P€R£0R@

369 posts

P€R£0R@

P€R£0R@

@heryerdeing

#bitcoin, #news, #sports, #tech, #cinema, #allinone, 💪❤️🎶👀💰💻

Turkey Katılım Ağustos 2013
991 Takip Edilen34 Takipçiler
P€R£0R@ retweetledi
CryptoMe 
CryptoMe @cryptometugce·
Günaydınn dostlarr☀️💛🌻 Dün Türkiye'nin GDP (GSYİH, Ekonomik büyüme) verisi açıklandı. Yılın ikinci çeyreğinde, bir önceki çeyreğe göre %4.8 büyümüşüz. Bu oldukça ciddi bir büyüme. Peki nasıl olmuş bu, bir bakalım. Nasıl büyümüşüz. 1️⃣. Görsele bakınız; GDP'nin formülü GDP = C+I+G+(X-M) şeklindedir. Yani GDP = Tüketim + Yatırımlar + Kamu Harcamaları + (İhracat - İthalat) 2️⃣ Tamam, şimdi 2. görsele bakınız, yani TÜİK'in açıklamasına. Ne görüyorsunuz? İhracat (X) %1.7 artarken, İthalat (M) %8.8 artmış. Alla allaaa, biz nasıl büyüdük ki o zaman? Devletin tüketim harcamaları da düşmüş. Şöyle biraz daha bakınca ne görüyoruz? MAVİ olan %5.1 artmış. Yani Yerleşik Hanehalkı Tüketimi (C) Yani GDP, formülündeki C terimi sayesinde büyümüş. Yani "TÜKETİM" kalemi sebebiyle. Peki tüketimimiz bir önceki çeyreğe göre arttı mı? Benim artmadı? Sizin arttı mı? Tüketimim artmadı, ama aynı tüketime verdiğim PARA arttı. Yani her şeye zam geldi. Mecburen bu tüketime verdiğim para arttı. Şimdi yüksek enflasyon sebebiyle her şeye zam gelince ve ben de mecburen, aynı tüketime daha fazla harcama yapmak zorunda kalınca, biz BÜYÜMÜŞ mü oluyoruz? Yoksa büyüyen şey başka bir şey mi? Üstelik TÜİK'in verileri. Gel de güven. Orası da ayrı mesele ama ona girmeyelim.
CryptoMe  tweet mediaCryptoMe  tweet media
Türkçe
6
4
74
2.5K
P€R£0R@ retweetledi
SirGrayWolf Crypto
SirGrayWolf Crypto@Sirgraywolff·
Geçen haftalarda dikkat çeken satoshi zamanından kalma toplam 80000 adet #Bitcoin transferleri vardı hatırlarsınız #GalaxyDigital Bu 80000 $BTC e sahip vatandaşın malını satmaya aracılık ediyor 10000 #BTC göndermişler son 8 saatte borsalara Kaldı 70000?
Lookonchain@lookonchain

Note that #GalaxyDigital has deposited over 10,000 $BTC($1.18B) to exchanges in the past 8 hours! The 10,000+ $BTC comes from the Bitcoin OG holding 80,009 $BTC($9.68B). x.com/lookonchain/st…

