kosopt

4K posts

kosopt

kosopt

@kosopt

Присоединился Kasım 2022
502 Подписки186 Подписчики
kosopt ретвитнул
PARADOKS
PARADOKS@By_Paradoks·
Meşhur stratejim gelsin mi ? Yarın akşam bu paylaşıma bakacağım en az 100 rt yarışı başlatıyorum 🔥 Talep karşılanırsa stratejim yarın akşam yine sizlerle olur 🧙‍♂️
Sinan@Sinan10_10

@By_Paradoks Seı ve layer coin gördüm sayfada bahsettiğiniz yatırım yapmak mantıklı gözüküyor

Türkçe
4
77
134
3.9K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
2 analizde tutarlı şekilde gerçekleşiyor. Kredili sonra sert aşağı Diğeri fırsat ve tavan. Günaydın
Türkçe
16
4
77
2.9K
Kuzgun
Kuzgun@takasci_kuzgun·
#genkm Hissemizde son işlemleri daha iyi anlayabilmek adına daha önce alıntıladığımız bazı detayları tekrar hatırlatmakta fayda var. 22 Mayıs'tan 15 Haziran'a kadar yaklaşık %80'lik bir yükseliş gerçekleştirdi. Bu yükseliş sürecinde Bank of süpürerek yaklaşık 19,3 milyon lotu 17 TL ortalamayla aldı. Bu maliyet tam olarak doğru olmayabilir. Bank of'u kullanan yapı ile lotların toplandığı yapı aynı da olabilir, bu ihtimali de kenarda tutalım. Daha sonra 17 Haziran'daki tabandan tavana hareketinde Bank of, Gedik ve Midas'ın sattığı yaklaşık 7 milyon lotun 5,7 milyonunu BULLS 18,40 TL ortalamayla aldı. Tahtada daha önceden de tanıdığımız ve 18 TL'den aldığı 2,8 milyon lotun 2,3 milyonunu Citi takasına atan Yapı Kredi ise toplamda 2,8 milyon lot alarak tabandan tavana hareketin önemli oyuncularından biri oldu. Ertesi gün yani 18 Haziran'a geldiğimizde BULLS yaklaşık 3,3 milyon lotu, tahtanın başından beri tanıdığımız Deniz ise yaklaşık 1,4 milyon lotu 19 TL civarlarından gelene geçene verdi. Yani o gün yaklaşık piyasaya 5 milyon lotluk bir satış söz konusu. 19 Haziran'a geldiğimizde ise BULLS 2,4 milyon lotu 17,70 TL'den satarak elinde yaklaşık 300 bin lot bıraktı. Yani Bank of'tan 18,40 TL ortalamayla aldığı lotları neredeyse maliyetine piyasaya verdiğini görüyoruz. Aynı süreçte Bank of da 18 Haziran'da yaklaşık 2,3 milyon lotu 17,35 TL'den sattı ve takasında yaklaşık 16,5 milyon lot kaldı. Fakat özellikle 18 Haziran'daki bu satışların piyasaya dağılmış bir görüntü verdiğini düşünmüyorum. Çünkü büyük lotlar alan 4 aracı kurum ön plana çıkıyor. Bu lotları tamamen yatırımcı aldı desek, bu kadar yüklü malın aynı kurumlardan karşılanabileceğine çok ihtimal vermiyorum. Elbette elimizde net bir veri olmadığı için bunu sadece bir ihtimal olarak değerlendiriyorum. Bu detayları özellikle veriyorum ki durum daha net anlaşılsın. Şimdi tekrar başa dönelim. Bank of tarafından alınan yaklaşık 19,3 milyon lotun maliyetinin 17 TL civarında olduğunu varsayıyoruz. Bunun yaklaşık 6 milyon lotunu BULLS 18,40 TL'den aldı ve sonrasında bu lotları neredeyse maliyetine piyasaya verdi. Bu kadar büyük bir alım yapıp sonrasında maliyetine yakın seviyelerde çıkılması bende soru işareti bırakıyor. Eğer bu alınan lotların gerçek maliyeti 17 TL değil de çok daha aşağı seviyelerdeyse, o zaman yapılan işlemler biraz daha anlam kazanabilir. Bu tarihlerde piyasaya mal yedirildi mi? Evet, yedirildi. Fakat özellikle son 19 Haziran işlemleri bana biraz şaibeli geldi. Kafanızı çok fazla karıştırmamak adına toparlamam gerekirse; yapılan hareketler bana çok temiz bir mal boşaltma görüntüsü vermiyor. Tekrar altını çiziyorum, piyasaya mal verildi fakat tahtanın çökeceği şekilde bir mal verme görüntüsü de görmüyorum. Alınan lotların gerçek maliyeti ne olursa olsun burada çok yüksek bir kâr elde edildiğini düşünmüyorum. Bu nedenle tahtanın geleceğinin de olduğunu düşünüyorum. FAKAAAAAATTTT... Karşımızdakilerin de insan olduğunu unutmamak lazım. Bu yüzden 16,85 TL'nin altında kesinlikle STOP olunması gerektiğini düşünüyorum. Evet, yapılan işlemlerde mal yedirme görüntüsü mevcut. Ancak bunun çok başarılı ve çok kârlı bir operasyon olduğunu düşünmüyorum. Tahtanın geleceğinin olduğunu düşünüyorum fakat niyetleri olumsuzsa da her ihtimale karşı ben stopumu koyuyorum. 16,85 TL'nin altında tahtayı izlemeye alırım, üstünde kaldığı sürece de yoluma devam ederim.
Kuzgun tweet media
Kuzgun@takasci_kuzgun

