general
1K posts

general ретвитнул

@user76176211907 Knk senin dediğin aynısı bendede oluyordu ama bölümler ilerledikçe olaylar dahada tuhaflaşıyor dizi açılıyordu bi şans ver kaçırma böyle bir diziyi
Türkçe
general ретвитнул
general ретвитнул

@general5233 @hebejimm ben oç muyum kimse anlamıyo beni yazıyı sormustum amkkkkk
Türkçe

@mauromuhammet @hebejimm Bir yerden geçmiyor fanların yaptığı bir resim amk ne uzattınız
Türkçe

@__J0nSn0w__ @mauromuhammet 3. Sezon çıkana kadar bende aynısını yaptım amk kaç yıl oldu hala çıkmadı
Türkçe

@general5233 @mauromuhammet animeyi getirmiyolar diye mangayı okudum, son chapterlerri bişereek okumadım animeyle beraber bitirmek istiyorum seriyi ama çıkarmıyo mappa ibnesi
Türkçe

bitti... en iyisi değil belkide ama muhteşemdi.
2. sezon baya içsel odaklı olmus ama genede iyidi tabii ilk 10 bölüm dışında. ilk sezon en iyi anime sezonlarından biriydi bence ben ilk sezonu daha iyi buldum. yine de gayet iyidi özleyecez babayı
muhammet 🇵🇹🐉@mauromuhammet
BAŞLIYORUZ
Türkçe
general ретвитнул
general ретвитнул

Rhaenyra ölecek yani
HBO Max Türkiye@HBOMaxTR
Adalet öyle veya böyle yerini bulacak. Gelecek bölümlerde House of the Dragon'da.
Türkçe
general ретвитнул
general ретвитнул
general ретвитнул
general ретвитнул
general ретвитнул















