Hande S

383 posts

Hande S banner
Hande S

Hande S

@SaracanHande

İstanbul, Türkiye Entrou em Ocak 2023
324 Seguindo23 Seguidores
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@Ozdilknur Yanlız çok çakal ve pinti anneler var.Ne de olsa çocuğu ayırmayacaklar ismini yazacaklar diye durumu gayet olduğu halde toplu hediyeye katılmıyolar 😬
Türkçe
4
0
0
862
İlknur
İlknur@Ozdilknur·
İlkokul bitiyor diye öğretmene ufak bir hediye alalım dediler.Sonra oylama yapıldı. Beş veli istekli olmadı.Sonra para ödeyen velilerin çocukları için video hazırlandı ama para vermeyen çocukların görüntüleri olmayacak.Öğretmene ve çocuklara ayıp olur dedik ama anlatamadık.
Türkçe
141
14
3.6K
377.2K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@KaanSekbann Ben de bayıldım,dinleyene keyif veriyor🌸 Sam Smith tadı aldım yormadan naif,güçlü bir ses..
Türkçe
0
0
2
1.2K
Kaan Sekban
Kaan Sekban@KaanSekbann·
Yerli anlamda ilk Susan Boyle denemesi. Beyefendinin Anadolu delikanlısı enerjisiyle acayip lezzetli bi tezat çıkmış, müzik otoritesi değilim elbet ama dinleyici olarak ba yıl dım❤️ Seher Hanım'ın gururla dinleyişi ve yükseklere çıktığı yerde eliyle ve gururla bakın şimdi nerelere çıkacak jesti çok güzeldi. Ve hiç değişmemiş valla helal. Bir ana oğul düeti de enfes olurdu mesela Mariah Carey Whitney Houston When You Believe'i öttürürler🫠
ᴀsʟı..@asliyaziyor

Sanatçı türkücü Seher Dilova’nın oğlu olan Alan Dere,Yasemin’in penceresi programında Teddy Swims’in çok sevdiğim bir şarkısını seslendirmiş. İzlerken çok şaşırdım gerçekten,gayet başarılı tebrikler. #AlanDere

Türkçe
68
65
2.4K
191.1K
Uzm. Dr. Dağıstan AYAN
Uzm. Dr. Dağıstan AYAN@antihistamink·
Kılıçdaroğlu’nu desteklediğim günlere lanet olsun. Efendi adam dedik, kendi halinde dedik, çalmaz, çırpmaz en azından dedik, inandık. Meğer en başından beri büyük bir ihanetin baş aktörüymüş kendisi.. Kendisini takibi bırakıyorum, hatta engelliyorum. Görmeye tahammülüm bile yok artık. Allah kahretsin
Türkçe
104
130
2.9K
53.2K
Özlem Güman
Özlem Güman@Gman_zlm·
@AltugYucel Benzerini ben de oğlum ve kızıma yapmıştım dizanteri oldular, nerede diye sormayın🙈
Türkçe
1
0
0
25
A L T U Ğ Y Ü C E L
A L T U Ğ Y Ü C E L@altugyucel·
Bir babanın oğluna yerden fışkıran suların içinden geçmesi için cesaret verdiği anlar. “Aman ıslanma oğlum” endişesi yok. Aksine teşvik ediyor. Sonunda çocuğun kendine güveni ve tek başına yaptığındaki mutluluğu. 🥰 Londra
Türkçe
2
1
54
5K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@ozgunemrek Her kuşu öptük bi bu kaldı karışmadıkları.Oğluma da annecim diyorum kedime hatta sokakta gördüğüm kediyede ..Eyvah kediler şok..
Türkçe
0
0
0
10
Özgün Emre Koç
Özgün Emre Koç@ozgunemrek·
Bir dilbilimci olarak söylüyorum: Bu kullanım ve türevleri dünyanın birçok başka dilinde mevcut ve olağan. Özellikle Ortadoğu ve Balkan dillerinde yaygın. Belgelenmiş herhangi bir psikolojik anomaliyle bağlantısı yok. Lütfen yetkin olmadığımız konularda büyük ahkâmlar kesmeyelim.
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923

Derya Alabora, ebeveynlerin hitap şekillerinden ötürü çocukların kimlik bunalımı yaşandığını iddia etti: “‘Evladım, çocuğum’ gibi kelimeler yerine anne babalar artık ‘Annem, anneciğim, babam, babacığım’ diyorlar. Bu çocukta müthiş bir kimlik bunalımı yaratıyor ve bu durum gittikçe çoğalmaya başladı.”