#genkm İçeride olanları genel bir değerlendirme ile ele alırsak ; 22 Mayıs'tan 15 Haziran'a kadar yaklaşık %80'lik bir yükseliş gerçekleştirdi. Bu yükseliş sürecinde Bank of süpürerek yaklaşık 19,3 milyon lotu 17 TL ortalamayla aldı. Bu maliyet tam olarak doğru olmayabilir. Bank of'u kullanan yapı ile lotların toplandığı yapı aynı da olabilir. Bu riskli ihtimali de kenarda tutalım. %80'lik yükselişin ardından 16 Haziran'da Bank of yaklaşık 2 milyon lot piyasaya verdi. 17 Haziran'da ise tabandan tavana gerçekleşen harekette BULLS ve Yapı Kredi oyuna dahil oldu ve yaklaşık 8,5 milyon lotu 18 TL ortalamayla topladı. Bugün de tabanda yaklaşık 50 milyon TL hacim oluşurken, BULLS tarafında an itibarıyla 2,5 milyon lotluk satış görüyoruz. Şimdi içeride olanları naçizane değerlendirelim. Öncelikle Bank of'u kullanan yapının ciddi manada mal topladığını söyleyebilirim. Elindekilerle birlikte hesapladığımızda yaklaşık 500 milyon TL'lik bir pozisyondan bahsediyoruz. Ben bunu bir yabancı alımı olarak görmüyorum. Canlı yayında da söylediğimiz gibi hiçbir tahta sahipsiz değildir ve patrondan habersiz kimse bu kadar malı göz göre göre toplayamaz. Bank of'un bu kadar lot toplaması, sonrasında BULLS ve Yapı Kredi'nin de oyuna dahil olması bana planın daha uzun vadeli olduğunu düşündürüyor. Bu yüzden buralarda bir süre daha oyalanmalar, istedikleri lotları toplayana kadar aşağı yukarı hareketler ve sonrasında asıl hamlenin gelmesi ihtimalini daha güçlü görüyorum. Özellikle yapıyı takip etmeyi zorlaştırmaya çalışmaları dikkat çekiyor. BULLS tarafında Enver Ç. olma ihtimali varsa bunu da ilerleyen süreçte hep birlikte göreceğiz. Şu ana kadar piyasaya satılan malın, sadece Bank of tarafındaki sürüm hareketlerini baz alırsak yaklaşık 4 milyon lot civarında olduğunu düşünüyorum. Burada tahtacının kullandığı diğer aracı kurumları hesaba katmıyorum. Diğer taraftan şu ihtimali de masada tutmak gerekiyor. Bank of üzerinden işlem yapan yapı anlaşmalı bir grup olabilir ve topladığı lotları satarak yoluna devam etmeyi de tercih edebilir. Masaya oturmadan bunu bilmemiz mümkün değil. Biz ancak ihtimaller üzerinden konuşabiliriz. Eğer böyle bir senaryo varsa, Bank of'un topladığı yaklaşık 19 milyon lota daha önceden elinde bulunan yaklaşık 5 milyon lotu da eklediğimizde toplam 24 milyon lotluk bir pozisyon ortaya çıkıyor. Böyle bir pozisyonun da bir günde boşalması mümkün değil. Karşılıklı al-ver işlemleriyle ve zamana yayılarak yapılacaktır. Bu yüzden gözümüz üzerlerinde olacak. Şu an için beni rahatsız eden, satışın yoğunlaştığını düşündüren bir görüntü görmüyorum. Ama işler değişir, satışlar belirgin şekilde artar ve yapıda bozulma görürsek her zamanki gibi gerekli uyarılarımızı yaparız. Özetle; içeride birileri bir şeyler karıştırıyor ve bunu türlü oyunlarla devam ettiriyorlar. Planlarının kısa vadede vur kaç yapmak mı yoksa uzun vadeye döküp ciddi bir marj açmak mı olduğunu da yaptıkları hareketlerden göreceğiz. Yakın takipteyim...

