
@TTDestek iyı alıştınız .ya.koronadan sonra yüksek zamlara hey uyanın uyanın %12 zam aldık biz.vodafona gećicem 4 hattım varr...
Türkçe
pirlepeli....
3.4K posts

@IlhatOnbas
emekli.biat etmeyenlerden.özgür irade... I was burn in macedonia...pertevniyal lisesi.hayvan ve bitki ağaç çiçek aşığı.











