friendly_streets

15.1K posts

friendly_streets banner
friendly_streets

friendly_streets

@StreetsFriendly

Присоединился Şubat 2022
1.1K Подписки289 Подписчики
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@purenyo @turkishmom Düşük kalite ürünleri de yolluyor olabilirler buraya Malesef global markalar bazen bunu yapıyor kimseye güven kalmadı
Türkçe
0
0
0
1
Püren
Püren@purenyo·
@turkishmom Bu arada ocak ayında Milano’da Kiko’ya girdim, Trendyol’u da açtım, neredeyse 10 üründe tek tek fiyat baktım ve TR daha ucuzdu. Muhtemelen pazar yaratmak için burada abuk bir kar oranıyla gidiyorlar. Çok saçma
Türkçe
3
0
0
221
Gürman
Gürman@gurman_timurhan·
Köfteci Yusuf'taki antrikot fiyatı Sainsbury's London ile aynı. Butlan, mutlan gibi üretilen krizler belki esas yaşanan alım gücü krizinin konuşulmasını engelliyor ama ekranlarda 4 saat CHP konuşturmanın insanların yaşadığı sorunları ortadan kaldırmayacağı aşikar. Sandığa giderken millet ne yaşadığını bilerek gidecek.
Gürman tweet mediaGürman tweet media
Türkçe
35
25
470
145.6K
Professor Wolf
Professor Wolf@ProfMbozkurt·
@gurman_timurhan NAL 🧲 KADAR 21 day Matured yazıyor. Metro markette var dinlendirilmiş et bak bakalım kaç paraymış
Türkçe
2
0
10
9K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@hanperest Erkek tikini aurasını beğenmediği kızla asla birlikte olmaz şans vermez kız neden versin? Bu işler karşılıklıdır. Kız dediğiniz makine değil.
Türkçe
0
0
3
117
Muhafazeküler biri
Muhafazeküler biri@hanperest·
Anlam veremiyorum arkadaş ya. Bir arkadaşım bir kızı çok sevdi ve iki tarafı da çok yakından tanıyorum. Çocuk hislerini kıza belli etti, sevdiğini usulünce hem söylemle hem eylemleriyle defalarca gösterdi. Kız her defasında çocuğu reddedip seni arkadaş olarak görüyorum dedi. Ve bu süreç içinde kız iki kere birileriyle sevgili olup her defasında yarı yolda bırakıldı ve kız depresyondan depresyona girdi. Şimdide gelmiş işte erkek adam dediğin sevmesini bilmeli etmeli göstermeli diye dert yanıyor. Sonra ortalıkta seven erkek kalmadı diye geziniyorsunuz kardeşim. Yani kusura kalmayın kızlar ama sizi harbi seven veya sevebilecek bir oğlanı sizler beğenmediğinizden dolayı reddetmişsinizdir ve karşılığında sizi üzen erkeklere mahrum kalıyorsunuz. Keşke tipini, aurasını ve benliğini beğenmediğiniz erkeklere bir şans verseydiniz de hayatınızı sizi harbi seven bir hayatınız olsaydı..
Türkçe
52
5
160
162.3K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@cenosssss Ne yazık ki katılıyorum. Yerli ve doğal diye satılan ürünlerin içine garip garip yağlar koyuyorlar daha çok alerji ya da reaksiyon yapıyor. Global markalar alerji vs konusunda 40 kere deney yapıyorlar yerli markalarda o kapasite yok bence.
Türkçe
0
0
4
2.1K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@ortamigermeayla Bakın bu toplum çocuk düşmanı. Sonra ağlaşırlar doğum oranları düşüyor diye ama reel hayatta çocuğa ve anneye düşmanca bi sürü hareket ve uygulama var.
Türkçe
0
0
1
133
AYLA
AYLA@ortamigermeayla·
Oğlanı hastaneye yatırdık. Babasıyla dönüşümlü bakıyoruz bir kaç gündür. Antibiyotikler vs yüzünden şiddetli bir pişik oldu heryeri kanıyo. Yara bakımı yapıldı ama çocuk çığlık çığlığa. Ben de her türlü yöntemi deneyip susturmaya çalışıyorum. Bakın odanın kapısı kapalı ve benle eşim hastaneye ambulansla giriş yapmış 3 günde iki kilo verip ölümden dönmüş bebeğimiz ağlamasın diye çaba harcıyoruz. Devlet hastanesinde odalar çok dolu olduğu için de özel hastaneye geçmek istemişiz. Neyse oğlum kucağımdan inmedi 2 saatten fazla. Sonra hemşire odaya daldı “bu çocuk seninse susturmayı bileceksin. Biz katlanmak zorunda değiliz.” Diye şarladı. Yaşı var yok 22-23. Yatan çocuk serviste çocuk düşmanı x kitleden biri çalışıyo. :dddd O doya doya şarladı, dinledim. Sonra “sen kimi azarlıyorsun çirkef, ben şu 3 güne senin maaşını bıraktım hastaneye, kapat kapıyı çık dışarı.” Diye azar kaydım. Çıktı. Sorsan benim yaptığım terbiyesizlik ama be kardeşim paralanarak ağlayan her tarafı yaralı 17 aylık bir bebeği susturmak için ağzını bantlamanız lazım yaaa. Akşam twit atar heralde “sağlık personeline halkımız çok saygısız” minvalinde. :dddd
Türkçe
140
38
3.3K
320.5K
Sam
Sam@BirdySamuel·
Bu sınava geç kalanlar konusunun her sene manşete çekilip, konuşmalara mevzu olmasının sebebi sanırım şu olabilir: Memlekette kural ve sınırların net olarak, hiç esnetilmeden uygulandığı yegane olay olması. Başka her yerde 'abicim bir yolu yok mu?' —diyerek mevzular bir şekilde çözülürken, burada olmuyor olamıyor. Bütün bir ülke; hayretle gözleri faltaşı gibi açılmış olarak izliyor. Sahici bir hayret bu. Çünkü hiç karşılaşmamışlar. N'olur 3 dakika geç kalsa diyorlar, geç kalanlar için özel sınıf açılsa kimseyi rahatsız etmeden girseler deniyor. Neden olmasın? Kaçak kat atarken, malzemeden çalıp depremde insanları öldürürken, kırmızıda geçip bir şekilde kaçabilirken, bir yerlerde sıraya kaynak yaparke olabiliyorsa; burada neden olmasın diye sahici bir hayret. .
Esra K.@tiarazen

