#Aachboun mag niet publiceren over zijn eigen rechtszaak?!?
In welke #dictatuur leven we?
Kreeg eerder een €3 miljoen(!) schikkingsvoorstel aangeboden onder 3 voorwaarden: rechtszaken tegen #Rutte intrekken, #Demmink-doofpot laten rusten, vestigen in een land buiten #EU.
@Djuggling@KarimAachboun Een “publicatieverbod” komt Aachboun wel heel goed uit twee dagen voordat “uitspraak” gedaan zou worden. Niemand die hem dan kan aanspreken. Na ja, maandag zal de uitspraak niet worden gepubliceerd (omdat de zaak niet bestaat) en dan is duidelijk dat dit één groot schouwspel is
Aachboun krijgt publicatieverbod na verzoek de zaak tegen Mark Rutte te onttrekken -
"Een dag nadat fiscaal expert @KarimAachboun aankondigde dat een nieuwe actie zou volgen in de door hem geïnitieerde rechtszaak tegen de NAVO en haar secretaris-generaal, Mark Rutte, en drie dagen voordat het vonnis bekend zou worden, heeft de Marokkaans-Nederlandse appellant het Hof van Cassatie verzocht de zaak aan het gerechtshof te onttrekken.
Kort nadat dit bericht via het gerechtshof te Brussel naar buiten kwam, plaatste Aachboun twee tweets, waarin hij aangaf niet meer over de zaak te mogen publiceren, voordat hij een rectificatie had geplaatst."
go.shr.lc/3CAz4Dj
Moet je voorstellen dat je dit wat Musk hier doet weg probeert te zetten als een “Hitlergroet”.
De gevestigde media moeten wel héél wanhopig zijn. Het is zo ongelofelijk lachwekkend. Veel succes ermee: echt niemand trapt er meer in.
@fuguvogel@Jacqueline_03@mmeeuw Hoezo heb ik nou weer geen kennis van menselijke anatomie en voortplanting? Daarnaast heb je twee oma’s. Als je de oma van je vader kent, betekent dat niet dat je je moeder kent. Het is trouwens Brute en niet Brutae. Ken je Latijn!
@Maarten_G@Jacqueline_03@mmeeuw Hmm, et tu brutae, hoe beperkt jouw kennis van menselijke anatomie en voortplanting is, heb je nu wel bewezen, ik weet wie mijn Oma was, wat ik niet weet is hoeveel neven, nichten, ooms en tantes ik heb.
Hans Weidel (grandfather of Alice Weidel AfD) was a member of the Nazi party since 1932, joining before Hitler’s rise to power and serving in the Waffen-SS from 1933 as a legal advisor. politico.eu/article/hidden…
@Samuel45509113@WelisBa@SanderSassen Zoals ik zei, ik ben niet links en ik beweer ook niet dat links wel slim is ten op zichte van rechts. Domrechts moet onderscheiden worden van rechts
@Maarten_G@WelisBa@SanderSassen Is gewoon laag bij de grond. Alsof links zo slim is.
Dat kunnen we natuurlijk zien de laatste jaren.
Wat een "intelligentie"
P.s. voor alle GENOCIDE roepers, de UN heeft in alle stilte een rapport gepubliceerd dat zaken toch even in een ander perspectief zet. Slechts 8119 geverifieerde slachtoffers in Gaza, 8119, geen 40.000.
#gaza#hamas#ohchr#un#genocide
Rapport: tinyurl.com/msnk8mtw
@Samuel45509113@WelisBa@SanderSassen Leuk ook dat PVV (en haar achtervan) wel een hoop denigrerende opmerking mag maken over een groot deel van onze achterban van niet-westerse achtergrond, maar als links het heeft over “dom” dan is er opeens stront aan de knikker. Vrij hypocriet lijkt mij, maar goed 👍
@Maarten_G@WelisBa@SanderSassen En daar hebben we het waar ik op gewacht heb.
Als iemand hun negeert dan gaan ze wat scheldwoorden gebruiken.
Het "democratisch" links.
En blijkbaar is het alleen links die beslist wat waar is of niet.
Juist daarom dat ik links negeer.
Telkens scheldwoorden!
@WelisBa@Samuel45509113@SanderSassen Dit is precies wat we bedoelen met “domrechts”. Continu desinformatie verspreiden en zeggen dat wij ons eigen huiswerk moeten doen, maar zelf niet met onderbouwingen en bewijs komen.
