RiderLogbook
159 posts

Закреплённый твит

RiderLogbook ретвитнул

Seçimi kazanana dek:
"Kral Aykut", "Saçlarını beyazlattı bu camia için". "Tek gerçek Aykut Kocaman"...
Seçimi kazandıktan sonra, üstelik hocanın itibarını da zedeleyerek camianın değerine sevdalı taraftarlardan tarikat olarak bahsederek mi birlik olacaksınız?
@ZiyaBeyDerler




Türkçe

@MilatGazeteSpor Can bartu konusunda sıktı aileden açıklama gelmese bunun sıktığıyla kalacaktı.Şimdi ne aykut hoca ne aziz konuyu deşer. Bu da sıktığıyla kalır.Bacak bacak üstüne attı diye Alexi odadan kovan aziz mi demiş, telefonlarına çıkılmayan aykut mu tel kapatmış?Dalamana onayları dahilinde
Türkçe

🚨 SON DAKİKA | FENERBAHÇE
🎙 Serdar Ali Çelikler:
"Seçimden önce Aziz Yıldırım'ın listesindeki yöneticilerin çoğu Aykut Kocaman'ı istemiyor. Aykut Kocaman sadece Oğuz Çetin'le görüşüyor.
Seçimden sonra yapılan yönetim kurulu toplantısında Aziz Yıldırım, 'Hoca kim olsun?' diye soruyor. Aykut Kocaman ve İsmail Kartal isimleri gündeme geliyor.
Daha sonra Aziz Yıldırım, Selim Kosif ve Oğuz Çetin'i göndererek, 'Eğer kendini değiştireceksen, Alex'teki gibi sorunlar yaşamayacaksan seninle çalışacağız' mesajını iletiyor.
Aykut Kocaman ise Ömerovic konusunda ısrarcı oluyor. Ardından telefonunu kapatıp Dalaman'a gidiyor.
Sonrasında ise teknik direktörlük görevine İsmail Kartal getiriliyor."

Türkçe

@MilatGazeteSpor Adam ayak üstü yalan makinesi söyler yayılır ufak bir düzeltme. Ama yalan yayıldığı ile kalır. Konuşmadık diyorlar. Ömeroviç mevzusu da zaten mazeret olarak üretilen bir şey. Emre Kye karşı çıkmayan aziz bahane aramış. Aykut hocanın ekibi daha liyakatli, İsmailinki anadolukavağı
Türkçe

🚨 SON DAKİKA | FENERBAHÇE
🎙 Serdar Ali Çelikler:
"Aziz Yıldırım, Aykut Kocaman'la yaptığı görüşmede, 'Bir daha Alex sorunları gibi sorunlar istemiyorum' diyor.
Aykut Kocaman'ın teknik ekiple ilgili Ömerovic konusunda ısrar etmesi üzerine ise, 'Hâlâ mı Ömerovic?' diyerek tepki gösteriyor ve ipler kopuyor."


Türkçe

@FenerTime34 Lan amk sezon boyu takımı doğradılar hakemler hep takdir hakkını rakibe kullanıyordu futbolcuları hakemler önce sindirmeye çalışıyordu Aklı sıra şike cezası kesiyorlardı. O maçta senin penaltıların verilmedi, dia faul olmayan pozisyonda faul çalındı kırmızı yedin bunları söyleme
Türkçe

@hurolgurguc @bosunatiklama Kurala milyonlar uyuyorsa uymayanları ödüllendiremezsin. 10dk geç girenin salonda full konstre öğrencileri nasıl rahatsız ettiğini biliyorum.Güvenlik açığı ihtimali de var.Esneklik yaptığında 1 kişi olmayacak geçiken.11dk geçiken giremeyecek 10dk geçiken girecek yine 1 dk 1 yıl
Türkçe

@bosunatiklama 5 dakila 10 dakika geç başlasa çocuklar da o sınava girse
1 yıl daha beklemek
İnsanlar ahkam kesiyor erken gelseydin diye
Ulan bir şey olmuş işte geç kalmış
Yazıklar olsun bu kuralları koyanlara
Kendi çocukları yaşasa ne olurdu tahmine gerek yok
Türkçe