Buna verilen ve beni empati yapmamakla itham eden yanıtlar, sadece kıza empati yapıyor. Kız on dakika gecikmiş. Sınav başladıktan on dakika sonra merdivenlerden çıkacak, salona girip takır tukur oturacak, nefes nefese kalmış birinin onuncu dakikada salona girdiğini düşünün işte... Sınava vaktinde gelmiş, belki bazısı bir iki saat önceden sınav yerinde olmuş onlarca çocuğun dikkati tamamen dağılacak. Reva mı? Onlara empati yok mu peki? Elbette kız için ben de çok üzüldüm, üzülmemek mümkün mü? Hepimiz birçok sınava girdik. En çok sınava girenlerden birisiyimdir herhalde yaşım gereği. Kıza empati yaptım ama hem onun için üzülüp hem kuralların anlamı ve gereğini, öteki öğrencileri, onların durumunu, koşulları, yani genel tabloyu düşünebiliyorum.

Türkçe
7
30
245
12.2K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@BirdySamuel Gerçekten tam olarak olayın özet bu genel bi disiplinsizlik var her yerde. Zamanla düzeleceğine daha beter oluyor
Türkçe
0
0
9
319
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@reiss11111 Burada evlenecek olan çiftler ailelerin saçmalıklarına çüş diyecek birbirlerini seviyorlarsa ailelerini susturacaklar ne yazıkki gençlere devamlı aileye itaat bilinci aşılanması sonucu bunlar oluyor
Türkçe
0
0
2
80
Onur
Onur@reiss11111·
Kardeşim 4 yıldır konuştuğu kızın ailesi geldi nişan tarihi vs konuşulurken herşey iyi giderken, kardeşim bütün masrafları herşeyiyle ben çekerim demesine rağmen, ailenin kalkıp memleketimize gelme parasınıda cebinden ödemesine rağmen, nişanda ısrarla 20 tane Ajda bilezik+
Türkçe
139
15
2.3K
839.7K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@sena_savur Bilip bilmeden konuşuyorlar işte. Geç kalanlara izin verilse herkes geç kalır. O kaosu kim yönetecekse: şu haliyle bile personel sıkıntısı var.
Türkçe
1
0
25
3.7K
Sena
Sena@sena_savur·
Bütün sınıflar kullanılıyor, her sıranın üzerinde sayı yazıyor ve öğrenci o sayılı sıraya oturuyor, adına düzenlenen optik ve soru kitapçığı üzerinde TC yazıyor, gözetmende bu bilgileri içeren etiket var, elinde TC lerin kayıtlı olduğu resmi sınıf listesinde adının yanına
Dr.Zenan Parlar@tipokuyorumdur

Çözüm olarak, geç kalan öğrencinin kağıdı alınıp yedek gözetmene verilir ve boş olan bir sınıfta o öğrenci sınavını tamamlayabilir. Soruları yetiştirmek de onun sorumluluğunda olur. Birkaç dakika veya saniye 1 yıla mâl olmamalı. Bazen olağan dışı şeylerden de geç kalınıyor.