Türkçe
10
8
118
12.4K
Kuzgun
Kuzgun@takasci_kuzgun·
#zergy 13 Mayıs'ta yapmış olduğum paylaşımı alıntılayarak başlayalım. Hissemizde hatırlarsanız patronun Kevok İnşaat'a 32,3 milyon lotu 24 TL'den sattığını söylemiştik. Bu işlem sonrasında Kevok İnşaat %5'lik pay sahibi olarak şirket kartına adını yazdırmıştı. Kevok İnşaat'ın dışarıdan bağımsız bir yatırımcı mı yoksa patrona yakın bir yapı mı olduğu ise zamanla netleşecekti ve bana göre kendisini tamamen ele vermiş oldu. 16 Haziran itibarıyla Kevok İnşaat şirket kartından ismini sildirmiş durumda. Üstelik bu süreçte herhangi bir satış KAP'ı da gelmedi. Payların nereye gittiğini incelediğimde ise ilk lotların sahibi olan INTEGRAL tarafına virman yoluyla gönderildiğini görüyoruz. Yani oyunu en başından beri kuran yapı, Integral, Marbaş ve Tacirler üzerinden verdiği lotları Kevok İnşaat'a devretmiş, böylece lotlar TERA tarafına geçmişti. Şimdi ise şirket kartından çıkarak lotlarının yaklaşık 10 milyonluk kısmını tekrar Integral'e vermiş durumda. Bu nedenle ilk söylediğimiz "24 TL bir kandırmaca olabilir" görüşü de kendini doğrulamış oldu. Çünkü 24 TL'den gerçek bir satış işlemi yapılmış olsaydı, sizce 13-14 TL bandından aldığı lotları geri satmaya çalışır mıydı? İşin teorik kısmını hallettiysek içeride neler olduğuna dair birkaç yorum da yapalım. Eğer patron tahtanın fişini çekmek istiyorsa satılması gereken çok fazla lot olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yok eğer amaç sadece TERA'nın elindeki lotları boşaltmaksa da anlık olarak hâlâ elinde yaklaşık 25 milyonun üzerinde lot bulunduğunu söyleyebilirim. Aklınızı çok karıştırmamak adına gün gün anlatmıyorum. Ancak 16 Haziran gününü önemli gördüğüm için ayrıca parantez açmak istiyorum. Tahta o gün +5'lerden dönerek -7 kapattı ve hacim yaklaşık 1,5 milyar TL seviyelerine ulaştı. Görüntü olarak ciddi bir mal çıkışı havası oluşturdular. Fakat Integral üzerinden satış gösterilen TERA lotlarının yaklaşık 7 milyon lot olduğunu, alıcı tarafın da dağınık gösterildiğini görüyoruz. Hatta tahtanın "ölüyor, satılıyor, bitiyor" denildiği o gün yaklaşık 7 milyon lotluk işlemin neredeyse 5 milyon lotunun yine kendileri tarafından alındığını söyleyebilirim. 8 Haziran'dan bu yana yaşanan yaklaşık %20'lik düşüş sürecinde ise 10-12 milyon lot satılmaya çalışılmış. Ancak bunun da yarısından fazlasının yine kendi ellerinde olduğunu söyleyebilirim. Yani ilk analizimde bahsettiğim denge ekibi aracılığıyla lotlarını toplamaya devam ettiklerini düşünüyorum. Tabii bu, piyasaya hiç lot verilmediği anlamına gelmez. Yaklaşık 5 milyon lot civarında bir lotun piyasaya satıldığını söyleyebiliriz. Genel manada toparlamam gerekirse; tahta tek bir kişinin ya da tek bir grubun güdümünde hareket ediyor. Tahta çok dillendiği için de bu tarz hareketleri biraz daha fazla görebiliriz. Yatırımcısı bol ve sürekli konuşulan bu tahtada, bu grubun sizin lotlarınızı almak için ellerinden geleni yapacaklarına emin olabilirsiniz. Genel maliyetlerinin 13 TL civarında olduğunu düşündüğüm için 13,50 TL civarlarını çok da istemediklerini düşünüyorum. Takibini yapacağınız teknik seviyeleri grafiğe yerleştiriyorum. Bu tahta özelinde zaten neredeyse sürekli güncelleme yapıyorum. Daha net yorum yapabilmek için alıntıladığım eski paylaşımları da okumanızı tavsiye ederim.
Kuzgun tweet media
Kuzgun@takasci_kuzgun

