لجين@queenluluf·2d@clock440 قال احمد توفيق "لو لم أُجازف وأقترب، كنت سأظل أعتقد بأن شيئًا جميلًا فاتني" لكن الحمد لله (خذوا من كل تجربة وعيها، واتركوا ألمها يمضي)Перевести العربية18902.6K30
444@clock440·2dشفتو يوم تكتبون كلام طويل يوصفكم بس مايجي بالضبط كثر الكلام اللي بمقطع fyp عشوائيПеревести العربية112221
444 ретвитнул7@yearsoffea7·16 Hazأفهم شعور أنغام لما قالت مش طايقة أشوفك لكن أنت وحشتنيПеревести العربية391.4K11.4K344.3K1.4K