اورثينكر

473 posts

اورثينكر banner
اورثينكر

اورثينكر

@wtleftunsaid

maybe later, I will write a nice bio !

Присоединился Temmuz 2020
78 Подписки60 Подписчики
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
@Fahime_79 باحاله ، یه موقعایی تو مختن ولی یه موقع هایی هم جونت واسشون در میره در کل موجودات بامزه ای هستن دلسوز، فان، به معنای واقعی کلمه ساپورتیو
فارسی
1
0
0
33
🦋
🦋@Fahime_79·
اونایی که برادر دارن زندگی چجوریه؟
فارسی
96
0
74
6.6K
هدیه
هدیه@FUN20024·
شما یه حشره یا یه حیوون نام ببر که از سوسک‌چندش تر باشه نداریم که نداریم.
فارسی
310
5
431
31.8K
اورثينكر ретвитнул
آقای برادر
آقای برادر@schachminister·
متاسفانه من آدم بروزی نیستم و بنظرم رابطه ای که آینده ای نداشته باشه ارزش شروع کردن نداره .
فارسی
25
33
465
9.1K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
دوست متاهلم یه بار یه حرفی زد که همیشه آویزه گوشمه و تو ذهنم هایلایته. گفت هر اتفاقی که توی سکس بیفته چه بیماری باشه چه بارداری ناخواسته باشه و حالا هر چیزی ضررش به بدن خانومه و جبران ناپذیره. گفت پارتنرت ته تهش استرس بگیره،همین! واسه بدنش هیچ اتفاقی نمیفته. مراقب خودتون باشین 🤝🏼
🥥نسترنشونم🥥@nastaraneshonam

دخترا بیشتر مواظب خودتون و بدنتون باشین رابطه جنسی نداشتن به معنی امل بودن نیست من با خوندن این توییت واقعاً وحشت کردم، پسره حتی حاضر نشده کنارش باشه آخرش همه‌ی ضرر و زجرش برای دختر و بدنش می‌مونه، پس قبل از هر چیزی به خودتون فکر کنین.

فارسی
3
11
509
9.9K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
@theliionnnking Into the night 🤌🏻 ولی کلا سعی کن اون چیزی که انتخاب میکنی به بوی عطرت نزدیک باشه که موندگارتر بشه
فارسی
0
0
1
464
Kiana
Kiana@theliionnnking·
خانومای ناز و خوش بو اگر این لوشن و بادی میست‌های bath and body رو دارید میشه لهم بگید کدوم مدلش خوشبو تره؟
فارسی
59
0
148
22.5K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
@Darya_krg عه دیشب داشتم به این فکر میکردم چقدر خوبه که اکانتم شلوغ نیست کسی لایکو کامنت نمیذاره، خیلی باحاله انگار داری با خودت حرف میزنی خالی میشی کسی هم دقت نمیکنه چی میگی
فارسی
1
0
1
12
دریــــ🌊ــا
من اینجا میومدم چرت و پرت مینوشتم مغزمو خالی میکردم چرا اینقدر لایک میکنید من عادت ندارم 😭😂
فارسی
3
0
35
698
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
تقابل فرهنگى فقط دمى گوجه و كلافوتى گيلاس كه امروز به عنوان نهار و دسر درست كردم :))))
فارسی
1
0
4
90
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
@FUN20024 كلا انسان بودن و شريف زندگى كردن سخته تو ايران دختر و پسر هم نداره
فارسی
0
0
0
62
هدیه
هدیه@FUN20024·
یه سوااااال جدی تو ایران دختر بودن سخته یا پسر بودن؟؟
فارسی
1.8K
8
906
181K
لاگرثا
لاگرثا@Tooftarangi7·
شما اگر ۱۰۰ میلیون داشتید دستبند طلا می‌خریدید یا اپل واچ؟
فارسی
340
0
323
48.7K
اورثينكر ретвитнул
پیاده
پیاده@manmmdrzam·
باور کن من یهویی از رابطه نرفتم باور کن من یک شبه رفاقتمو با تو تمام نکردم باور کن که من یه دفعه ای خسته نشدم باور کن من الکی جا نزدم من خیلی تلاش کردم همه چیز درست کنم خیلی تحمل کردم خیلی صبر کردم ولی تو کمکم نکردی ! به خودم اومدم دیدم تنهایی نمیشه واسه همین رفتم.
فارسی
13
75
754
16.1K
AvA🌶️
AvA🌶️@Imavanii·
چجوری بلاک شیم پارت 1 “کلا دو روز بود باهم حرف میزدیم فقط حرف”
AvA🌶️ tweet media
فارسی
39
0
181
30.1K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
واقعا كامنتا و كوت‌های این توییت رو میخونم قلبم میگیره ! چقدر دلاتون سیاهه، چقدر پر از عقده هستین! جای اینکه دست مریزاد بگین بهشون و ارزوی خوب کنین چرت و پرت نوشتین اکثرتون! لیاقتتون همون رابطه‌های وان نایتیه🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
3
118
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
@hgh1995 واقعا اور ريتت ترين غذاى ايرانيه
العربية
0
0
0
19
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
نظریه نامحبوب: قرمه‌سبزی غذایی بدبو، بدمزه، تلخ، و سنگینه. به عنوان بهترین غذای ایرانی، به خارجیا قالب نکنیم، که افسار پاره میکنن.
فارسی
288
48
982
78.1K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
بابا سرم رفتتتتتت، چقدر حيوونين شما، يه روز آفيم تو خونه اين عربده كشي و نوحه خونى و سينه زنيتون چيه؟
فارسی
0
0
1
30
S H A H A
S H A H A@NimBalad·
یه بار واسه همیشه این بحثو ببندیم پسر پیرسینگ بزنه یا نزنه؟
فارسی
152
0
104
10.4K
اورثينكر
اورثينكر@wtleftunsaid·
آقا امروز مژه هامو هیبرید قهوه ای مشکی گذاشتم ، از صبح هی میرم جلو اینه نگاه میکنم کیییییف میکنم 🥹
فارسی
0
0
1
28