Türkçe
4
1
33
6.7K
P€R£0R@ retweetledi
Personel Trader
Personel Trader@Personeltrader·
Normal şartlarda böyle bir yanıt asla vermem kimseye, fakat daha $SOIL projesinin adını kimse bile bilmiyorken ben projenin alfa ve kapalı aşamalarından itibaren tek Türk elçisiyim. Profilimde bile bu belirtilmiş durumda iken, ve yaklaşık 2 ay önce daha sizi tanımıyorken bile $SOIL analizim ve alım paylaşımım var. Konuyu sizden duymuş olmam için sizin daha öncesinden benden duymuş olmanız gerekiyor çünkü herhangi bir token ortada yokken bile ben ekip içerisindeydim 😁😁😁 Bu mantığa göre siz benden bu coini duyup paylaştınız? Böyle kötü düşünmek gerekiyor sanırım. Ama ne diyelim, daha profilimde yazan $SOIL elçisi kısmını okumayı bile beceremeyen, yetmezmiş gibi basit bir sorunun altında bile art niyet arayan kötü niyetli birisi olduğunu düşünüyor ve sana bu saçma egolu hayatında başarılar diliyorum. Dm'den sürekli konuşuyoruz fakat rahatsız olduğun bir meseleyi direkt benimle konuşup sormak yerine algı yapıp paylaşıyorsan kusura bakma art niyetli bir çıkarcısın demektir. Madem bu kadar gizli spot sepetiniz var bunu insanlar alsın diye paylaşıyorsunuz hatta paylaşmayı geçtim canlı yayında herkese duyuruyorsunuz, benim paylaşımımla daha fazla insanın alacak olması senin için ne gibi bir zararı olabilir veya ben bundan ne gibi bir çıkar sağlayabilirim? Demek ki senin amacın takipçilerine falan para kazandırmak değil, narsist duygularını "BEN BİLDİM" diye tatmin etmek demektir. Ama kusura bakma yanlış anlaşılma yaşadığın bir olayda kendini rezil etmeyi başardın. Hayatınızda bol şans diliyorum. Konu kamuoyuna mal olduğu için, geçmiş tweetlerimde paylaştığım $SOIL paylaşımlarımı ve projenin elçisi olmamın da kanıtlarını aşağıya paylaşıyorum. Kendisini bir şey sananlara en güzel cevap bu olacaktır. Elçisi olduğum projenin de böylesi bir reklamı yapılmış olması benim için keyifliydi. Teşekkürler. Görsel 1 : Resmi Global Soil elçiler grubu içerisinden bir görsel : Sizin adınızı göremiyorum burda @Crypto__Gabriel hocam 😁😁 GÖRSEL 2 : Herkese açık ücretsiz telegram grubum içerisinde 13 Aralık 2024 tarihli $SOIL alımımızın yapıldığına dair paylaşımımız. (İntraday işlem olduğu için alındı ve sonrasında satıldı bu ilk alımımızdı) Ek olarak 13 Aralık tarihinde paylaştığım Tweetim : x.com/Personeltrader… Yani neymiş bu coini dün senden duyup almamışım dimi 😁😁😁 Daha fazla lafı uzatmadan hakkımı yiyene hakkım helal olmasın, kimseyi sorgusuz sualsiz hırsızlıkla vs itham etmemelisiniz. Sonra böyle rezil falan olabilirsiniz.
Personel Trader tweet mediaPersonel Trader tweet media
Gabriel El Matador@Crypto__Gabriel