@orjinaladam52 @ZorluMurat Videolarını izledim yani adamın çevresinde gerçek dostu yokmuş. Ne kadar kırıcı ve ne kadar yanlış davrandıklarını hiç sorgulamıyorlar muhtemelen. Allah yaşatarak öğretir diye umuyorum
Türkçe

Hocayla aynı masada poz vermeye gelince veriyorsunuz hocaya ayıp edildi demek zor mu hocanın sizin gibi dostları varken düşmana ihtiyacı yok @ZorluMurat
oğuzhan arslantürk 🇵🇹@orjinaladam52
Murat zorlu aykut hocayı anmamış bile programda hoca bunlarla bir daha asla görüşmemeli
Türkçe

Hayırlı olsun, şu cendere tek masum kişisin! Başarılar💙💛
Fenerist 🇹🇷@Feneristcom
İsmail Kartal'ın yardımcılığını yapacak Dirk Kuyt, İstanbul'a geldi. 🛬
Türkçe

@trtspor Futbolu bu adam amerikaya sevdiremediyse her sene dünya kupası düzenleyip şirinlik yapsanız sevmezler.Bir daha amerika kıtasına dünya kupası verirken "Bunlar yıllarca futbolu messiden izledi ama olmadı" diye aklınızda bir done bulunsun. Keşke ülkemizde izleseydik ama para lobi?
Türkçe

@AziziCherif_ Basın menejer şişirmesi stopere ahmetcan ve ümit alır, çağlar ve yiğit efe gönderiririm
Türkçe

Saçma sapan şeyleri yüceltme. Ali koçun ing. yok muydu onun da böyle ingilizce hitabı yok mu? Peki Ş.kupası? SIFIR. Aklın sıra yüceliğine tutunduğu şeyin gerçekliği bu! hitapsızın şampiyonluğu 4! Sahada başarı 99 puan, kupa kimde 102 puanlıda.Övündüğün şeyle övünelecek şey farkı!
OGİ@gencfenerliogi
Gs başkanı iki kelimeyi bir araya getiremiyorken Barış Göktürk’ün futbolcularla İngilizce sohbet edip tebrik etmesi, Fenerbahçe’nin vizyonunu ve kurumsal gücünü gösteriyor. Sahada başarı, yönetimde kalite. Fark tam olarak burada @baris_gokturk_
Türkçe

takımın o seneki hocası emre olduğu için...



Tribun Dergi@tribundergi
İsmail Kartal: "Takımımızın kaptanı Emre'dir. O istemişse Diego penaltıyı atmıştır. Emre istemezse kimse penaltı atamaz."
Türkçe

@r4sputin11 Aykutun giydiği bu emlak bank nostalji formasından bende var ama maalesef 10 numara
Türkçe

@godsavethekingg Ersunu gönderdi.şl elemeler öncesi vitoru da gönderdi. Denizliden istifasını istedi o da tıpış tıpış. Gsye 6 atan lorantı, Pendik faciası hocası zemanı da göndermişliği var. Göndermez fikrine katılıyorum getireceği adam yok, Aykut hoca ihaneti unutmaz diğerleri de başarılı olamaz
Türkçe

@kocamanizm11 sabaha kadar oynansa Cüneyt berabere bitirirdi. maçın başında semihn attığı golde rengini verdi hemen iptal etti. Hem maçta hem sezon boyunca aleyhimize çok eyyam yaptılar,ceza kestiler. diaya sinir krizi geçirdi kırmızı yedi.(2018deki maçta da jannsenin nizami golünü yemişlerdi)
Türkçe

İsmail Kartal’dan bahsederken şampiyonlukları çalındı deniyor ama Aykut Kocaman’dan bahsedilirken sadece bir kez şampiyon olabildi diye lanse ediliyor. Bu ikiyüzlülüktür ve aşağıdaki olayları temize çıkartmaktır.
Emniyet teşkilatının içine sızmış FETÖ’cü polisler, 12 Mayıs 2012 günü taraftarımıza saldırıp, planlı gerginlik ve kaos yarattılar. Bu polisler 15 Temmuz’dan sonra ihraç edildi ve hapse atıldı. Bunları zaten tarih bize süreç içerisinde çok net şekilde gösterdi.
Kısaca; İsmail Kartal’ın da şampiyonluğu çalınmıştır doğru ama şampiyonluk çalma işi ilk kez 2012 yılında Süper Kupa Finali’nde Aykut Kocaman’a karşı yapılmıştır. Objektif olun!