#zergy 14 Mayıs'ta Telegram kanalımızda ZERGY özelinde yaptığım paylaşımı olduğu gibi sizlerle de paylaşmak istiyorum. (İçeride nelerin döndüğünü anlamak isteyenler alıntı yaptığım mesajları harfi harfine okusunlar. Aradan geçen süre içerisinde yaşananlar, o gün anlattıklarımızın ne kadar doğru okunması gerektiğini bence net şekilde gösterdi. ) Telegram mesajını olduğu gibi bırakıyorum : ''Dün detaylı analizini paylaşmıştık, bugün de yoğun talep olması nedeniyle tekrar ele almak istedim ve hisse özelinde düşüncelerimi yeniden söylemek isterim. Lafı çok uzatmadan kitabın ortasından konuşalım. Öncelikle dün belirtmiş olduğum grafiğe göre bugün çooooktan stop olmanız gerekirdi. Velev ki stop olmadınız ve hâlâ içeridesiniz... naçizane sizler için; Dün ve bugünkü hareketlerden çıkarılacak tek anlam şu: “Kardeşim benim hissem her yerde konuşuldu, çok fazla yük oluştu. Ben yapacağım hareketi yüklerimden kurtulana kadar erteliyorum. Size de psikolojinizi bozacak şekilde bol sabırlar diliyorum.” Yani adam diyor ki; ben malımı satmıyorum, gırtlağa kadar mal dolu fakat ben mal çıkışı varmış gibi gösterip kendi kullandığım aracı kurumlara lotları satış gösteriyorum, bir kısmını da piyasaya satıyorum. Yani ben bu şartlar altında yapacağım hareketi yapamam. Hissem çakılsın yere doğru, ne kadar düşerse düşsün orasını o bilir... yüklerimden kurtulayım, belli bir zaman sonra kaldığım yerden devam edeceğim ve bu fiyatları da mumla aratacağım diyor. Şimdi karar sizin... İster içeride zararı kabul eder “benim zamanım yok kardeşim” deyip satıp işinize bakarsınız, ister “patron sabırlıysa ben ondan daha sabırlıyım” der hareket için gün sayarsınız. '' Paylaşımın üzerinden yaklaşık 1 ay geçti. O günden bugüne yaşananlara baktığımızda içeride söylediğim şeyler hâlâ geçerliliğini koruyor. Hisse en tepeden en alta kadar neredeyse %45 düşüş yaşadı. Buna rağmen ortada piyasaya mal boşaltımı diyebileceğimiz bir görüntü oluşmadı. İçeride olan arkadaşlar için bence asıl önemli detay da buydu. Hisse çok fazla dillendi, çok fazla konuşuldu ve patron da bu süreçte sert bir sabır testi uyguladı. Bekleyen bekledi, sıkılan sıkıldı, çıkan çıktı. Son 2 seansta gördüğümüz 2 tavan da dikkat çekici. Patron elbet günü geldiğinde bu hisseyi götürecek. Umarım bu düşüş ona yetmiştir ve işi ehil kişilere verip hareketini çok fazla uzatmadan başlatır. Bir diğer önemli konu da şu; hisse yükseliş trendini kırıp düşüş trendine geçtiği için grafikte de güncelleme yapıyorum. Bundan sonraki süreçte takibini yapacağımız destek ve direnç bölgelerini de grafiğe bırakıyorum. Bakalım önümüzdeki günlerde bize neler gösterecek.