Şimdi sevgili arkadaşlar gelelim benim ve Hüseyin için önemli bir konuya Biliyorsunuz 2 yılı aşkın süredir kardeşim ve yol arkadaşım @rangeblue_ 'nun temel analizlerini ve gelişmelerini takip ettiği projeleri #Altcoin Ayinleri başlığı altında 2024 Eylül-Aralık ayları arasında 50'den fazla olacak şekilde teknik olarak grafiklerle alım ve olası hedefler olarak paylaştım Daha paylaşmadığım 80 adet üzeri coin var Zaten public paylaşıyoruz, herkes alabilir hatta çalabilir de, ama birazdan anlatacağım sinsi kötülüğü görmezden gelemezdim. Ne kendi emeğimi, ne de kardeşimin emeğini çiğnetmem Bu camiada kimseyle hır gür yaşamadım, bir isim hariç, onu da hepiniz biliyorsunuz. Kötü bir sicili de olsa kimseyi isim vererek suçlayıp tenkit etmedim. Herkesin emeğine bilgisine ve CT deki kitlesel konumuna saygım var. Ama @Personeltrader 'ın bu yaptığını çok yakışıksız buldum. Üstelik space davetlerini hiç bir zaman geri çevirmeyerek elimden gelen desteği de sunmak istedim. Buna karşılık olarak, dün space imize geldi, projeleri dinledi, listemizdeki projelerin önem sırasını öğrendi ve ardından hepinizin merak ettiği şekilde listemdeki 1. sıradaki coini merak edip sordu. Tabi ki söylemedim, ama bunda da bi sorun yok, merak edilebilir sorulabilir, ben de olsam ben de merak ederdim. Peki bu alıntı tweetteki paylaşımı yaparken emeğe saygı gösterip "Az önce Gabriel'in space inde dinledim, temel analizini Range Blue yapmış, projeyi ben de araştırdım, hem teknik hem temel anlamda ben de beğendim ve alıyorum" demek yerine neden kendisine space den sonra vahiy inmiş gibi gidip " #SOIL aldım" paylaşımı yaparsın arkadaşım. İlerde ben bildim, ben paylaştım, ben kazandırdım demek için bir insanın dostluğunu ve güvenini kaybetmeye değer miydi? Ben kendisini takipten üzülerek çıkıyorum, sizleri hem piyasadan hem de CT deki kötü ve kötülüklerden korumak adına 4 yıldır çaba sarfeden şahsımı takip eden siz değerli arkadaşlara da kararı kendisine bırakıyorum. Gündeminizi meşgul ettiğim için özür dilerim ama hem benim, hem de kardeşim Hüseyin için önemli bir konuydu, paylaşmadan ve sizleri de uyarmadan geçemezdim. Herkese iyi akşamlar dilerim

Türkçe
30
20
54
15.5K
P€R£0R@ retweetledi
CryptoMe 
CryptoMe @cryptometugce·
O değil de, LİKİDİTE ANALİZİ müthiş çalışıyor, adeta ŞOV yapıyor son aylarda. 1️⃣ Mesela günlerdir 106k likiditesini konuşuyoruz. (görselde görüyorsunuz). 106k'ya kadar, tam likiditeye kadar geldi, 106k'daki likiditeyi aldı ve 99k'ya kadar düştü. 2️⃣ Bir üstünde 107k'dan 110k ya kadar kesintisiz uzanan likidite bloğunu konuşmuştuk. (görselde görüyorsunuz) Şimdi de geldi, 110k satırı hariç bu likidite bloğunu komple aldı ve oradan dump yedi. Ben bunların neden böyle olduğunu, neden tam oralardan döndüğünü, mekanizmasıyla - matematiğiyle CryptoMe AkadeMi'de uzun uzun anlatıyorum. Sebepleri belli mekanizmalar bunlar. Ben scalp trade yapan birisi değilim. Kişiliğime pek uygun bir trade tarzı değil. Ama eğer scalp trade yapıyor olsaydım, bu analiz yöntemini kesinlikle kullanırdım. #BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance    #coinbase #tether #CME #CoT
CryptoMe  tweet media
CryptoMe @cryptometugce

Fiyat dün konuştuğumuz, yani 106k etrafına yerleştirilmiş likiditeye kadar yürümüş, Dün zaten "buraya kadar bir pump gelebilir" diye konuşmuştuk. 👉🏻 BURADA (ve altta ekteki tweet'te); x.com/cryptometugce/… Hatta tam da piyasaların kapanacağı sırada senkronize biçimde bu likiditeye gelmiş. Görselde kare içine aldığım yerde gördüğünüz gibi likiditeden ufak bir ısırık alıp, tam bu likiditeden aşağı dönmüş ve 102k'ya kadar sarkmış. Orada da piyasalar kapanmış ve hafta sonu tatiline girmiş. ❓ Hafta sonları biliyorsunuz genelde hacimsiz bir piyasa olur ve BTC fiyatı yatay gider. Bilmiyorum, belki bu hafta sonu da öyle geçecek. Ama yine de "klasik ve bildiğimiz hafta sonları gibi sakin geçebilir" diye ezbere konuşmak belki hata olabilir. Çünkü bu hafta sonu, Trump'ın koltuğu devralacağı günün arefesi, Bu sebeple önceki hafta sonlarından bir farkı var. Yani klasik hafta sonları gibi sakin-sessiz geçmezse, bu şaşırtıcı olmayacaktır diye düşünüyorum. ✅Dirençlerimizi artık biliyorsunuz zaten. 106k civarına serpiştirilmiş bir likiditemiz var. (yarısı ısırılmış şekilde duruyor) Onun da üzerinde 107.700'den 110.300'e kadar uzanan bir BLOK var. Bunlar fiyatın kademeleri. #BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance    #coinbase #tether #CME #CoT

