Serhat MERT

301 posts

Serhat MERT banner
Serhat MERT

Serhat MERT

@SerhatMert76

Bjk Divan Kurulu Üyesi... Admer Spor Giyim A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı

İstanbul, Türkiye Присоединился Ağustos 2020
123 Подписки1.1K Подписчики
Serhat MERT
Serhat MERT@SerhatMert76·
Bütün sezon Sergen Yalçın için “Cengiz’i kayırdı, Cerny’i oynatmadı” algısı yapıldı. Ama gerçek hiç de öyle değil. Cengiz Ünder bu takıma kiralık geldi. Katkı verebileceği yerlerde görev aldı. Cerny ise bu takımın as oyuncusuydu ve zaten hak ettiği süreyi de fazlasıyla aldı. Rakamlar ortada: Cengiz Ünder: 1066 dakika / 5 gol / 4 asist Cerny: 2008 dakika / 7 gol / 8 asist Cerny neredeyse Cengiz’in iki katı süre almış. Buna rağmen Cengiz, aldığı süreye göre ciddi skor katkısı vermiş. Burada ne Cerny mağdur edildi ne de Cengiz özel olarak kayırıldı. Ama Sergen Yalçın’ı yıpratmak için yapılan bu haksız algının içinde Cengiz’in de itibarı boş yere zedeleniyor. Ortada bir mağduriyet varsa, o da rakamlar dururken hâlâ algıyla insanların emeğinin değersizleştirilmesidir. 🦅
Türkçe
0
1
0
147
Kaanjk816
Kaanjk816@Alahakaan·
@SerhatMert76 @OnyxPulse0 Cengiz 14 maç 11 çıkmış daha ne olsun toptan biraz anlayan adam 5.mactan sonra adamı keser
Türkçe
1
0
0
62
OnyxPulse
OnyxPulse@OnyxPulse0·
Göktürk Kısa, Serkan Reçber’in Demir Ege’nin ayrılık süreciyle ilgili açıklaması hakkında konuştu: “Beşiktaş 25/26 sezonunda Cengiz Ünder’e tanıdığı imtiyazı kimseye tanımadı.”
Türkçe
13
7
118
13.6K
Özgür Özel
Özgür Özel@eczozgurozel·
Trabzon’dan Gümüşhane’ye, Tokat’tan Amasya’ya… Köy köy, belde belde yaktığımız çoban ateşinin Anadolu’nun dört bir yanında gür bir aleve dönüştüğünü görüyoruz. Mücadelemizin parolası yürüyüştür. Pusulası millettir. Hedefi 86 milyona doğrudur. Bu yürüyüşü millet başlattı, millet tamamlayacak. Kendimizi millete emanet ediyoruz.
Özgür Özel tweet mediaÖzgür Özel tweet mediaÖzgür Özel tweet mediaÖzgür Özel tweet media
Türkçe
881
5.8K
37.5K
399K
HT Spor
HT Spor@HTSpor·
🦅 Beşiktaş'ta yeni teknik adam kim olacak? 🎙️ @semihdurasi: Önder Özen’in çizdiği vizyona bakınca, çıkan isimlerle ilgili beklenti 3-4 yıllık bir yapılanma. Yeniden en baştan başlama; yeni gelecek hocaya tam yetki verme ve onun etrafında 3 yıl boyunca şekillenecek yeni bir takım kurma planı. ▶️ Canlı izlemek için: youtu.be/gcWaPe_LBMc
YouTube video
YouTube
Türkçe
8
3
52
25.7K
Nihat Kahveci 🇹🇷
Nihat Kahveci 🇹🇷@NihatKahveci8·
Sergen Yalçın kalmalı Sergen Yalçın gitmeli Görüşleri alalım canlar??
