Tima
1.8K posts


اقاااا من نمیدونستم هالند اینقد جوجویی و نازنازیه 🥺🥺🥺 بچه غول قشنگمممم 😭😭😭❤️



از وقتی فهمیدم برنجی که میخوریم رو زنهای شمالی تقریبا دونه دونه از زمین برداشت میکنن و بخاطرش در سن کم زانو و کمرشون عملا نابود میشه یه وسواس به وسواسهام اضافه شده و حواسم هست یه دونهاش هم حیف نشه اون روز نشستم رو زمین از زیر گاز دو دونهای که از دستم افتاد رو در بیارم.

یه لایف هک یادتون میدم ولی آدم باشید استفاده نکنید :) من تازه فهمیدم اگه بیماری غیراورژانسی دارید ولی میخواید برید اورژانس و عجله دارید سری کارتون انجام شه کافیه موقع مراجعه به تریاژ، بیاعصاب و پرخاشگر خودتونو نشون بدید /١


Park Seo-joon In an interview he said "I find women who bring about my protective instinct attractive. I feel like if they are tall, they are going to be fine living alone. I like women who keep me worried. And skinny women tend to be like that." He also said this



Kim Young Kwang “My ideal woman is someone who’s smart and cute. Someone who dresses well according to each situation, but doesn’t overdo it. What I think is ugly is when women with thick thighs and short legs wear skinny jeans. Or those that wear leggings and a miniskirt and sit with their legs spread open on the subway… I sincerely ask those people to stop.”


ببخشید اگر ناراحتتون میکنم ولی: ۱- بیمار میتونه در هر ساعتی از شبانهروز، برای هر شکایتی که براش متوجهه، به اورژانس مراجعه کنه. ۲- وظیفه تریاژه که «وضعیت تهدیدکننده حیات» رو شناسایی کنه، نه بیمار. ۳- پزشک اگر وضعیت رو اورژانسی تشخیص نداد، میتونه از درمان خودداری کنه.



قیافه نود درصد تینیجرهای نسل Z

امریکا اگر هم بزنه ی حمله محدود خواهد بود و اصلا هدفش تغییر رژیم اخوندی نیست. بهتره بارو بندیلتون رو برای فرار جمع کنید.