Türkçe
67
49
1.1K
173.3K
Tuğçe yıldız
Tuğçe yıldız@tugce190333·
Bunu çözersen, sen dahisin. Çözebilir misin ?
Tuğçe yıldız tweet media
Türkçe
4.3K
100
939
308.8K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@VeysiCe Oğlum 3 yaşında okuyup yazmaya başladı,çocuk bayılıyordu yeni birşeyler öğrenmeye engelmi olsaydık peki??Şimdi 9 yaşında bilgiye ,öğrenmeye aç bir çocuk ve böyle mutlu.Spor,matematik keyif aldığı her konuda destekliyoruz..
Türkçe
2
0
1
933
Prof. Dr. Veysi Ceri
Prof. Dr. Veysi Ceri@VeysiCe·
Değerli ebeveynler, Çocuğunuzun 4 yaşında okuma-yazmayı sökmesi kendisine hiçbir şey katmayacaktır. Oysa bu dönemde serbest oyun ve dünyayı deneyimleme ile hem psikososyal hem de duygusal açıdan çok önemli kazanımları edinebilir. Bu yaş çocuklara okuma yazma öğretmeye değil; doğa ve yaşıtlarıyla buluşturmaya çalışın
Türkçe
15
64
622
40.9K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@SaadetOzkanEfe Allah razı olsun adam'dan 🙏🙏Kamera olmasa adam bitti
Türkçe
0
0
0
119
Saadet Özkan
Saadet Özkan@SaadetOzkanEfe·
Bazı çocuklar şansa yaşıyor. O küçücük boyunla, emekleyip otobüse binip arka koltuğa nasıl geçtin sen. Şöförün ömründen ömür gitti. Melek gibi bir insanmış.
Türkçe
28
51
1.8K
75.4K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@r_demirkol @SedaSelek1 Ekranda duruşuyla,diksiyonuyla en sevdiğim 2 kişisiniz🌸 .Seda hanım yolunuz açık olsun,umarım herşey gönlünüzce olur 🙏🌸
Türkçe
0
1
9
871
RemziyeDemirkol
RemziyeDemirkol@r_demirkol·
@SedaSelek1⁩ Canım Seda, şimdiden özledim, bizi tabii ki mekanlar ayırmaz ama seninle omuz omuza çalışmak da hepimiz için bir gururdu. Nerede olursan ol seninle gururlanmaya devam edeceğiz, yüzün, gönlün kadar güzel olsun yolun…
RemziyeDemirkol tweet media
Türkçe
39
56
1.2K
63.4K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@Neri7634 @forensicmedmd @tanik_tr Çok çok geçmiş olsun sizlere de..Üzerine pıhtı ilaçları dozundan kaynaklı 2 kere kanama geçirdi ameliyat oldu 2,5 aya yakın hastanede kaldık..Şükür maraz kalmadan atlattık.Devamlı kontrole gidiyor bu sebeple..Hep bi kafamda soru işareti dozu ayarlayamadıkları için mi kanama oldu
Türkçe
1
0
0
77
Neri
Neri@Neri7634·
@SaracanHande @forensicmedmd @tanik_tr Hande hanım, ara ara kardeşiniz doktora gidip kontrollerini olsun. Benim annem 2 sene ara ile beynine pıhtı attı. İlk seferinde erken müdahale ile kurtuldu ama 2. Çok zor geçti yarı felç oldu 1 senede toparladı ama eskisi atikligi yok.
Türkçe
1
0
0
98
tanık
tanık@tanik_tr·
Almanya’dan İstanbul’a tatile gelen Murat Yılmaz rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı. Ailenin iddiasına göre alkol testi yapılmadan kayıtlara “alkollü” yazıldı, taburcu edildi. Ertesi gün beyin kanaması geçirdiği ortaya çıktı. Murat Yılmaz şimdi felç. (Rojda Altıntaş)