Türkçe

@volkanerdo88562 @sadiksoztutan Turnuva daha önce 8 takımlıydı.İlk burada 16 takıma çıktı biz de bu sayede katılabildik.Tıpkı İsviçre'nin Bulgaristan'ın ilk katılımı gibi.(Hatta Çekya Hırvatistan Rusya da ilk kez katıldı) ilk kez katılan hiçbir takım 0 gol 0 puanla tamamlamadı
Sodayı içmeyi bırak B vitamini al
Türkçe

@sadiksoztutan 24 takımlı turnuvaya tarihinde ilk defa o çıkardı karın ağrınız ondan soda için geçer.
Türkçe

@EmreGS1905Onal @ScouTurk Mehmet scholla yaşın yetmiyor. Biz hayranlıkla izlerdik. Kariyerinde de yok yok. Babası Türk, terk etmiş o da soyadını kullanmamış. Ama Türklerle problemi yoktu. Seçer miydi bizi sanmıyorum ama çabalamak da gerekti.mehmet scholl,mesut özil büyük kayıp Yıldıray baştürk,nuri kazanç
Türkçe

🇹🇷 Fatih Terim - TFF iddiaları gündemken:
Terim döneminde Türkiye'yi seçmeyen bazı gurbetçiler listesi 👇
🇩🇪 Mesut Özil
🇩🇪 Mehmet Scholl
🇩🇪 Emre Can
🇩🇪 Malik Fathi
🇩🇪 Serdar Taşçı
🇩🇪 Kerem Demirbay
🇦🇹 Veli Kavlak
🇦🇹 Ramazan Özcan
🇦🇹 Yasin Pehlivan
🇦🇹 Cem Atan
🇦🇹 Ümit Korkmaz
🇨🇭 Gökhan İnler
🇨🇭 Murat Yakın
🇨🇭 Eren Derdiyok
🇦🇿 Deniz Yılmaz
🇦🇿 Tuğrul Erat
🇲🇰 Eljif Elmas
🇲🇰 Beşir Demiri
🇰🇿 Mukhtar Mukhtarov
🇦🇺 Aytek Genç
🇽🇰 Vedat Muriqi
🇹🇼 Onur Doğan
🇸🇾 Sanharib Malki
🇧🇪 Adnan Januzaj


Türkçe
RiderLogbook ретвитнул

Fatih Terim’in yeniden A Milli Takım teknik direktörü olmasını da, TFF Başkanı olmasını da istemiyorum.
• 2017’de Alaçatı’da yaşanan restoran kavgası ve sonrasındaki dava süreci
• A Milli Takım döneminde gündeme gelen prim tartışmaları
• Arda Turan / Bilal Meşe olayı sonrası Milli Takım’da yaşanan kriz
• TFF ile yolların ayrılması ve sonrasında yaşanan tazminat davası
• Kamuoyunda “yüksek kârlı gizli fon” davası olarak bilinen dosyada adının geçmesi; bu konuda Fatih Terim’in müşteki/şikâyetçi sıfatıyla yer aldığını özellikle belirtmek gerekir
Ben Türk futbolunda artık daha kurumsal, daha şeffaf, daha sakin ve daha az polemik üreten bir dönem istiyorum.
Bu yüzden Fatih Terim’in ne Milli Takım’ın başına geçmesini ne de TFF Başkanı olmasını doğru buluyorum.
Yeni skandallar, yeni krizler ve yeni polemikler istemiyorum.
Türkçe