Türkçe
4
3
87
4.6K
P€R£0R@ retweetledi
anıl
anıl@anlcnc1·
*Bitcoin Güncelleme Dünden bu yana ekstra bir değişiklik yok. Çok uzatmadan sadece metriklerin güncel durumlarını paylaşıp gideceğim. Spot tarafta Coinbase alıcılı konumda devam ediyor, Binance spot yatay devam ediyor fakat birkaç alım mumu var, ama daha tam anlamıyla hacimli bir alım girişimi yok. Alıcılı demek için biraz daha hacimli mumlar görürsek iyi olur, şimdilik yatay demek daha doğru olur. Fonlamalar borsalar özelinde pozitif, 0.0100'e yakın seyrediyor yani normal ekstra bir değişiklik yok. Net long/short tarafında baktığımızda 94-97K arasındaki yükseliş, Binance vadeli long'larıyla gerçekleşmiş güncel durumda yataylık ve biraz azalma var. Fiyatın yükselişiyle silinen short pozisyonlar olmuş. Şimdilik bu tarafta da görüntü böyle. ETF'ler bugün ne durumda bilmiyoruz fiyat çok fazla oynak olmadığı için satıcılı değiller gibi hissediyorum. Kısa sürede 95K seviyesi tekrar kaybedilmezse, şimdilik ekstra bir sorun yok gibi görünüyor. BlackRock tarafı dün eskisi gibi büyük bir yatırım almamış ama en azından satış da yapmamıştı. Belki bugünden itibaren o da normale döner. Sevgiler.
anıl tweet mediaanıl tweet mediaanıl tweet media
Türkçe
16
12
490
28K
P€R£0R@ retweetledi
Trader Oasis
Trader Oasis@trader_oas·
Bitcoin’in günlük fvg yapısına temas etmeden düşme sebebi Ethereum ile tepelerde oluşan Smt uyumsuzluğudur. Dikkat ederseniz Ethereum günlük fvg temasından sonra satış yiyor fakat Bitcoin temas bile edemiyor.
Trader Oasis tweet mediaTrader Oasis tweet media
Türkçe
3
4
47
2.4K
P€R£0R@ retweetledi
Trader Oasis
Trader Oasis@trader_oas·
Yaklaşık 1 haftadır çok fazla içerik paylaşmama sebebim Ict’nin yeni eğitim videoları yüklemesi arkadaşlar. Çoğu bildiğim konular fakat yeni trickler veya bakış açısı kazanmamı sağlıyor. Eğitime asla ara yok‼️💪
Türkçe
0
1
113
4.1K
P€R£0R@ retweetledi
Revza
Revza@TpRevza·
Ralli başlamış olabilir🙈 #btc
Revza@TpRevza

