Mando-sam

1.6K posts

Mando-sam banner
Mando-sam

Mando-sam

@Mandosam2Sam

خليك في حالك__ لا أصلُح للعلاقات🤚🏻

Entrou em Kasım 2021
88 Seguindo29 Seguidores
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
ايام الحب تجمعنا، ايام الهجر بتضنينا، خلينا نحقق احلامنا، خلينا نجدد امانينا.🎶
Mando-sam tweet media
العربية
0
0
0
4
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
شاي الكاتيل=شاي بمية غسيل😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam أسوء شاي شاي الكاتيل ده 🤮 فهماننننن

العربية
0
0
0
8
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
سيبك من شاي الكاتيل براد قيمة كوبايتين مياة نص معلقة شاي ومعلقة سكر اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه

العربية
0
0
2
59
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂

العربية
0
0
0
34
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
بالراحة على الكيبورد هيطق من كتر الضحك😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

العربية
0
0
0
14
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
يااارب يبعد عيونهم عن الشجر ، خربوا مصر الجديدة بجد كنت بحب اقعد هناك اغلب الوقت
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam حصل 😂😍 يارب يفضل هربان

العربية
1
0
0
36
Mando-sam retweetou
Mo.ali
Mo.ali@Mo_alngar87·
متديش لنفسك استحقاقية في حد انت عنده عادي، مبعتتش متصلتش مسألتش ، اللي انته عنده مهم وغالي هيخلق الوقت عشان يكون معاك.
العربية
0
1
0
19
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
با باشا ابعتلك عمو واللي جابو عمو يبيع عندكم الاربعة بعشرين🤝🏻وليك الخمسة بعشرين
فيك اكونت@fykkwnt315325

@Mandosam2Sam انت بتعلى عليا انا و عمو!

العربية
0
0
0
18