tanık tweet mediatanık tweet media
Türkçe
16
97
780
51.9K
Hande S retweetou
Onlar
Onlar@tvOnlar·
"Türkiye'ye monarşi yakışır" diyen Tom Barrack'a yanıt: “‘Barrağım’, sen önce git kendi başkanına bak. Dünyayı kana buladığınız ülkelere bak. Kendi ülkenizin meclisini Trump taraftarlarının basmasına bak. Bu topraklar senin gibi sömürge valilerini defetmesiyle meşhurdur.”
Türkçe
315
4.1K
25.2K
632.7K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@doktorkafali Pediatri olmamış bence,muayene olurken bile telefonu susmuyo doktorumuzun 😊
Türkçe
2
0
13
26K
Doktor Kafalı
Doktor Kafalı@doktorkafali·
Tusta ne yazalım? • kan, ter, gözyaşı - acil • benim başım ağrımaz - pediatri • timsah avcısı kadar cesurum - k doğum • hasta görmek istemem - biyokimya • cerrahi severim, prestiji de - göz • para sayma makinam var - Derma • yeterince derdim yok - Aile hekimi • paramı ben mi sayıcam - Plastik Devamı gelecek..:)
Türkçe
34
14
724
213.4K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@UmitvarS @purenyo Derecelere zaten çoğunlukla üstün zekalı çocuklar değil ,parlak zekalı çocuklar giriyor.Akademisyen olarak bunu biliyor olmanız gerekirdi..İki kavramı önce bi ayırt edebilse keşke insanlar..
Türkçe
1
1
0
147
ümitvâr hanım
ümitvâr hanım@UmitvarS·
@purenyo Yok vallahi ben akademisyenim,çocuklarımda ortalama bir zekâya sahip ,üstelik biri Türkiye 450. si idi ,sınav sistemini iyi kavramak ona göre çalışmak çok zeki olduğu anlamına gelmez
Türkçe
2
0
227
25.5K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@EsiniSevenAdam Sizin dediğiniz eskidendi..Ülke de orta gelirli vardı kimsenin kimsenin parasında gözü yoktu.Şimdi herkes fakir oldu ve aldıkları paralar bu uçurumda göze batıyo 😉
Türkçe
0
0
0
151
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
Bunlar size çok mantıklı geliyor demi? 44 milyon reklama vermiş de onun yerine çalışanlara 1000 lira daha çok verseymiş… Kıvanç o tişörtü giyiyor diye binlerce personel var maaş alıyor evine ekmek götürüyor. Firma reklam yaptığı için bi işiniz devamlılığınız var. Ona sevinecekleri yerde onun kazancını kıskanıyorlar abi :) Bakın arkadaşlar içinizdeki boktan komünist akıllı biri değil. Onu öldürün artık ya. Nasıl kıvança para vermek yerine size biner lira dağıtmak daha mantıklı gelir size yani :) senin tişörtünün reklamını yapmazsa rakibininkini yapar? Firmanın satışları nasıl artacak? Artmazsa nasıl büyüyecek? Büyümezse nasıl seni çalıştırmaya devam edecek? Kemal sunal filmlerini azaltın biraz.
Telgraft@telqraft