#btc ayıya girmiş olabiliriz

Türkçe
10
2
58
11.9K
P€R£0R@ retweetledi
anıl
anıl@anlcnc1·
*Bitcoin Güncelleme Binance tarafında devamlı olarak short pozisyon ekleniyor. Fiyat düştükçe long pozisyonlar kapanınca fonlamada negatife doğru ilerliyor. Bir şekilde bu short pozisyonların sıkıştırılması gerekiyor, en azından 96K-97K aralığına kadar tepki yükselişi ile. Okx ve Bybit negatife dönmüş durumda, Binance tarafı da çok yakın. Negatife dönerse ne kadar negatifte kalırsa dönüş o kadar rahat olur. Hangi bölgeye çok fazla baskı varsa tersine bir şekilde çeviriyorlar. Nasıl ki fonlama çok yükseldiği zaman fomo longları elemek adına düşürüyorlarsa, short için de aynı plan devreye girmeli. Bu kutudan tepki alıp yukarıda bahsettiğim gibi short pozisyonların sıkıştırılması gerek; çok fazla baskılıyorlar. Spot metriklere gelince, Coinbase alıcı konumda kalmaya devam ediyor, Binance satıcılı durumda halâ. Çok fazla satıcılı konumda kaldı, daha önce bahsetmiştim fiyat dönerse, Binance tarafının alıcı mumlarını görmeliyiz. 102K seviyesindeki düşüşte sadece Binance tarafında 1.4 milyar dolar açık pozisyon silmişler. Dediğim gibi, short pozisyonlara çok fazla fırsat veriyorlar. Bir şekilde bir tepki yükselişi gelmesi lazım, en az 3-4K aralığında, mümkünse kırmızı kutudan, mümkünse bu fonlamayla. Metriklerin son görüntüleri bu şekilde. Değişiklik olursa tekrar güncellerim.
anıl tweet mediaanıl tweet mediaanıl tweet mediaanıl tweet media
Türkçe
46
11
594
107.8K
P€R£0R@ retweetledi
Revza
Revza@TpRevza·
Kalın yeşil hat yükselen trendimiz. Daha önce 2 defa test edildiğinden fazla belirginleşti, şuan tutarmı kestiremiyorum. Belki beyaza kadar fitil atıp günü üstünde kapatır. Ocak ayından çok umutluydum. Son günlerde 83 denemesinden vazgeçtiklerini düşünüyordum ancak gece ABD’den gelen haber etkisiyle haftalık desteğimiz 83k denemesi tekrar gündemde. #btc
Revza tweet mediaRevza tweet media
Türkçe
0
1
24
1.2K
P€R£0R@ retweetledi
SirGrayWolf Crypto
SirGrayWolf Crypto@Sirgraywolff·
$DAR en son %85 yükseliş gördü ve delist oldu $D olarak geri gelecek ayın 9 unda Belki daha da ileride açar Aynı mantıkta benzer sonuç yaşayacak bir coin daha var dikkatli takip edenler biliyor
SirGrayWolf Crypto@Sirgraywolff

$DAR ☑️ Öncelikle #DAR 2-3 hafta sonra isim değişikliğine giderek $D olacak. Supply değişmiyor sadece isim değişiyor rebranding olacak ve sıfır grafik ile #Binance de listelenecek ☑️ Coinin yanında delist olacak yazmasını insanların yanlış anladığını o yüzden de gereksiz düştüğüne inanıyorum ☑️ Çok güçlü destekte daha önce defalarca bu bölgeden sert yükseliş gerçekleştirdi benzer bir performans bekliyorum ☑️ Kısada da TOBO görüntüsü var. Uzun yeşil mum ile seri bir toparlama görmeliyiz

