Beee✨
13.6K posts


오랜만에 구 엔시티 마크 근황 나가자말자 옷으로 역대급 사고치고 사과문 씀 미국에서 6월은 흑인 노예 해방을 기념하는 시기라서 한국으로 치면 특정 추모기간에 저 티셔츠는 반대 의미의 상징 우리나라로 치면 노무현 대통령 서거일 전후로 일베가 프로필 거꾸로 하는 거랑 비슷한 느낌이라함

How come idols never accidentally wear a keffiyeh

wait am i even allowed to be a markhyucker anymore cause whole tl hates mark...im so lost in life...guys help...like im definitely upset abt this issue too like idek how to feel tf



오랜만에 구 엔시티 마크 근황 나가자말자 옷으로 역대급 사고치고 사과문 씀 미국에서 6월은 흑인 노예 해방을 기념하는 시기라서 한국으로 치면 특정 추모기간에 저 티셔츠는 반대 의미의 상징 우리나라로 치면 노무현 대통령 서거일 전후로 일베가 프로필 거꾸로 하는 거랑 비슷한 느낌이라함

@wishtheveil Things he have said out of his own mouth, like how his success was "God's will" and when during a fansign a fan asked him to rank important things from 1 to 5 and he ranked religion first and freedom last. He gives off the impression of a very overly religious person.











