julio retweetou
julio
749 posts

julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou

julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou
julio retweetou

Mereka cuma peduli sama boti. Mereka ga peduli sama yang top. Why? Because boti mostly feminim. So what? Mysoginis
a🪆@firasaat
proudly showed this at the .Feast and Hindia concert felt very contradictory.
Indonesia
























