u

859 posts

u banner
u

u

@uitri2002

Stuttgart, Germany เข้าร่วม Ağustos 2014
97 กำลังติดตาม9 ผู้ติดตาม
รีทวีตแล้ว
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Ganalı bir büyücü, Panama maçı sırasında tribünde büyü yaparken görüntülendi. Gana, maçı 90+5'te attığı gol ile kazandı.
Türkçe
113
78
4.2K
2.3M
@·
"Kuzeye taşınmam ben yea, Almanyanın güneyi sıcak ne güzel" dedim diye Allah cezamı verdi, günde 5 kez duşa girmeli hava mı olur ya
Türkçe
12
0
127
10.6K
@·
@FerideOzk @bzdvrz1 Bir fenerli olarak 2 maçta da vasatları oynayip tam kamera çektiğinde "Allah'ım neden?" diyorsa bazı şeyleri gercekten de sorgulamak lazim. Tabii ki haddime degil ancak madem din Arda için bu kadar önemli, o zaman evlenmeden sevgiliyse fink atmasi size ne kadar dogru geliyor?
Türkçe
1
0
1
12
Feride Özkılıç tedik
@bzdvrz1 İslam,din,dua sizleri o kadar rahatsız ediyor ki dua eden kimseye tahammülünüz yok. Bu çocuklar kazanmış olsaydı ayakta alkışlayacaktınız gerçekten şaka gibi insanlarsınız @bzdvrz1
Türkçe
8
0
8
1.3K
@·
@Nuribey90 Beter olsun yago. Bedava habercilk günleri bitti.
Türkçe
0
0
1
187
รีทวีตแล้ว
defne 𓅰
defne 𓅰@defskywalkerr·
bayılcam AHSKDNDKDHKSNDKDNSKDNDKSBKDNS
Türkçe
12
719
21.6K
132.6K
รีทวีตแล้ว
yes context
yes context@yescontextfb·
Pamuk gibi yaptı video
Türkçe
16
146
6.1K
53.7K
รีทวีตแล้ว
Lüpen Sports
Lüpen Sports@Lupen_Sports·
🚨 BERKE ÖZER OLAYI VAR, KAFAYI YERSİN 🗣️ @altunterimos1 : Bir önceki milli takım kampına Berke Özer çağırılıyor. Diyorlar ki Uğurcan oynayacak, Mert ile sen de kadroda olacaksın. Tamam hocam diyor. Uğurcan abi formda zaten. İkinci bir hazırlık maçı oluyor Mert’i oynatıyor. Berke diyor ki hocam ben niye oynamadım? Bir daha ki maçta seni oynatırız. Bir daha ki maç oluyor Uğurcan oynuyor. Hocam diyor ben niye oynamadım? Ya bir daha ki kampa söz diyor. Çağırıyorlar ikinci kampa. Bu sefer kadroya almıyor. Dönüyor İstanbul’a diyor ki siz bana her seferinde aynı şeyi yapıyorsunuz. Ben sakatım, hadi eyvallah diyor ayrılıyor. Aforoz ettiler çocuğu. 📍 @ToSportsResmi
Lüpen Sports@Lupen_Sports

🔥 96 MİLLİ TAKIMI DAHA KARAKTERLİYDİ! 🗣️ @altunterimos1 : Mali kuruldan sonra ABD’ye maç izlemeye uçak kaldırdınız. Kim var o uçakta? 🗣️ @benvarkeen : İnfluencerlar var. 🗣️ @altunterimos1 : Menajerlik pazarlığı yapanlar var. Merih ile Hakan ile transfer pazarlığı yapanlar o uçakta. Kampın içinde dolanıyorlar. Nasıl olacak? 96’da bile bundan daha karakterli bir takım vardı. 📍 @ToSportsResmi

Türkçe
78
579
10K
1.5M
รีทวีตแล้ว
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
Bir içerik üreticisi, Bizim Çocuklar’ın taklidini yaptı.
Türkçe
53
141
3.9K
756.5K
รีทวีตแล้ว
🍓␝
🍓␝@hehesensintamam·
abla sen kocanın seni aldattığını aldattığında hamile olduğunu ve çocuk benden olmayabilir diye senden dna testi istediğini tek başına babyshower yaptığını unutmuş kocanla barışmış insansın sence bize hesap sorma işi sana mı kaldı hadsize bak
★ 🇪🇦@driesaneijder

geç bile kaldın nerede kaldı diyordum

Türkçe
109
1.4K
38.1K
695K
รีทวีตแล้ว
TÜRK 🇹🇷
TÜRK 🇹🇷@turklendikkk·
Türkiye’nin Amerika ile çıkacağı son maça hiçbir Türk taraftar gitmemelidir. Türkiye’nin son maçına gitmeyip bu onursuzları yalnız bırakmak vatan görevidir! Türkiye’den maç için gidenler ve orada yaşayan Türkler bir yerde buluşup sosyalleşin ama asla maça gitmeyin!
TÜRK 🇹🇷 tweet media
Türkçe
160
294
3.2K
51.9K
รีทวีตแล้ว
KAAN GEDİK
KAAN GEDİK@ekgedik1903·
Milli takımdaki kadro adaletsizliğini söylediği günden bu yana kadroya alınmayan Berke Özer onurlandırma twitidir.
KAAN GEDİK tweet media
Türkçe
78
2.1K
29.1K
202.9K
รีทวีตแล้ว
Hüseyin Karakurt
Hüseyin Karakurt@vekilkarakurt·
hepiniz değilsiniz. yaklaşık bi 8-10 kişilik grubunuz var sizin. sadece onlar sorumlu. danimarkada yılın oyuncusu seçilen adam sorumlu değil mesela. süper ligde yılın oyuncusu seçilen adam da sorumlu değil. hollanda da kariyer sezonunu oynayan ahmetcan da sorumlu değil.
FutbolArena@futbolarena

Merih Demiral: "Sorumlu aramaya gerek yok, sorumlu hepimiziz. Bütün halkımızdan içtenlikle özür diliyoruz."

Türkçe
44
416
13.5K
1.6M
รีทวีตแล้ว
Oğuzhan
Oğuzhan@illiteratekisi·
Dünya kupasına siz katılma hakkı kazanmadınız, sadece kontenjan arttı. O yüzden 24 yıl sonra falan diye kafa sikmeyin, liyakatsiz yavşaklar.
Türkçe
45
1.7K
41.8K
650.5K