Benjamin

9.1K posts

Benjamin banner
Benjamin

Benjamin

@BenFoTrainer

Oslo, Norway Sumali Haziran 2011
997 Sinusundan517 Mga Tagasunod
Emil Almås
Emil Almås@emalmas·
Hun skulle ingen steder!
Dansk
8
1
240
14.8K
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
Har noen et godt tips på hvordan man får sove nå med rundt 250 i puls? For en match!!
Norsk
1
0
2
271
Benjamin nag-retweet
Trikkeligaen
Trikkeligaen@trikkeligaen·
Vi veit det er mange der ute som ikke helt klarer å skru av VIF-bryteren selv om VM er godt i gang. Denne er til dere 👇❤️ trikkeligaen.no/nyheter/valere…
Norsk
1
4
24
11.3K
Benjamin nag-retweet
Alexander Bonsaksen
Alexander Bonsaksen@Bonsa47·
Nå må vi få gutta ut på Ullevaal-matta i pausen mellom Norge og Sverige i morgen! Perfekt å starte hyllesten der. Ball og Puck funker sammen 🇳🇴
Norsk
11
16
760
43.8K
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
@MatrixHolt Drit i rangeringa da. Bare nyt øyeblikket.
Norsk
0
0
3
750
Mattis A. Holt
Mattis A. Holt@MatrixHolt·
Hvor rangerer man dette blant norske sportsbragder da?! 🤯🤩🇳🇴
Norsk
10
0
82
16.5K
Kim Løvstad🥥
Kim Løvstad🥥@LovstadKim·
Forstår folk hvor stort dette er, egentlig?🏒
Dansk
1
0
31
2.2K
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
Er Chemical Brothers verdens beste musikk å løpe til? Hadde helt glemt hvor fet musikken deres var.
Norsk
0
0
1
224
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
@TroillungenCato For en utrolig useriøs påstand. Glad jeg slipper sånne folk som deg i min hverdag.
Norsk
0
0
14
1.1K
👑 KongCatoHolse 👑
👑 KongCatoHolse 👑@TroillungenCato·
@BenFoTrainer De ivrigste Vålerenga supporterne driter i barnekreft. Premisset helt feil? Det er en nasjonal kampanje for å øke oppmerksomheten rundt kampen mot barnekreft. Kampanjen går ut på å ha på seg fotballdrakt. Si meg hvordan premisset er helt feil.
Norsk
5
0
5
1.2K
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
Skjønner ikke at det skal være så kontroversielt å mene at man ikke skal ta med andre lags drakter på Østblokka. Du kan ha på premierleague drakta di hele dagen, men på Østblokka er det kun Vålerenga som gjelder. Har du ikke drakt så gå i en T-skjorte.
Norsk
6
4
194
37.6K
Benjamin
Benjamin@BenFoTrainer·
@TroillungenCato Nei. Østblokka er ingen vanlig tribune. Den er for de ivrigste Vålerenga supportere. Ingen andre Må du ha på drakt fra annet lag, finn deg en annen tribune. Dessuten er premisset helt feil. Du støtter ikke kampen mot barnekreft mer om du stiller opp i en premierleague drakt.
Norsk
1
0
22
2.5K
Benjamin nag-retweet
Vålerenga Fotball Elite
Vålerenga Fotball Elite@ValerengaOslo·
𝗙𝗢𝗧𝗕𝗔𝗟𝗟𝗧𝗥Ø𝗬𝗘𝗙𝗥𝗘𝗗𝗔𝗚 🆚 Vålerenga - KBK 🏟️ Intility Arena ⌚️ 19.00 ☀️ Strålende vær i hovedstaden 🎪 Fanzone fra 17.00 🍻 Afterwork på Henger’n fra 16.00 🎟️ vif-fotball.ticketco.shop 𝗩𝗜𝗣𝗣𝗦 𝟰𝟰𝟮𝟮
Vålerenga Fotball Elite tweet media
Norsk
1
3
51
3.7K
Herman.37O
Herman.37O@37oHerman22·
@VaalerengaRobin For all del om man ikke har en vif drakt så får man ikke finne på å støtte barnekreftforeningen ved å bruke den ene drakten man eier. Eller?
Norsk
6
0
20
4.5K
Robin Flåhagen
Robin Flåhagen@VaalerengaRobin·
Nå som alle stiller i drakt i morgen vil jeg bare meddele det at Intility Arena ikke er Old Trafford, Anfield osv. som da betyr at man IKKE stiller i premier league drakt eller andre ligaer, spesielt om man har tenkt seg på blokka!
Norsk
7
11
180
45.1K