anonymous
213 posts

anonymous
@Imanonymouska
Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi kabul etmiyorum..
Entrou em Ekim 2017
106 Seguindo1 Seguidores

@yirmiucderece Doktor olmuş ama insan ilişkilerinden bihaber.Sıraya dizip Sopayla dürteceğine,x hanım buyrun siz gelin diyip ayakkabısının özelliklerini anlaşılır anlatması varken yaptığı muameleye bak.Kimileri böyledir işte sadece güç zehirlenmeleri vardır.Klasik Vali-adam olma muhabbeti😏
Türkçe

@gazetory Birbirini anlamayan,birbirinin yükünü almayan,kavga sonunda 5 dkdan fazla trip atan,evde ev arkadaşı gibi takılan her çift eninde sonunda boşanmaya mahkumdur.Para kariyer,çocuk ilişkiyi belli bir noktaya kadar götürür,aile terapistinin tillahına gitsen de boşanmak elzemdir.
Türkçe

Uzman psikolog Tuğçe Esra Özbey, sosyal medyada bir kullanıcının boşanmaların artması ve aile terapistleri hakkındaki sözlerini değerlendirdi:
🔶 Boşanmalar psikologlar yüzünden arttı.
🔶 Aile terapistleri ne zaman insanlara evlilikte asıl önemli olan şeyin aşk ve kendilerini değerli hissetmeleri olduğunu vurguladı, boşanmalar ciddi şekilde arttı.
🔶 Eşinden değer beklentisi, üstelik vermeden almak... Değerlisin ya!
🔶 Üzerine bir de hak arayıcılığı yaygınlaşınca evlilikler, sulanmış ama güneş görmemiş bir bitki gibi solup gitti.
🔶 Bu yaklaşımların etkisi bir salgın gibi Batı'dan Türkiye'ye de yayıldı.
🔶 Bana sorarsanız yaşadığımız en büyük talihsizliklerden biri, "love" kelimesinin Türkçeye aşk ve sevgi olarak iki farklı kavram şeklinde çevrilmiş olması.
🔶 Eşin seni seviyor ama sana tutkulu bir şekilde âşık değil; bu o kadar normal bir durum ki.
🔶 İnsan eşinden daha materyal şeyler beklemeli.
🔶 Eşinden para kazanmasını, ev işlerinde sorumluluk almasını, aile içinde rol paylaşımının adil olmasını ve senin ailene saygılı davranmasını beklemek gibi şeyler gerçekten sürdürülebilir hedeflerdir.
🔶 Bunlar gerçekleştiğinde her iki tarafı da tatmin edebilir.
🔶 Eskiden geleneksel evliliklerde aşkın bittiği yerde şefkatli iş birliği kalırdı.
🔶 Geleneksel evliliklerde daha materyal beklentiler vardı ve evlilikler devam ederdi.


Türkçe
anonymous retweetou

@gregorsamsamsi Şık olacaksınız,şık..pespaye gezmeyeceksiniz.Gözünüzün yaşını silip gözlüğü gözünüze takıp,bastığınız yeri titretecek kadar sağlam duracaksınız.Yel kayadan toz alır diyip,üzülmeyeceksiniz,direneceksiniz.çıkarlarınız için de Kimseye eğilip bükülmeyeceksiniz..İşte aura budur.😎
Türkçe

Dik duracaksınız arkadaşlar. Başınıza ne gelirse gelsin kimseye acınızı göstermeyeceksiniz. En acılı gününüzde en güzel kıyafetleri giyip ışıldayacaksınız. Etrafınızdaki birkaç kişi dışında sizin iyiliğinizi düşünen kimse yok. Düşmenizi, tökezlemenizi, acaba ne zaman pes edecek diye sinsice izleyenlerin karşısına en mağrur gülüşünüzle çıkacaksınız. Kimseye zayıflıklarınızı malzeme etmeyeceksiniz. Çünkü bu dünyada yaranızı kime gösterirseniz, ilk fırsatta canınızı tam da oradan yakmaya çalışırlar. Kendi kendinizin merhemi olmayı, kendi küllerinizden yeniden doğmayı öğreneceksiniz.
Türkçe

@aykiri Evim 4.Katta Tam zamanlı yardımcım var her iki haftada bir eve ayrı temizlik için iki yardımcı daha geliyor.Ben gittim cam silme robotu aldım.Üstelik günlük sigorta yapmama ve ücreti de tam vermem rağmen.Kimsenin canı ucuz değil.Varsın camlarım flu olsun..
Türkçe

Karabük’te evlere temizliğe giden vatandaş, 7. kattaki evin camlarını temizlemek için canını böyle riske attı.
Emekçi kadın, gelen eleştirilere böyle yanıt verdi:
“Yapamam dedim de parasını vermeyiz dediler. Yapacak başkasını bulurlarmış, ben ya da başkası onlar için farketmiyor.
İnsanın merhametli olması lazım…”
Türkçe

@Beniolanyenilgi Hayata müthiş bağlı bir insanım. Ancak bazen öyle bir an geliyor ki bir kaldırım taşını ya da bir ağacın dibine çöküp hıçkırırcasına ağlama isteğim de olmuyor değil.İnsan olmak her hali ile gerçekten çok güzel.
Türkçe

Ben yıllarca beni en çok annemin sevdiğini düşünürdüm ama zamanla eşimin bana olan tavırları sözleri,davranışları gösterdi ki onun beni mükemmel,kusursuz,tapma seviyesine yakın sevdiğini anladım.Anne de güzel seviyor ama zerrene aşık eş sevgisi bambaşka bir olaymış.Yaşadık.🧿🫶❤️
Ufuk@yabirgel
Keşke anlamasaydım dediğim bir video
Türkçe

@buneyinkafasitr Biri dayıya oğlu olacağını anlatsın hayrına..
Türkçe

@gokceekatuun Papyon yapaydın bari.Neye benzemiş şimdi bu böyle..
Türkçe

İçkiden dolayı eşim gözümün önünde düşse bayılsa ne bileyim onun o güçsüzlüğünü görsem sanırım gözümden gönlümden de düşerdi.Şükür içmiyor ve ben onun aciz hallerini hiç görmedim bilmiyorum.🫠
noop@noopmedya
Ali Atay, “Sarhoşken yaptığın en berbat şey ne?” Sorusuna cevap verdi: ▪️ Evde, dünya güzeli karımla güzel güzel içiyorduk. ▪️ Ben evde çok sarhoş oldum. Sonra tuvalete gideyim dedim. ▪️ Dönerken düştüm; aslında düşmedim, bayıldım. ▪️ Hazal, “Ne oldu?” diye sordu. “Düştüm galiba.” dedim ama kalkamıyordum. ▪️ O an bayıldığımı fark ettim. ▪️ Hani filmlerdeki o kötü kamera efekti vardır ya; dünya gözümde dönmeye başladı. ▪️ Sonra kendi kendime, “Ben bu kadar niye içtim?” diye düşündüm.
Türkçe