Türkçe
4
1
34
16.1K
P€R£0R@ retweetledi
CryptoMe 
CryptoMe @cryptometugce·
ETF’ler de Trend Değişimi Haftaya nasıl başladığımızı dün Spot ve Türev piyasa üzerinden incelemiştik. ETF’ler üzerinden bakacak olursak; görsellerden de göreceğiniz üzre, hem Spot Bitcoin ETF’leri hem de Spot ETH ETF’leri trend değiştirmiş görünüyor. Bu yeni trendin devam etmesi bizim için oldukça önemli. Çünkü Spot ETF’ler tek başına tüm BTC ve ETH evrenini temsil etmiyor, fiyatlanmaya etki eden başka başka alanlar da var ama işin SPOT ETF tarafı da oldukça önemli. Bu yeni trendin devam etmesi dileğiyle, #BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance    #coinbase #tether #CME #CoT
CryptoMe  tweet mediaCryptoMe  tweet media
Türkçe
2
2
103
3.6K
P€R£0R@ retweetledi
Revza
Revza@TpRevza·
Revza tweet media
QME
1
1
10
794
P€R£0R@ retweetledi
CryptoMe 
CryptoMe @cryptometugce·
Şu hareketlere bak. Hoooppp yukarı... Hooooppp aşağı... "Testere nedir" sorusunun cevabı olmuş. Kısa vadeli scalper'ları oldukça zorlamıştır. Balinalar yılbaşında içkiyi fazla kaçırınca böyle oluyor.
CryptoMe  tweet media
Türkçe
6
2
135
5.1K
P€R£0R@ retweetledi
CryptoMe 
CryptoMe @cryptometugce·
Bitcoin 1 OCAK'larda NE YAPIYOR Bu tabii ki sadece istatistiki bir çalışma. Amaç: "Yeni yıla başlıyoruz, yeni yıl, yeni bir sayfa, bu beyaz sayfa için bir pozisyon alayım mı" demişler mi onu incelemek. Yani buradaki istatistiki değerlere göre gidip de pozisyon almayın. Peki SONUÇ ne. Sonucu ve kendi fikrimi yazının sonunda yazacağım. Ama şöyle hızlıca YENİ YILIN BAŞLANGIÇ MUMLARINA, YANİ 1 OCAK MUMLARINA bakalım. Burada 1 OCAK MUMLARINI incelerken o an içinde bulunulan konjonktürü de not aldım. Yani ayı sezonu mu boğa sezonu mu, onu da dikkate aldım. 🟡 1 Ocak 2018, -%7.5 düşüş (BOĞA SEZONU TEPESİYDİ) 🟡 1 Ocak 2019, +%10 yükseliş (AYI SEZONUYDU) 🟡 1 Ocak 2020, Hareketsiz (Doji mum) (DeFi MİNİ BOĞASIYDI, COVID RESSYONU ÖNCESİ) 🟡 1 Ocak 2021, +%16 yükseliş (AZGIN BOĞA SEZONUYDU,MEGA RALLİYDİ) 🟡 1 Ocak 2022, +%4 yükseliş (AYI SEZONUNUN ORTASIYDI) 🟡 1 Ocak 2023, +0.75 yükseliş (AYI SEZONU DİBİ OLAN 15k'dan YUKARI HAREKETİ BAŞLATAN MUMDUR. Hiç unutmam, BUSD basıp basıp BTC pump'lamışlardı) 🟡 1 Ocak 2024, +%9 yükseliş (RETAIL FOMO'SUZ BOĞA DİNAMİĞİ VARDI, SPOT ETF HYPE'I VARDI) Gördüğümüz üzere 1 OCAK mumları genellikle yükseliş getirmiş. Ama burada önemli bir durum daha var. 1 OCAK mumları genellikle yeşil olsa da, arkasından gelen süreç, yani 2 Ocak, 3 Ocak, 4 Ocak ........ mumlarında genel gidişat neyse, o devam etmiş. Yani fiyat öncesinde zaten düşüyorduysa, düşmeye devam etmiş. Fiyat öncesinde zaten yükseliyorduysa, yükselmeye devam etmiş. Yani 1 Ocak mumlarında bir yeni yıl hype'ı olsa da, devam eden günlerde gelen fiyat hareketleri, önceki trend'i pek bozmamış. (1 OCAK 2023 günkü mum hariç. O mum trend'i radikal şekilde değiştirmiş) Tabii ki bu istatistiğe göre bir pozisyon almayın. Bu sadece zavallı bir istatistik. Bu bir analiz filan değil. Pozisyon analize göre alınır.#BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance    #coinbase #tether #CME #CoT
CryptoMe  tweet media
Türkçe
2
3
100
5.3K
P€R£0R@ retweetledi
Trader Oasis
Trader Oasis@trader_oas·
Ayrıca fiyat düzeltmesini Fibonacci ote bölgesine yapıyor ve sniper tepki alıyor. Fiyat ve Rsi arasında dip uyumsuzluğu mevcuttur.
Trader Oasis tweet media
Türkçe
1
3
39
1.6K