anonymous

213 posts

anonymous banner
anonymous

anonymous

@Imanonymouska

Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi kabul etmiyorum..

Entrou em Ekim 2017
106 Seguindo1 Seguidores
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@yirmiucderece Doktor olmuş ama insan ilişkilerinden bihaber.Sıraya dizip Sopayla dürteceğine,x hanım buyrun siz gelin diyip ayakkabısının özelliklerini anlaşılır anlatması varken yaptığı muameleye bak.Kimileri böyledir işte sadece güç zehirlenmeleri vardır.Klasik Vali-adam olma muhabbeti😏
Türkçe
0
0
1
2.1K
23 DERECE
23 DERECE@yirmiucderece·
Kliniğinde çalışan ekibin ayakkabı tercihlerine dikkat çekmek isteyen bir ortopedi doktoru, elinde sopa ile doğru ve yanlış ayakkabı seçimlerini anlattı. Görüntüler sosyal medyada dikkat çekti.
Türkçe
570
199
10.2K
2.7M
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gazetory Birbirini anlamayan,birbirinin yükünü almayan,kavga sonunda 5 dkdan fazla trip atan,evde ev arkadaşı gibi takılan her çift eninde sonunda boşanmaya mahkumdur.Para kariyer,çocuk ilişkiyi belli bir noktaya kadar götürür,aile terapistinin tillahına gitsen de boşanmak elzemdir.
Türkçe
0
0
2
1K
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Uzman psikolog Tuğçe Esra Özbey, sosyal medyada bir kullanıcının boşanmaların artması ve aile terapistleri hakkındaki sözlerini değerlendirdi: 🔶 Boşanmalar psikologlar yüzünden arttı. 🔶 Aile terapistleri ne zaman insanlara evlilikte asıl önemli olan şeyin aşk ve kendilerini değerli hissetmeleri olduğunu vurguladı, boşanmalar ciddi şekilde arttı. 🔶 Eşinden değer beklentisi, üstelik vermeden almak... Değerlisin ya! 🔶 Üzerine bir de hak arayıcılığı yaygınlaşınca evlilikler, sulanmış ama güneş görmemiş bir bitki gibi solup gitti. 🔶 Bu yaklaşımların etkisi bir salgın gibi Batı'dan Türkiye'ye de yayıldı. 🔶 Bana sorarsanız yaşadığımız en büyük talihsizliklerden biri, "love" kelimesinin Türkçeye aşk ve sevgi olarak iki farklı kavram şeklinde çevrilmiş olması. 🔶 Eşin seni seviyor ama sana tutkulu bir şekilde âşık değil; bu o kadar normal bir durum ki. 🔶 İnsan eşinden daha materyal şeyler beklemeli. 🔶 Eşinden para kazanmasını, ev işlerinde sorumluluk almasını, aile içinde rol paylaşımının adil olmasını ve senin ailene saygılı davranmasını beklemek gibi şeyler gerçekten sürdürülebilir hedeflerdir. 🔶 Bunlar gerçekleştiğinde her iki tarafı da tatmin edebilir. 🔶 Eskiden geleneksel evliliklerde aşkın bittiği yerde şefkatli iş birliği kalırdı. 🔶 Geleneksel evliliklerde daha materyal beklentiler vardı ve evlilikler devam ederdi.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
4
10
56
23.3K
anonymous retweetou
ŞEHO𝕏
ŞEHO𝕏@kayaseho·
ŞEHO𝕏 tweet media
ZXX
41
20
268
6.6K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gregorsamsamsi Şık olacaksınız,şık..pespaye gezmeyeceksiniz.Gözünüzün yaşını silip gözlüğü gözünüze takıp,bastığınız yeri titretecek kadar sağlam duracaksınız.Yel kayadan toz alır diyip,üzülmeyeceksiniz,direneceksiniz.çıkarlarınız için de Kimseye eğilip bükülmeyeceksiniz..İşte aura budur.😎
Türkçe
0
0
9
687
Gregor. (Ali Bayam)
Gregor. (Ali Bayam)@gregorsamsamsi·
Dik duracaksınız arkadaşlar. Başınıza ne gelirse gelsin kimseye acınızı göstermeyeceksiniz. En acılı gününüzde en güzel kıyafetleri giyip ışıldayacaksınız. Etrafınızdaki birkaç kişi dışında sizin iyiliğinizi düşünen kimse yok. Düşmenizi, tökezlemenizi, acaba ne zaman pes edecek diye sinsice izleyenlerin karşısına en mağrur gülüşünüzle çıkacaksınız. Kimseye zayıflıklarınızı malzeme etmeyeceksiniz. Çünkü bu dünyada yaranızı kime gösterirseniz, ilk fırsatta canınızı tam da oradan yakmaya çalışırlar. Kendi kendinizin merhemi olmayı, kendi küllerinizden yeniden doğmayı öğreneceksiniz.
