کامبفر

301 posts

کامبفر banner
کامبفر

کامبفر

@madmo2000

واقع‌گرا. رویا پرداز.

در تبعید Присоединился Mayıs 2025
19 Подписки31 Подписчики
Закреплённый твит
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
من گنگ خواب دیده و عالم، تمام کر من عاجزم از گفتن و خلق از شنیدنش
فارسی
0
0
2
226
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
بیاید این زیر عطر امضا یا ادکلن مورد علاقتون رو بگید. بر اساسش بهتون رایحه جدید پیشنهاد میدم.
فارسی
38
1
32
3.9K
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
برنامه فردامو کنسل کنم با این اکانته قرار دعوا بذارم؟ جدی
فارسی
10
0
25
1.6K
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
@heresmeyapping هم دیوار کجه هم پشت دیوار دارن کارای بدی می‌کنن 😭
فارسی
1
0
0
16
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
@madmo2000 دیوار کجه جناب قضا و چه قدری؟ این سارا بازیا چیه درمیاری؟ 🔪
فارسی
1
0
0
10
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
هر چی فکر میکنم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسم. جدی مجبورم برای مهم‌ترین تصمیم آینده شغلیم شیر یا خط بندازم.
فارسی
1
0
0
42
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
@madmo2000 یعنی نظر من ناچیز اندازه یه شیر یا خط اهمیت نداره مرد؟ 🔪
فارسی
1
0
1
23
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
خب عزیزم شما اگه می‌خوای برای بنده زیر و رو بکشی خب بکش، به من چه. فقط قبلش از زندگی من برو بیرون. بقیه‌اش تصمیم خودته و به من ربطی نداره 🫶🎀
فارسی
1
0
4
113
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
صبحونه رو خودت بخور. ناهارتو با دوستت بخور. شامتو بده دشمنت بخوره. کیرتم بده اونی که گفت پزشکی از دندون بهتره بخوره.
فارسی
0
0
1
22
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
@Child_of_the_C اگر میخوای یکبار برای همیشه ببندیش که آره بخون همه رو اگر هدفت اینه از مثلا ۶ تا تست روماتو ۴ تا رو بزنی، OA و RA و بقیه فصلای مهمشو بخونی کافیه
فارسی
1
0
1
80
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
بچه ها من با ریه شروع کزدم چون کوتاه بود الان هیچ ایده ای ندارم با چی ادامه بدم =))) قلب؟ گوارش؟ نفرو؟ اصن چیارو بذارم آخر که اگه وقت کم اوردم فقلای مهمشو بخونم و خیلی ضرر نکنم؟
•تربچه•🫜@torobche51

دهن هرکی گفت روماتو آسونه از روماتو شروع کن سرویکس.

فارسی
13
0
47
6.8K
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
@madmo2000 Wow so accurate 👏
English
1
0
1
29
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
راحی رفته موهاشو رنگ کرده این قدر بهش میاد قربونش برم که کاش زنم شه. 😭
فارسی
1
0
5
137
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
خاک نومیدی به فرق سعی‌های نارسا
فارسی
0
0
1
19
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
@Child_of_the_C شما تا ۸ سال فرصت داری دوره عمومی رو تموم کنی بدون سنوات. بعد از اون برات سنوات حساب میشه. حالا بسته به زمان فارغ‌التحصیلیت که میشه شهریور یا اسفند، تا یکسال بعدش معافیت نظام وظیفه داری. اگر فرصت بیشتری برا خوندن میخوای، دفاع رو تا یکسال میتونی عقب بندازی (یعنی تا انتهای ۸ سال)
فارسی
1
0
2
304
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
بچه های پزشکی اینکه بتونیم بعد از اتمام عمومی ۱ سال وایسیم و امتحان تخصص بدیم تنها راهش عقب انداختن دفاعه؟
فارسی
12
1
68
8.5K
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
رودی گاهی میاد اینجا با این که مرخصیه و هربار برمی‌گرده من دلم بیش‌تر براش تنگ شده.
فارسی
2
0
4
431
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
نصف زندگیم صرف این شد که به آدمای مهم زندگیم بفهمونم با من نجنگ؛ من دشمنت نیستم.
فارسی
0
0
1
24
Sarah
Sarah@heresmeyapping·
اگر برای عدم مهاجرت دلیلی جز نداشتن سرمایه دارید، ببخشید ولی اسکلید.
فارسی
1
1
5
99
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
۱ کیرش شیش متره ۲ کچله ۳ دولش متوسطه ولی یه لاشی کاربلده. خیانتم میکنه ۴ قبل از سکس میگیره میخوابه که روتینش خراب نشه
Zain@cowboylikezain

which body is the most attractive?

فارسی
22
4
638
60.4K
کامبفر
کامبفر@madmo2000·
کاش بمیرم
فارسی
0
0
0
23