Türkçe
10
10
118
5.6K
kosopt ретвитнул
Umut
Umut@umuttakas·
Trade strateji grubuna alımları kapattım. 120 kişi olduk ve içeride güzel bir sinerji yakalandı. Arkadaşlar şimdilik orada biraz pratik yapsınlar, sistemi oturtalım. Eğer başarı oranımız beklediğimiz gibi yüksek olursa, ilerleyen süreçte bu işi daha geniş bir kapsama yaymayı düşünebiliriz. Şimdilik lütfen grupla ilgili yeni bir talepte bulunmayın. Yapmanız gereken tek şey sayfanın bildirimlerini açmak ve destek vermek. Ben zaten sizin için uğraşıyorum gruptan bi çıkarım beklentim yok. Ama şunda kararlıyım ki hak etmeyen için kendimi paralamayacağım, bu destek verenlere haksızlık oluyor.. Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkürler..
Türkçe
20
14
158
3.1K
kosopt
kosopt@kosopt·
@eyyoborsada 👏👏👏Emeğinize sağlık
Türkçe
0
0
1
150
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
Toparlayacak olursak tam 1 yıllık ve hatta hatta geçmişine gidersek 1.5 senelik bir süreç var TİPLER GERİ ALIMLAR FAKE HACİMLER DEVİRLER. Artık bu yerden bu işlerin bir anlamı ve kazancı olması gerek Nasiptir ki 2 keredir eskiden takasını bildiğim işlem yaptığım senetlerde bu tarz olaylar denk geliyor yoksa bu tarz analizler böyle kolay kolay yapılamaz. Bakalım bizi neler bekliyor.
EYYO@eyyoborsada

Bu zamana kadar pestili çıkan iş son gün (patron ) mallarını devretti ve kilit..

Türkçe
15
7
76
5.5K
kosopt ретвитнул
Levent
Levent@leventn68·
Levent tweet media
QME
3
8
24
1K
kosopt ретвитнул
Levent
Levent@leventn68·
ALIN BİR TANE VEREYİM GÖZDE
Türkçe
3
7
37
1.7K
kosopt
kosopt@kosopt·
@eyyoborsada Hayırlı olsun, şimdiden hayırlı tezkereler
Türkçe
0
0
0
35
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
ÖNEMLİ DUYURU : Nihayet X’te abonelik sistemim aktif oldu. Ancak Temmuz ayında bedelli askerlik görevimi tamamladıktan sonra abonelere özel paylaşımlarıma başlayacağım. Bu sebeple şu an abone olmanıza gerek yok. İçerikler başladığında ayrıca duyuru geçeceğim. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederim. 🙏
EYYO tweet media
Türkçe
27
10
124
4.7K
kosopt ретвитнул
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
49
259
4.6K
BeylerBeyi
BeylerBeyi@Alacaka95049361·
#Btc Ha birde şunlar iki şekilde size tarih aralıgı verdim ozamanlar gelsin duruma göre update ederiz..
BeylerBeyi@Alacaka95049361

