Закреплённый твит
☕︎Tobi(to)⁷♥︎
1.4K posts



@slmbenalyaa Kismen yasayan biri olarak hala anlatiyorum amk hala o gunleri geri istiyorum sakasiz
Türkçe

@ssshininglight Ve bence bu cok guzel evet yaz evet civil civillik ama hayatin aci gerçeklerini buna harmanlayarak yansitmalari (temennimiz) cok guzel
Türkçe

@desuliac KESINLIKLE KESINLKLE evet arada tuzu biberi ergen asklari da olabilir ama iste %5-10 unda geri kalaninda sadece onlari sadece abi kardes oztutk kardesleri izlemek istiyoru.
Türkçe

asıl böyle bakılması gerektiğini düşünüyorum ya gerçekten 4 bölümü de ağlayarak izledim konumuz çok derin öztürk kardeşlere kim ne kadar acı çektirdiyse o kadar acı çeksinler istiyorum
☕︎Tobi(to)⁷♥︎@t0bitto
diziye gençlik yaz dizisi penceresinden bakmayı bırakıp yetim öksüz bir çocuğun hikayesi penceresinden odaklanınca o kadar kırıcı bir dizi haline geliyor ki nefessiz bırakıyor
Türkçe

JDKDKDKSKDODNDKDNDKDJ bu trendi yapmalarini bekliyordum bir de caganla yapmislar jxkdjxkxjxjjx geberdim
Daha 17@daha17dizi
Tabii ki içerik vermek çok keyifli! 😂 Çağan Efe Ak / @caganefeak2007 😍 #Daha17 yeni bölümleriyle her pazar 20.00’de sadece #KanalD’de! @kanald @pastelfilm
Türkçe

Demirin kim olduğu öğrenmeleri 10 bölüm surucek diyolar kanım dkndu nası beklicez 10 bolum neyse #ArLey izleriz
Türkçe

@praningamzesi Tam olarak bu yuzden Aras leylanin tavirlarina alinmiyor hatta zarar gormesin diye kucakliyor ve leylanin etrafinda gezinmesini garipsemiyor aksine izin veriyor
Türkçe

@praningamzesi Ki esek herif resmen leylanin triplerini yedikce 4 kose oldu, ben bu yüzden leylaya da hak veriyorum arasa da. Aras gercegini ver bana diye sıkıştırırken leyla annesi yuzunden kendisi olmayan bir tavir sergiliyor ki kutaydan korurkenki tavri leylanin gercek haliydi +
Türkçe

Tam olarak bu gözle izlediğim için Şebnem’e diva muamelesi çekenler, Teoman’ın yaptıklarına ahaha mal oğlum ya diye gülenler ve son bölümde Leyla’nın söyledikleri için Aras da hak etti ya falan diyenler beni aşırı rahatsız ediyor
☕︎Tobi(to)⁷♥︎@t0bitto
diziye gençlik yaz dizisi penceresinden bakmayı bırakıp yetim öksüz bir çocuğun hikayesi penceresinden odaklanınca o kadar kırıcı bir dizi haline geliyor ki nefessiz bırakıyor
Türkçe

@praningamzesi Komik veya hakli oldugunu düşünmüyorum bende sadece teomanin deli deli halleri seyir zevkini yukselten bir durum benim icin dizide.
Türkçe


@Cokzelseyler çocuğun yaşı küçük olunca bizim usturuplu iltifatlar yalnız sdjnvckşsdcsd
Türkçe

Bundanı olmayanlar acaba ne yapıyor
sign of the times@saturnarqs
bu bölümdeki aras’ın bakışları bambaşkaydı…
Türkçe

@diyaloglazim o değil de sektörde duygusal zekası yüksek erkek karakterler artmaya başladı zehir olsa yenirler
Türkçe

katlandı çünkü aslında ona sinirlendiği için böyle davrandığını mesafe falan demesine rağmen uzak duramadığını anladı, aras bile hiçbir şekilde fakirliği üzerinden aşağılanmış gibi hissetmediği halde burada sınıf kini duyarları kasılması gebertiyor çok sıkıcı bir kitle maalesef
eds.@notforkoo
her türlü zorbalığımıza katlanan oğlanla.
Türkçe

saraçhaneden biraz daha istenmeyen çekimler ve spoilerlar gelmeye devam ederse hepnizin telefonlarını ellerinden alcam, salar mısınız ben bütün sahneleri gördüğüm an beynimden vurulmuşa dönerek izlemek istiyorum önden servis edilerek değil
tanem@tarcinliiboza
sarachanede neler oluyor amk
Türkçe

@Seulgismadhoe toksik mi seviyor bu diye düşündüm bir ara sknvşsvs
Türkçe

kolye mevzusuna aras üzüldü falan diyorsunuz ama bu çocuğun baya baya hoşuna gidiyor leylanın bu tavırları tipine bakın enik gibi takılıyor çocuk
tavşan@sweethoneyys
#arley: intikamın rengi pembeymiş
Türkçe