Türkçe
1.4K
12
474
163.7K
Qwertz
Qwertz@Qwertzzzx·
@MustafaKratas @spordepormedya Sıcak bakmıyor değil sadexe sangareyi 1. Öncelik diyor ikinciye palhinha diyor bu sıcak bakmamak değil. Adam sangare olmazsa palhinha olsun diyor hiç olmasın demiyor doğru düzgün haber yapın
Türkçe
2
0
0
617
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş@MustafaKratas·
🔴 Sergen Yalçın, Beşiktaş'ın gündemine gelen Joao Palhinha ismine sıcak bakmıyor. Sergen Yalçın, o mevkide daha 'dinamik' bir oyuncu istiyor. @spordepormedya
Mustafa Karataş tweet mediaMustafa Karataş tweet media
Türkçe
306
22
1.3K
396.7K
Avfattas
Avfattas@Avfattas·
@ForzaSenBenYok Hangi milyonların? Şifo önce Beşiktaş’ın hakkı yendiğinde iki laf edebilsin sonra bu konulardaki görüşünü dinleriz. Bir Galatasaray’ın eskilerine bak bir de bizimkilere bu konuda.
Türkçe
7
8
109
1.4K
Sen Ben Yok BEŞİKTAŞ Var
Sen Ben Yok BEŞİKTAŞ Var@ForzaSenBenYok·
Mehmet Özdilek: “Devre arası Beşiktaş transfere bu kadar para harcamalı mıydı? Dünya kadar para harcadınız, 4. bitirdiniz.” Harcamasaydık belki 4. bile olamayacaktık. Plansızlığın faturası yine Beşiktaş’a kesildi. Şifo Mehmet milyonların sesi oldu.
Türkçe
27
35
477
45.3K
eril demokrat 🦅
eril demokrat 🦅@erildemokrat·
Sergen “100 milyon-150 milyon harcadı” deniyor ama bakalım tablo öyle mi? Ara transferde gelenlerin maaş maliyeti 20 milyondan 7 milyona düşmüş(Yıl sonu gidecekler de dahil edilince), yani 13 milyonluk ciddi bir maaş yükünden kurtulunmuş. Bonserviste de harcama değil kâr var sayılır. (Yasin Özcan dahil edilirse yaklaşık +5 milyon). Yani kasa yükü artmamış; aksine maaş ve bonservis tarafında net bir iyileşme var. Şimdi bu tabloyu görüp Sergen tonla para harcadı diyenler utanır mı… Yapılanma dediğiniz böyle olur, önceki yönetimlerin, hocaların bklarını temizleyip bir iskelet oluşturulmaya çalışılıyor.(Buna adalı’nın yaz transferleri de dahil) Hoca kendi kadrosunu kuracak. Seneye de yarışacağız inşallah… (Görsel: @siyahioyuncu , emeğin için teşekkürler kral)
eril demokrat 🦅 tweet media
Türkçe
38
38
171
49.8K
Serhat MERT
Serhat MERT@SerhatMert76·
@OfficialOrhan69 Gerçek analiz veriye bakar, süreci okur. Önceden verilen hükme sonradan gerekçe üretmez. Bugün yazılanlar analiz değil, kanaat tekrarından ibaret. Beşiktaş’ın ihtiyacı yargı değil, doğru okunan bir süreçtir.
