Mando-sam
1.6K posts

Mando-sam
@Mandosam2Sam
خليك في حالك__ لا أصلُح للعلاقات🤚🏻
Entrou em Kasım 2021
88 Seguindo29 Seguidores

Mando-sam retweetou


شفاه الله وعافاه وأتم عافيته ونعمته🤍🌸
فيك اكونت@fykkwnt315325
ممكن اللي هطلبه يكون غريب شويه بس ممكن تدعو ل" عمر " يقوم بالسلامه و صحته تبقى كويسه و حالته تستقر دعائكم ممكن يكون سبب في انه يكون كويس🙏🏼
العربية


سيبك من شاي الكاتيل
براد قيمة كوبايتين مياة
نص معلقة شاي ومعلقة سكر
اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه
العربية

والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
العربية

بالراحة على الكيبورد هيطق من كتر الضحك😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
العربية


والراجل ابو طربوش ابيض اللي واقف هناك😂
ليه؟@YSSUUUX
والراجل العر$ ابو نضاره ده أنا مكنتش مأمناله من الاول
العربية



يااارب يبعد عيونهم عن الشجر ، خربوا مصر الجديدة بجد كنت بحب اقعد هناك اغلب الوقت
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam حصل 😂😍 يارب يفضل هربان
العربية
Mando-sam retweetou

با باشا ابعتلك عمو واللي جابو عمو يبيع عندكم الاربعة بعشرين🤝🏻وليك الخمسة بعشرين
فيك اكونت@fykkwnt315325
@Mandosam2Sam انت بتعلى عليا انا و عمو!
العربية