Türkçe
16
256
1.7K
46.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Tam zamanlı olan yemek yapıyor ve ortalığı topluyor,diğer ikisi 15 günde bir gelip dip tepe yapıyor.
Türkçe
1
0
0
236
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Evim 4.Katta Tam zamanlı yardımcım var her iki haftada bir eve ayrı temizlik için iki yardımcı daha geliyor.Ben gittim cam silme robotu aldım.Üstelik günlük sigorta yapmama ve ücreti de tam vermem rağmen.Kimsenin canı ucuz değil.Varsın camlarım flu olsun..
Türkçe
3
0
13
2.8K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Karabük’te evlere temizliğe giden vatandaş, 7. kattaki evin camlarını temizlemek için canını böyle riske attı. Emekçi kadın, gelen eleştirilere böyle yanıt verdi: “Yapamam dedim de parasını vermeyiz dediler. Yapacak başkasını bulurlarmış, ben ya da başkası onlar için farketmiyor. İnsanın merhametli olması lazım…”
Türkçe
53
17
231
163.6K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Beniolanyenilgi Hayata müthiş bağlı bir insanım. Ancak bazen öyle bir an geliyor ki bir kaldırım taşını ya da bir ağacın dibine çöküp hıçkırırcasına ağlama isteğim de olmuyor değil.İnsan olmak her hali ile gerçekten çok güzel.
Türkçe
0
0
3
78
Beni olan yenilgi
Beni olan yenilgi@Beniolanyenilgi·
"Sanırım benim bazen hiç kimsem yok.."
Türkçe
6
193
974
19K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@nebuhaber Kabak çiçeği gibi oldun işte neyine sinirlendin😂
Türkçe
0
0
0
15
NE BU?
NE BU?@nebuhaber·
Temu’dan aldığı 300 liralık şapkayla Zara’dan aldığı 1000 liralık şapkayı karşılaştıran kadın, “şaka mı bu?” diyerek yaşadığı duruma sitem ediyor.
Türkçe
8
1
65
13.9K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@daktilock Neriman diye hatırlıyorum ama emin değilim.
Türkçe
0
0
2
1.2K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
2026 AYT sınavında sorulan soruda eserde geçen karakterin adı yanlış yazıldı.
Daktilock tweet mediaDaktilock tweet media
Türkçe
9
6
147
34K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
🫶🫶🫶
QME
0
0
0
56
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Çetin Tekindor,Sabahattin Ali..Ancak bu kadar güzel yazılır,ancak bu kadar güzel okunabilirdi.
Türkçe
0
0
1
70
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Ben yıllarca beni en çok annemin sevdiğini düşünürdüm ama zamanla eşimin bana olan tavırları sözleri,davranışları gösterdi ki onun beni mükemmel,kusursuz,tapma seviyesine yakın sevdiğini anladım.Anne de güzel seviyor ama zerrene aşık eş sevgisi bambaşka bir olaymış.Yaşadık.🧿🫶❤️
Ufuk@yabirgel

Keşke anlamasaydım dediğim bir video

Türkçe
0
0
1
102
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@nebuhaber Hala elife aşık değilse ben de bişi bilmiyorum😂
Türkçe
0
0
0
41
NE BU?
NE BU?@nebuhaber·
Eşinden boşanan bir adamın paylaşımı: “Elif biz boşandık, sen demişsin Sinan yemek yapmaz. Bu nedir Elif?”
Türkçe
12
0
64
42.5K
Bu Neyin Kafası
Bu Neyin Kafası@buneyinkafasitr·
Adam hala konsepti anlamamış 😊
Türkçe
27
2
365
86.8K
Onedio Video
Onedio Video@onediocomvideo·
Saç çıkmış bekleyene kadar
Türkçe
3
2
102
54.2K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gokceekatuun Papyon yapaydın bari.Neye benzemiş şimdi bu böyle..
Türkçe
0
0
0
13
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
Balıkesir’de bir kuyumcu, damatlar için altın kravat çıkardı: “Gelinlere beşi bir yerde alınırken, damatlar için neden altın kravat alınmasın?”
Türkçe
2
1
5
1.6K