Türkçe
0
0
1
185
🇹🇷Orhan Yıldırım
🇹🇷Orhan Yıldırım@OfficialOrhan69·
NİYE HOCAM! Rıza Çalımbay: “Beşiktaş gelecek sezon Sergen Yalçın ile devam etmeli.” Rıza hocam, Sergen’e olan destek ve tölerans hiç kimseye olmadı. Devre arası istediği her oyuncu alındı. Koca Beşiktaş’ın hala iskelet kadro yapısı yok. Sistemi, oyun planı, hiç bir olumlu göstergesi yok. Görevde kalsın dediğiniz Sergen hoca, ilk 11’e önce Cengiz’i yazdı son maçta. Sonra da diğerlerini. Cherny, Jota, Djalo, Yasin bir çırpıda kenara itildi. Rıdvan, Salih, Cengiz, Gökhan gibi isimler öne itildi. Niye? Sırf Sergen hoca aldıklarına kıyak geçti.. Beşiktaş ilk kez derbi kazanamadı. Geçen yıl en kötü sezondu. Büyük maç aldı. Hem de Kadıköy’de bile. Bu saatten sonra Sergen hocanın başarılı olacağını düşünmek, erken emeklilik modunda onduğunuzu gösterir belki de. Zira takım içinde, hocanın bizzat aldırdıkları haricinde, oyuncular ile muhabbeti dahi yok. Hem Sergen hoca, hem Beşiktaş için yeni bir sayfa açılmalı. 4-5 ‘A’kalite isim ile seneye şampiyonluk ancak böyle gelir. @RCALIMBAY ne dersin Sn. Hocam
Türkçe
11
1
13
6.6K
Serhat MERT
Serhat MERT@SerhatMert76·
NİYE HOCAM? Rıza Çalımbay bu camianın en değerli isimlerinden biridir. Hem futbolculuğuyla, hem hocalığıyla, hem karakteriyle Beşiktaş tarihinde çok özel bir yeri vardır. Ancak yakın geçmişte kendisi de bu camiada, hak ettiği sabır gösterilmeyerek görevinden ayrılmak zorunda kalmıştır. Bu yüzden bugün yaptığı bir açıklamanın farklı niyetlerle öne çıkarılması ayrıca düşündürücüdür. “Sergen Yalçın’a kimseye gösterilmeyen destek verildi” deniyor. Gerçekten öyle mi? Sergen Yalçın bu göreve gelip kısıtlı imkanlarla 3 kupa kazanmış, son şampiyon hocadır. Buna rağmen daha kasım ayında oluşan algı ve baskı ortamı nedeniyle görevinden ayrılmıştır. Devre arası transferleri için “her istediği alındı” deniyor. Ama mesele alınan oyuncu sayısı değil, yapılan planlamadır. Bu transferler günü kurtarmak için değil, maaş dengesi gözetilerek gelecek sezonun iskeletini kurmak için yapıldı. Bugün “iskelet yok” demek kolay. Ama 5 yılda bozulan yapı, 1 transfer dönemiyle düzelmez. Gelelim iddialara: “Cengiz kayırılıyor” deniyor. 👉 Cengiz: 30 maçta 11 ilk 11 👉 cerny: 30 maçın 26’sında ilk 11 Bu tablo ortadayken kayırma söylemi veriyle değil, algıyla açıklanır. Aynı şekilde “oyuncular kenara atıldı” deniyor: 👉 Emirhan: 25 maç 👉 Djalo: 20 maç Bu kadar süre alan oyuncular için “kenara itildi” demek gerçekçi değildir. Rıdvan ise bu kulübün evladı. Hocası onun arkasında durdu, birebir iletişim kurdu. Bugün sahada karşılığını veren, gelişim gösteren bir Rıdvan var. Salih sadece 6 maç ilk 11 oynamış. Gökhan zaten rotasyon oyuncusu. “Sergen oyuncularla iletişim kurmuyor” iddiası ise tamamen varsayım. Beşiktaş ya başa saracak, ya da sabır gösterip bu süreci tamamlayacak.
Türkçe
0
3
7
391
con şahin
con şahin@consahins·
@atakankurt2 En azından futbol aklı var… birkaç senedir akılsız şekildeydik.
Türkçe
5
0
67
3.3K
E K
E K@Kiganli·
@AjansHaber_1903 #SinanVardar abiyi severim, iyi Besiktas’lidir. Fakat yine Bos konusmus, Oglu sayin #MeteVardar Yonetimde olmadigi icin bu tur girisimleri normal! Kimse demiyoku, ya zaten bu sene Lig bitti, tek hedefimiz Kupa. 3 gun sonra’da Kupa maci var Yani bunu dusunmek cok’mu zor!!!