Kıvanç Tatlıtuğ’un bir giyim markasıyla yaptığı 44 milyonluk anlaşmaya bir vatandaştan tepki geldi: “Bir reklama 44 milyon harcayan bu firma, tezgahtarlarına 1.000 TL fazla vermemek için bin takla atarlar. Haksız mıyım?”

Türkçe
89
6
323
172.2K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@justaysenz Maçka Parkında da görüyorum bazen 😊
Türkçe
0
0
0
29
Ayşen Zamanpur
Ayşen Zamanpur@justaysenz·
İlk gördüğümde rüya sanmıştım.. Belki bir şehir efsanesi; kesin kanıtı yok. Ama yıllardır anlatılan hikâye şöyle: 90’larda Baltalimanı açıklarında bir gemiden papağanlar kaçıyor ya da serbest bırakılıyor. Boğaz’ın iklimini, çınar ağaçlarını ve parklarını seviyorlar ve burada kalıyorlar. Bugün martılarla, kargalarla ve diğer kuşlarla birlikte bizim Baltaliman Emirgan’da yaşıyorlar. Belgeseli yapılacak kadar güzel bir hikâye. #papağan
Ayşen Zamanpur tweet media
Türkçe
367
93
1.9K
203.2K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@VeysiCe Bir çocuk psikiyatristi diye başlamamışsınız olmamış hahhaa
Türkçe
0
0
0
151
Prof. Dr. Veysi Ceri
Prof. Dr. Veysi Ceri@VeysiCe·
Haber spikeri Burçak Bozkuş, annesinin canlı yayın sırasında attığı mesajları şok içerisinde okudum: Tam bir Toksik anne örneği. Böyleleri Anne babanız dahi olsa mesafe koyun. x.com/stock737373/st…
Türkçe
155
71
1.2K
331.8K
İris Cibre 🐦
İris Cibre 🐦@iriscibre·
Sen bana bir baksana genç, sözlük müsün nesin, daha kendi alanındaki terimleri yazamamışsın:) "Yoksa her şey gibi onu da mı TÜRK HEKİMLERİ HALLETSİN !" bu cümle tam olarak ne demek? Neyi halletmekten bahsediyorsun sen bakayım? Hastalara zarar vermeyi mi? Ya da ben doktora gittiğimde bana zarar vermesini mi teklif ediyorsun? Şimdi, dandik sözlük Bana yaz bakayım senin adın sanın nedir? Çok cesursun öyle anonim anonim tehdit ederken, bir göreyim senin adını sanını ve cesaretini
Türkçe
86
25
1.1K
64.2K
Tıbbiyeli Sözlük
Tıbbiyeli Sözlük@tibbiyelisozluk·
Kendini TÜRK HEKİMLİĞİ DÜŞMANII OLARAK GÖREN VE HEKİMLERE HADSİZCE SIFATLAR YÜKLEYEN @iriscibre isimli şahıs hakkında @saglikbakanligi ve @sagliklicozum olarak BİR ŞEYLER YAPMAYI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ ? Yoksa her şey gibi onu da mı TÜRK HEKİMLERİ HALLETSİN ! KİMSE TÜRK HEKİMİNE DANDİK DİYEMEZ !
Tıbbiyeli Sözlük tweet media
Türkçe
98
19
334
79.8K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@esenol @TTBKadin @cogepderTR Kahvede arkadaşıyla konuşuyor sanki..Bir de savunup destekliyorlar arkadaşta kalp atıp cevap veriyor.
Türkçe
0
0
4
1.2K
Hande S
Hande S@SaracanHande·
@beyramuz Geçen kış boş bavulun içinde oğlumun yanıma alamıyacağım şişe şurupları vardı ve 1 kilo fazla çıktık,500 TL para istediler İstanbul Havalimanında..Mecbur verdim sonuçta fazla çıktı çirkeflik yapmanın alemi yok..
Türkçe
1
0
1
232
Konut Yatırımcısı 👩‍🏫
Valiz 1 kilo fazla çıkınca ne olur? Valizleri uçak altı bagaja vermek için kontura verdik. Valizin teki 1 kilo fazla çıktığı için ekstra ücret istediler. Hiç polemiğe girmeden valize koyduğumuz montları çıkartıp geri giydik. Görevli delirdi :) İngilizce konuşmaya çalışıyorum, Almanca cevap veriyolar. Sesleri iyice yükselmeye başlayınca bende “POLİSSS!” diye bağırdım. Havalimanı polisleri geldi, görevli personel heyecanlı heyecanlı polislere bişeyler anlattı :) Polis, montları tekrar valize koyabileceğimizi söyledi. O şekilde bagaja yolladık. 1/2 kilo fazla için sorun çıkartılmaz ama sanırım Türk olduğumuz için zorluk çıkartmak istediler 🥲
Konut Yatırımcısı 👩‍🏫 tweet media
Türkçe
144
46
4.7K
815.4K