Закреплённый твит
BLAST
63.5K posts


کاش من هم این طوری بودم، ولی خب معیارهای جنسیتی مانع میشن
دومینور هارمونیک🇮🇷@CminorH
آدم قیافه کیارستمی رو میبینه پشماش میریزه که این چجوری تونسته با این همه خانم زیبا رابطه داشته باشه. بعد چندتا ویدئو از حرفاش رو که میشنوی دلت میخواد خودتم بری باهاش بخوابی.
فارسی
BLAST ретвитнул
BLAST ретвитнул

BLAST ретвитнул
BLAST ретвитнул
BLAST ретвитнул


@sellenophiille و میگه دعوا فی الذات بد نیس به شرطی که احترام توش رعایت بشه
فارسی

@sellenophiille اصولا اگر دعواهای بسیاری بکنید اما به هم توی دعواها زخم نزنید، اون رابطه بهتر و قوی تر میشه. بعد گذر سالها درک متقابل افزایش پیدا میکنه طوری که حس طرف مقابلو میتونید راحت پیشبینی کنید و روش ارتباطیتونو ارتقا بدید.
کتاب «موهبت اختلاف» به همین موضوع میپردازه
فارسی

بچها میشه شماهایی ک رابطه طولانی مدت دارید بیاید بگید چجوری؟ واقعا چجوری تونستین هم رابطه و هم حستونو حفظ کنین؟هنوزم مثل اولا ذوق همو دارید؟دعواتون میشه چیکار میکنین؟
P🌺@peranamhmudi
نزدیک ۷ سال❤️
فارسی

@casteilll احتمالا نه
ولی فکر میکنم از این که کتاب نوشتم حسابی ذوق می کرد
فارسی














