Đ8
8.7K posts

Đ8
@D7802G
覚醒中の田舎者。一言発すれば村八分。でも、世の真実を知りたい、近づきたい。

We are proud to announce that we as #Kaspa community are a Silver Sponsor of the UK AI Agent Hackathon by the Imperial College London. This is organized by Imperial Blockchain & Fintech Society and Imperial AI Group. We will find ourselves amongst good company like @Microsoft , @OpenAI , @bittensor and @AskVenice. A big thank you to all who contributed to the fundraiser to help make this possible! This is an effort of all of us combined. Contributions are still possible for those who want to help: kasmap.org/en/fundraiser Stay tuned for more information that we will be releasing both today and over the next few days. We are working hard to get $KAS the awareness it deserves! Ps. please like and retweet and comment to the original post of @iclblockchain as well!

ステーブルコインは、マネロンできないよ。すべての取引が世界中に全力公開されてるから。


昨日GMOコインを解約された豚です。 色々ご意見と確認いただきました。 ちなみにGMOの送付履歴には マイウォレットにのみ送付しております。 直接海外証券には流してたおりません。 マイウォレット→海外証券という形を徹底していました。 が、こうなりました。 海外証券を使っていた自分のせい










