcı olmayacaktır diye düşünüyorum. ✅Dirençlerimizi artık biliyorsunuz zaten. 106k civarına serpiştirilmiş bir likiditemiz var. (yarısı ısırılmış şekilde duruyor) Onun da üzerinde 107.700'den 110.300'e kadar uzanan bir BLOK var. Bunlar fiyatın kademeleri. #BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance #coinbase #tether #CME #CoT














$DAR ☑️ Öncelikle #DAR 2-3 hafta sonra isim değişikliğine giderek $D olacak. Supply değişmiyor sadece isim değişiyor rebranding olacak ve sıfır grafik ile #Binance de listelenecek ☑️ Coinin yanında delist olacak yazmasını insanların yanlış anladığını o yüzden de gereksiz düştüğüne inanıyorum ☑️ Çok güçlü destekte daha önce defalarca bu bölgeden sert yükseliş gerçekleştirdi benzer bir performans bekliyorum ☑️ Kısada da TOBO görüntüsü var. Uzun yeşil mum ile seri bir toparlama görmeliyiz




