RiderLogbook
160 posts


Aykut Kocaman’a laf soylendiğin de oooooo İsmail Kartal’a Oğuz Çetin’e laf söylendiğin de hebele hübele Senin değerin benim değerim yok Fenerbahçe değerleri var! Bu takımın Başkanı Aziz Yıldırım, Direktörü Oğuz Çetin, Teknik Direktörüde İsmail Kartal’dır sezon sonuna kadar da böyle olacak Sonuna kadar da destekleyeceğim Konu benım ıcın kilitdir.



















Murat zorlu aykut hocayı anmamış bile programda hoca bunlarla bir daha asla görüşmemeli

İsmail Kartal'ın yardımcılığını yapacak Dirk Kuyt, İstanbul'a geldi. 🛬



Gs başkanı iki kelimeyi bir araya getiremiyorken Barış Göktürk’ün futbolcularla İngilizce sohbet edip tebrik etmesi, Fenerbahçe’nin vizyonunu ve kurumsal gücünü gösteriyor. Sahada başarı, yönetimde kalite. Fark tam olarak burada @baris_gokturk_




İsmail Kartal: "Takımımızın kaptanı Emre'dir. O istemişse Diego penaltıyı atmıştır. Emre istemezse kimse penaltı atamaz."


























