Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼
20.8K posts

Nikilex ❼
@Nikilex3
7 for 7 7 or never 💚❤️ 21🌷 Bi❤️💚
เข้าร่วม Ağustos 2018
858 กำลังติดตาม109 ผู้ติดตาม
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว

A new look at “Cyberpunk: Edgerunners 2” Night City may have just revealed its next lead character 👀
This was unveiled at the Annecy Animation Festival, giving fans a glimpse at what appears to be a young blonde character holding a camcorder. The character has not been officially named yet, but the reveal is already starting discussions that this could be the next central figure after David’s story.
The sequel is being developed by CD Projekt RED and Studio Trigger, with Netflix attached, and it will feature a new standalone story, fresh characters, and a return to the brutal world of Night City.
With the camcorder detail, fans are already wondering if Season 2 will explore Night City from a more personal, street-level perspective, possibly through someone documenting the chaos instead of just surviving it 📹

English
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว

3 is so goated simply for the fact that it's the only toy story film with totoro in it
Chilly Aintit@HenryHarper523
Woody hugs Totoro
English
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว

Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว

agradezco vivir en ese mundo y que las personas a cargo del anime le tengan mucho cariño a la obra original el anime no hubiera sido lo que es
BUNNY.BL@BunnySky0
Les dejo un pequeño fragmento de la entrevista oficial de #goforitnakamura allí pueden darse cuenta el cariño que le tienen al mismo manga ❤️🩹✨ si quieren verlo completo dejo el link animatetimes.com/news/details.p…
Español
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว

La neta que los del Circo tuvieron suerte de que ellas dos fueran las últimas en entrar a ese mundo virtual.
Siendo las más comprensivas y las únicas con ovarios para confrontar a Jax y Caine te hacen pensar que el destino que les deparaba al resto habría sido uno muy triste.


Sonic22IAYT 💚@Sonic22IAYT
Algo que me hubiera gustado en los episodios de TADC es al menos interacciones entre Zooble y Pomni No tuvimos casi nada de ellas dos... 🥲
Español
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว
Nikilex ❼ รีทวีตแล้ว




