Türkçe
7
2
431
89.5K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@ozn077 @enorton1903 İşte neticede kiracı ev sahibi olamıyor amaç ev sahibi olmayan kişiyi ev sahibi yapmak değil mi birazda TOKİ’de. Kura kazananlarda başlarına kiraya veriyor demek ki ihtiyaçları yokmuş. Günün sonunda amacına ulaşmıyor kiracı kirada kalmaya devam ediyor.
Türkçe
1
0
3
72
enorton
enorton@enorton1903·
Ben millet Tokiden bedava ev sahibi oluyor, servet transferi yazıyorum. Hemen altına gelip, bedava değil diye bir sürü yazıyorlar :) Adam 1 sene önce kurayla almış, şimdi devrediyor. 18 bin taksit ödüyor. Aldığı kira 15 bin. bu bedava değil mi şimdi?
enorton tweet media
Türkçe
37
20
1.6K
402.8K
alinizm
alinizm@AliAlinizm·
@pusholder Ulan ben Diyarbakır'da temmuz ayında dışarı çıksam, neredeyse üzerimden yanık kokusu gelecek. Adamların öyle rahat hayatları var ki en ufak bir şeyde ölüp gidiyorlar.
Türkçe
4
0
2
1.7K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Fransa'da sıcaklığa bağlı olaylar nedeniyle 18 kişi hayatını kaybetti.
Türkçe
40
14
1.1K
256.5K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@onur_mutlu Herkesin adına özel cevap kağıdı soru kitapçığı falan var geç kalanları ayrınsınıfa alırsanız bunları ne olacak. Bu sefer herkes geç kalır geç kalanlar sınıfı yetmez. Tek çözüm bu Malesef.
Türkçe
1
0
1
53
Onur Mutlu
Onur Mutlu@onur_mutlu·
Şu meselede yine herkesi iki kutuplu dünyadan yorumlar yaptı. Olmaz, olamaz, iyi olmuş, öğrenir böylece, diğerleri ne yapsın, erken gelenin suçu ne, çalışanlar haklı vs Ama kimse, ben hariç, çözüm odaklı bir paylaşım yapmadı. Basit bir düzenleme ile sınava geç kalan öğrenciler için bir çözüm üretilebilir. Üretilmeli de. Türkiye gibi hayat meselesi olan bu tip sınavlarda kayıp değil kazanım istiyorsak yapmalıyız da! Karar vericiler chatGPT’e bile sorsalar 2 dk çözerler.
Notify@notifyhome

Osmaniye'de bir öğrenci, üniversite sınavına saniyeler ile giremedi. Kapıya doğru koşan kızı gören görevli aceleyle kapıyı kapattı. Alan Yeterlilik Testleri | #ayt2026

Türkçe
62
1
14
7.8K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@sude1371051 Ayşe burada ali rıza rollenmelerine girmiş. Pembe manto olayında önce Leyla şımarıklık ve arsızlık yapmıştı kimse de bir şey demedi. Necla da tekrar aynı şeyi ona iade etti. Bu olay dışında neclanın kıyafet kavgası yoktu Leyla ile.
Türkçe
0
0
70
3.8K
uzun kirpikli kız
uzun kirpikli kız@sude1371051·
Demir lady Necla nın adını varoşa çıkartan o meşhur sahne🤭eeeee boşuna dememişler çocuktan al haberi diye işte böyle balon gibi bir anda söner gider bütün havan Necla cım sfcxsfcxsfc
Türkçe
14
8
828
158.3K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@barisyarkadas Bütün okullarda elektronik saat kamera bi sürü görevli vs var. Kurallar önceden bin kere anlatılıyor. Tek adamın insiyatifine ya da vicdanı ile olacak bir durum değil.
Türkçe
0
0
0
19
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@arcacengiz Zaten sistem olabilecek en makul şekilde yönetiliyor şu an okullarda dijital saatler kameralar var. Taviz tavizi getirir.
Türkçe
0
0
0
76
Lagrima Hacioglu
Lagrima Hacioglu@lagrimacanta·
“Aslan gibi oğullarım var, bana kimse ilişemez” diyorsun amma feodal sistem çalışmaz olmuş meğerse :(
Mert Ural@mertural

@lagrimacanta 5 çocuk yapıyorsun sonra oteline çökmeye çalışıyorlar. Baba olmak zor.

Türkçe
1
1
65
6.6K
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@emresterling Sürekli oluyor mu emin değilim ama bana bi kaç kez denk geldi diye hatırlıyorum
Türkçe
0
0
0
49
Emre Sterling
Emre Sterling@emresterling·
Split-ticketing duydunuz mu? Tren biletlerini daha ucuza alabilirsiniz. Ben de yeni ogrendim. Ornegin Londra'dan Manchester'a tek bilet £100 ama ayni yolculugu Londra-Birmingham + Birmingham-Manchester diye iki bilet alirsan £70'e gelebiliyor. Bilet fiyatlandirmasindaki tuhafliklar yuzunden bu mumkun. Split-ticketing siteleri var (Trainsplit, Splitsave gibi) otomatik hesapliyor, sen kalkis/varis giriyorsun, en ucuz secenegi buluyorlar. Komisyon da aliyorlarmis (15%), ama dilersen manuel olarak kendin de kovalayip komisyon odemezsin. Tamamen yasal yontem.
Türkçe
6
0
16
3K