Benjamin
9.1K posts


Dårlig betalt i dagens marked?
Farzam Abolhosseini@F_Abolhosseini
Elias Sørensen skifter til PEC Zwolle fra Æresdivisionen. Vålerenga modtager 425.000 euro, 3,2 millioner kroner, her og nu og yderligere 50.000 euro, 375.000 kroner, i bonusser for den danske offensivspiller på 26 år. Han er i gang med sit lægetjek. tipsbladet.dk/nyhed/benelux/…
Dansk
Benjamin nag-retweet

Vi veit det er mange der ute som ikke helt klarer å skru av VIF-bryteren selv om VM er godt i gang.
Denne er til dere 👇❤️
trikkeligaen.no/nyheter/valere…
Norsk
Benjamin nag-retweet

Alt var bedre før! Trolig fordi de skjøt mer.
En hyllest til gullåra 📲 vif-fotball.no/nyheter/en-hyl…




Norsk
Benjamin nag-retweet
Benjamin nag-retweet

For en twist om det skulle vise seg at dette er avgjørelser tatt av samme person, tenk om jeg hadde intel som sa akkurat dette
Anders Mathisen@andersmm
I den ene saken klarer ikke NFF å finne ut hvem som har gitt Glimt dispensasjon fra stadionkrav. I den andre saken truer Fisketjønn med å frata Lyn lisensen om de ikke fikser skinnseter på innbytterbenken på Kringsjå før August. Kontraster.
Norsk

@TroillungenCato For en utrolig useriøs påstand.
Glad jeg slipper sånne folk som deg i min hverdag.
Norsk

@BenFoTrainer De ivrigste Vålerenga supporterne driter i barnekreft.
Premisset helt feil? Det er en nasjonal kampanje for å øke oppmerksomheten rundt kampen mot barnekreft. Kampanjen går ut på å ha på seg fotballdrakt. Si meg hvordan premisset er helt feil.
Norsk

@TroillungenCato Nei. Østblokka er ingen vanlig tribune. Den er for de ivrigste Vålerenga supportere. Ingen andre Må du ha på drakt fra annet lag, finn deg en annen tribune.
Dessuten er premisset helt feil. Du støtter ikke kampen mot barnekreft mer om du stiller opp i en premierleague drakt.
Norsk

@BenFoTrainer Tenker de fleste er enige i alle andre kamper, men at de gjør et unntak for kampen mot barnekreft.
Norsk
Benjamin nag-retweet

𝗙𝗢𝗧𝗕𝗔𝗟𝗟𝗧𝗥Ø𝗬𝗘𝗙𝗥𝗘𝗗𝗔𝗚
🆚 Vålerenga - KBK
🏟️ Intility Arena
⌚️ 19.00
☀️ Strålende vær i hovedstaden
🎪 Fanzone fra 17.00
🍻 Afterwork på Henger’n fra 16.00
🎟️ vif-fotball.ticketco.shop
𝗩𝗜𝗣𝗣𝗦 𝟰𝟰𝟮𝟮

Norsk

@VaalerengaRobin For all del om man ikke har en vif drakt så får man ikke finne på å støtte barnekreftforeningen ved å bruke den ene drakten man eier. Eller?
Norsk





