lena

244 posts

lena banner
lena

lena

@HelenaAzimi

Присоединился Aralık 2025
231 Подписки187 Подписчики
lena
lena@HelenaAzimi·
نقطه ضعفم؟ انقدر به یکی رو‌میدم‌ که به خودش اجازه میده هرطوری میخوام باهام رفتار کنه
فارسی
0
0
8
55
lena
lena@HelenaAzimi·
اون براى ۱۵ سالگیم بود که با بى توجهى و بى محلى جذب ميشدم عزيزم الان شما ميتونى غرورتو بكنى تو كونت
فارسی
0
0
6
59
lena ретвитнул
Sadra Hosseini
Sadra Hosseini@Sadra2880·
تستسترون واقعی خجالت نمیکشه تو جمع نازتو بکشه.
فارسی
18
152
3K
32.8K
lena ретвитнул
مز
مز@arebashetokhobi·
cigarettes after “قسمت نبود”
Català
9
696
5.8K
86.2K
lena
lena@HelenaAzimi·
روزی هشت لیوان اب بخورید و بشاشید تو رابطه ای که بدون خبر داشتن از همدیگه میتونن به کاراشون ادامه بدن
فارسی
0
0
5
90
lena
lena@HelenaAzimi·
@KaihanFo7474 عه عه نادون
العربية
1
0
0
7
lena
lena@HelenaAzimi·
در وضعیت بحرانی ، ولی فتوژنیک🧚🏻
lena tweet medialena tweet media
فارسی
3
0
38
368
lena
lena@HelenaAzimi·
دیگه دوست پسری که پنج دقیقه یبار تو باید نازشو بکشی غصه خوردن داره مگه؟ بزار بره کونشو بده
فارسی
0
0
4
84
lena ретвитнул
ثـنا
ثـنا@SanaDiaryy·
My favorite animal is me when i loose interest like دیگه بمیری هم فایده نداره
Català
3
47
306
6.4K
lena ретвитнул
Mohammadamin
Mohammadamin@mohamadammmm·
دیت مطلوب؟ -بریم با ماشین تو سطح شهر دور بزنیم موزیک گوش بدیم .
فارسی
95
53
1.1K
24.8K
lena
lena@HelenaAzimi·
بازم خداروشکر قبلیه قشنگ به گام داد به لطفش میتونم تموم شدن روابط جدیدو راحت قبول کنم
فارسی
0
0
3
85
lena ретвитнул
YC
YC@sometimeyac·
می‌خواستم بهت پیام بدم که یادم افتاد توام دست داری
فارسی
20
189
3.4K
44.6K
lena ретвитнул
darya
darya@daryarst·
حتما صلاح بوده یسری صمیمیتا از بین بره
فارسی
5
21
227
4.6K
lena
lena@HelenaAzimi·
@KaihanFo7474 غیر این فکر میکردی؟
فارسی
1
0
0
14
lena
lena@HelenaAzimi·
@KaihanFo7474 الان میخوای بگی نیست؟
فارسی
1
0
0
14
lena ретвитнул
S E T A
S E T A@_3etam·
اونقدر کشش دادم که کشِ برگشت خورد تو صورت خودم
فارسی
8
243
3.2K
37.4K
lena
lena@HelenaAzimi·
@KaihanFo7474 یه دماغ این حرفارو داره؟
فارسی
1
0
0
24
lena
lena@HelenaAzimi·
ببخشید ولی این زندگی رو اصلا برنمیتابم
فارسی
1
0
5
94
lena ретвитнул
SOL
SOL@pedaretamaziz·
گرایش به پسر ها بد ترین بلایی بود که میتونست سرمون بیاد.
فارسی
63
506
8.2K
91.9K