@WimdenOudsten Goed verhaal, maar ik vind het moeilijk om te geloven dat mijn generatie toen zij nog niet eens konden kruipen de switch naar plastic bewerkstelligd heeft
In de rij zegt de caissière tegen een oudere vrouw:
- Mevrouw, u moet uw eigen boodschappentassen dragen want deze plastic zakjes zijn niet milieuvriendelijk!
De oudere dame verontschuldigde zich en antwoordde:
- Zo'n "groene golf" was er in mijn tijd niet.
Dit is ons probleem vandaag, mevrouw. Jouw generatie gaf niet genoeg om het milieu.
"Je hebt gelijk," antwoordde mevrouw. Onze generatie gaf niet voldoende zorg voor het milieu. Vroeger, glazen flessen melk, frisdrank en bier terug naar de winkel. De winkel bracht ze terug naar de fabriek, waar ze werden gewassen en gesteriliseerd voordat ze steeds opnieuw werden gebruikt. Vroeger gaven we echt niets om het milieu. We hebben zelfs de baby luiers gewassen omdat er geen wegwerpluiers waren. Zelf gedroogd, niet in elektrische drogers. Deze luiers drogen ze echt uit de wind en zonne-energie.
In onze tijd maakten we ons echt geen zorgen over de milieustaat. In onze tijd hadden we thuis maar één tv en één radio, niet één tv per kamer. En de tv had een 14 inch scherm, niet zo groot als een stadion, dat als het kapot ging uit het niets zou worden gegooid. In de keuken moesten we alles met de hand doen, want er waren geen elektrische apparaten om alles voor ons te doen. Toen we iets breekbaars per post verstuurden om het te verpakken, gebruikten we oude kranten in plaats van plastic bellen en piepschuimballen die 500 jaar duren om te ontbinden.
In onze tijd gebruikten we geen grasmaaiers met benzine om het gras te maaien, ze waren mechanisch en we gebruikten onze spieren om het te bewegen. De trainingen waren geweldig en we hoefden niet naar de sportschool om in vorm te blijven.
Je hebt gelijk, in onze tijd maakten we ons geen zorgen over het milieu. Vroeger dronken we water rechtstreeks uit de fontein en niet uit plastic flessen en bekers die nu de oceanen vullen.
Eigenlijk was er in onze tijd geen "groene golf" - toen namen we allemaal de tram of bus, jongens gebruikten de fiets of liepen naar school, in plaats van hun ouders te gebruiken als 24-uurs taxi service.
Dus, is het niet geweldig dat de generatie van vandaag zoveel praat over het “milieu” maar niets wil opgeven en er niet aan denkt om met weinig te leven zoals in mijn tijd!
Nu je deze tirade hebt gelezen, stuur het naar je vrienden van boven de 50 en naar de jongeren die alles in handen hebben en alleen maar kritiek op ouderen weten te hebben!!!
De internationale pers staat bol van een beweerde Russische bomaanval op een kinderziekenhuis in Kiev, vandaag 08.07.2024, waarbij tot dusver 29 doden gevallen zijn.
Zelensky was er zoals gewoonlijk weer als de kippen bij om publiek te verklaren dat het een Russische bomaanval is zonder dat er ook maar enig onderzoek is verricht. Hij heeft ook al vergeldingsacties tegen Rusland aangekondigd.
Naar aloude gewoonte hebben de media de verklaringen van Zelensky zonder meer voor waar aangenomen zonder ook maar iets te checken. Uiteraard hebben zij Rusland ook geen tegenwoord geboden.
Rusland ontkent de bomaanval ( nota bene op Familiedag ) met klem.
Uit de eerste analyses van het beschikbare beeldmateriaal blijkt dat de bom veel gelijkenissen vertoont met een Amerikaanse PAC-3 MSE luchtafweerraket van het Patriot luchtafweersysteem dat Oekraïne gebruikt. Bovendien blijkt dat de raket uit het westen kwam ( dus uit het binnenland van Oekraïne ).
theguardian.com/world/article/…
Volledigdheidshalve :
Zelensky beweert ook dat Rusland vandaag 40 raketten op willekeurige doelwitten in diverse Oekraïnse steden heeft afgevuurd.
nytimes.com/2024/07/08/wor…
Hiervan is geen enkel beeld, geen enkel artikel beschikbaar waardoor de waarachtigheid van de beweringen niet kan gecontroleerd worden.
Wie beelden heeft van raketinslagen op de 39 andere beweerde doelwitten wordt uitgenodigd om deze in de comments te posten.