رُو🦋

2.8K posts

رُو🦋

رُو🦋

@dr_RW1

Присоединился Kasım 2023
135 Подписки258 Подписчики
رُو🦋 ретвитнул
B
B@Buttercup_vq·
اي حد بيحب القهوه سايكو
العربية
23
14
98
10.6K
رُو🦋 ретвитнул
𝗟eo
𝗟eo@1leio·
Zara heels
𝗟eo tweet media𝗟eo tweet media
Filipino
10
196
6.4K
97.7K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
حتي الحجر لو شافه يبدي اعجابه✨
العربية
0
0
8
153
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
وأنا مو ولهان أنا أنا دنيا من الوله ، محتاجك أبيك
العربية
0
0
15
278
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
أنا مو تعبان انا أنا دنيا من التعب راحتها بإيديك
العربية
0
0
15
309
رُو🦋 ретвитнул
Sol
Sol@DreamScapeDiary·
Sol tweet media
ZXX
4
159
1K
18K
رُو🦋 ретвитнул
♡ ︎
♡ ︎@ussonlyy·
espresso, oceans, elegance.
♡ ︎ tweet media
Português
0
72
851
12.7K
رُو🦋 ретвитнул
classic ♫
classic ♫@i_classic__·
Perfect ❤️‍🔥
English
1
21
351
13.5K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
@findingloly7 بعد ما تحطي الرز ع الخلطه ، حطيه ع النار ولفيه خمس دقايق🚶🏻‍♀️
العربية
0
0
2
269
لولي؟
لولي؟@findingloly7·
هروح أعمل ورق عنب بدبس الرمان هل في اي تكات تنصحوا بيها؟
العربية
10
0
37
6.9K
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
معرفش مين اللي شهر الاكونت فجاءه ربنا يسامحه والله
العربية
0
0
14
632
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
اللي بيدور ع الراحه في عز شبابه مخه تعبان اصل كده كده لما تكبر انت مجبر ترتاح ، فبلاش تستعجل.
العربية
1
0
26
554
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
بمناسبة تويتة البي ام شوفت واحد ع التيك بيقول في أنواع من البي ام مبتصرفش جنيه ودي اعبث حاجه سمعتها من فتره 😂😂😂😂😂
العربية
0
0
23
668
آية مجاهد
آية مجاهد@aya_megahed12·
@dr_RW1 صباح الخير .. ان شاء الله بكرا بتعوضيها
العربية
1
0
0
48
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
صباح الخير ، ربنا يسامحني ع صلاة الفجر اللي بصليها الساعه ١٠
العربية
4
0
37
759
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
غذي الايجو بتاعك كل يوم الصبح عشان تعرف تتعامل مع البشريه عموما
العربية
0
0
32
643
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
في الحُسن لا بعدك ولا قبلك يا روحي🥵 يا روحي كِملت أوصافك✨
العربية
1
2
30
545
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
@Nader_258 بجد يعني كان في كده أصلا ؟؟؟ طب حلو والله وواقعي اكتر كمان
العربية
1
0
0
33
Nader
Nader@Nader_258·
@dr_RW1 هي كوريا فعلا كانت شغالة بالنظام ده لحد 2023 و اتلغى , وليه الناس مش بتستخدمه , لان ببساطة عمر الانسان بيتحسب من اللحظة اللي بقا كيان لوحده فيها ( يعني لما يقطع حبله السري اللي بيصله ب امه ) قبل كده ف هو مجرد جزء من امه
العربية
1
0
0
21
رُو🦋
رُو🦋@dr_RW1·
امبارح من الفضي سألت نفسي ليه البيبي اول ما يتولد مش بيقولو عمره تسع شهور؟ يعني بيصفرو العداد مع انه عايش اكل شارب نايم بقاله تسع شهور
العربية
2
0
34
1.1K