Türkçe
3
0
2
1.3K
Ajanshaber1903
Ajanshaber1903@AjansHaber_1903·
🗣️🎙️Sinan Vardar: "Jota, geçen hafta bu takımın en iyisiydi. Forma aldığı süre boyunca da elinden gelen en iyi performansı gösterdi. Sergen Yalçın, seni severim bilirsin ama bir teknik direktörün bu tip inatlaşmalara girmemesi, forma adaletini sağlaması gerekiyor. Ama Sergen Yalçın maalesef bunu başaramadı. Hayretler içinde kaldım. Kiralık, sezon sonu gidecek bir futbolcuya penaltı attırmak Sergen'e nasip oldu. Uzun yıllardır bu kadar kötü, bu kadar aciz bir Beşiktaş izlememiştim. Emeği geçenlere yazıklar olsun."
Ajanshaber1903 tweet media
Türkçe
13
23
259
317.1K
FURKAN JK
FURKAN JK@PrimeLacazet·
10 milyon € maaş alan Bitik isimli yıldız bir golcü olsan, sana da taparlardı kingim. Yanına rekabet edecek bir golcü alıp yolumuza devam edeceğiz. Burada olduğumuz sürece bunu istemeye devam edeceğiz.
Türkçe
24
58
1.5K
30.9K
Aʟᴘᴇʀ Bᴀʜᴀᴅıʀ
Tamamiyle sportif olarak eleştirdiğimiz yorumcu kişi özel hayata girip hakareti zorlayan yorumlar yaparak cvp veriyor. Bi yayıncı cıkıyor Orkunun son sezonu vedaya hazırlanıyor diyor. Bi baskası gecmişte kulupte cok üst düzey görev yapmıs önde gelenlerden biri Sergen fb li macı bilerek verdi diye insanları örgütlüyor. Bi tanesi Beşiktasın hakkının yendiği ortamda kendisine koltuk verecekleri nasıl getiririm diye her tuşa basıyor. Eski oyuncuların penaltıydı diyor. Sonra neden hakkım yendi diyosun daha cok yenir. Ben hakem olsam Fb ve Gs yi karsıma alacagıma bu camiayı yapısını karsıma alırım
Türkçe
14
19
188
9.4K
Berk
Berk@bjkberjk·
Time’da Beşiktaş kötü oynuyormuş tarzında tweetler görüyorum şu çok net Sergen Yalçınlı Beşiktaş rakip takımlara pozisyon dahi vermeden eksik kadrosuna rağmen alının yeni transferlerle harika işler çıkartıyor artık hiçbir Anadolu Takımı’nın üç puanı garanti gördüğü takım yok bu tweet’leri atan gevşeklerin çoğu yabancı hoca isteyenlerdi o yabancı hocalarla Beşiktaş iki maç üste kazanamıyordu nereden nereye her galibiyet size girsin:)
Türkçe
40
22
318
11.4K
Barış AKDOĞAN
Barış AKDOĞAN@brsakdgn·
@kartalhatti Beşiktaş’ımıza emeği çok fazla olan gizli kahramanımız @SerhatMert76 kardeşimizin kızıdır🧿 Sergen hocamızın kardeşidir, dostudur. Allah başlarını bozmasın
Türkçe
1
0
2
3.1K
Kartal Hattı
Kartal Hattı@kartalhatti·
Sergen Yalçın ve minik bir taraftarımız. 🥰
Türkçe
41
113
6.8K
328K
Serhat MERT
Serhat MERT@SerhatMert76·
Beşiktaş kazanır ve sevinir. Çünkü bu arma için her galibiyet kıymetlidir. Bu takım genç, bu mücadele gerçek, bu alın teri sahici. Büyük olmak; sevinmeyi küçümsemek değil, emeğe saygı duymaktır. Biz kazandık diye değil, hak ederek kazandık diye seviniyoruz. 🦅🦅🦅
Türkçe
1
1
10
864
Serhat MERT
Serhat MERT@SerhatMert76·
Sen yapamazsın kapasiten yetmez... yapamadında zaten... Hasetliğiniz Kıskançlığınız paçalarınızdan akıyor...
Türkçe
2
5
42
10.7K