#btc 5 Haziran 59k lar şayet dip ise.. Yaz kenara 25 Ağustos/3 Eylül✍️ Şayet Verdiğim tepe tarihi 7 Mayıs 82800 den sonra 5 haziran dibi son dip değilse ozaman 27 temmuz 6 ağustos yaz kenara✍️

Türkçe
4
1
36
1.7K
kosopt
kosopt@kosopt·
@umuttakas Hayırlısı olsun kaçırdık, nasipse bir dahakine
Türkçe
0
0
0
79
Umut
Umut@umuttakas·
Arkadaşlar, yeni trade stratejisi grubunun linklerini yorum yapanlara gönderdim. Mesaj kutusunu kontrol edip link bulamayanlar, lütfen dönüp kendi sayfalarına bir baksınlar. X’teki tüm borsacıları RT yapıp, burada bilgiyi en sade ve anlaşılır haliyle sunmak için saatlerce emek veren sayfaya küçücük bir desteği (iki RT'yi) çok gören arkadaşlara link göndermedim, kusura bakmasınlar. Burada temiz, yalın ve gerçek bilgiyi görün diye dakikalarca düşünüp emek harcıyorum. O emeğe destek vermeyen birine de bu güzelliği yapmak içimden gelmiyor. Kendini geliştiren, hazırın peşinde olmayan herkese kapım sonsuza dek açık. Bu sefer grubu kaçıranlar, bir dahaki sefere sayfaya destek vermekten çekinmesin, iki RT elinize yapışmaz.
Umut@umuttakas

Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim

Türkçe
41
38
159
5.8K
Umut
Umut@umuttakas·
Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim
Zapalka@Zapalka6

@umuttakas Evet bu stratejiyi nerden bulabiliriz kral?

Türkçe
87
22
186
13K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz. Bu yılın borsa anlamında güzel geçeceğine inanıyorum. Bunun bir bölümünde size rehberlik edeceğim, sonrasında ise yeni projelere yelken açacağım. Gitmeden önce; Takas 1-2-3, ekip tahtaları, spekülasyon gibi birçok şeyi anlatmış olacağım. Bu dönem hem para kazanıp hem de öğrenmeniz sizin için çok önemli olacak. Çünkü sonraki dönemde borsa için işler kötü gidecek. Ama bilenler bilir ki borsada savaş dönemlerinde en çok parayı ben kazandım, yine kazanırım da. Çünkü kötü şartlar benim için daha güzeldir. Herkes korkarken ben veriyle kazanırım. Umarım siz de tecrübeleriniz ve bilgileriniz ile başaracaksınız. Zamanı gelince her şeyi detaylı konuşacağız. Şimdilik bu kadar bilgi yeterli.
Türkçe
37
25
195
2.8K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
İki kritik tahta analizi yapacağım (isimsiz şekilde) Birisi takasına aşina ve ezberimde diğerini 1 sene önce takip ediyordum yeteri marj açmadan bedelsiz verdi vs ve akabinde patron malı oyuncuya geçti. Harici yazdıklarımızdan gidenlerden değil de geri gelenlerin de üstünden geçeceğim.
Türkçe
9
5
108
3.9K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
Neyse beni de çok baskı altına almayın Her yazdığım gidiyor diye Ben de baskıya gelemiyorum Malı çakarım direkt Sonra da sizi suçlarım Sonra saçlarımı yaptırırım Villa isterim Twittera giremem Ailemle seans arası görüşmek isterim
Türkçe
10
3
111
3.6K