انحراف

775 posts

انحراف banner
انحراف

انحراف

@Enheraff

هرآنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود

Sumali Ocak 2026
27 Sinusundan7 Mga Tagasunod
انحراف
انحراف@Enheraff·
@ommanian @Segooshh مصر بردشو آورد دیگه با مساوی صعود می‌کنه نیاز نداره به آب و آتش بزنه ترجیح می‌ده برا مرحله بعد نگه داره
فارسی
0
0
0
42
Efron
Efron@ommanian·
@Segooshh مصر جرشون میده من راجع به بلژیک همچین نظری نداشتم ولی مصری ها خیلی عطش دارن واسه برد
فارسی
1
0
0
559
پسرِ میترا خانم
شما هم فکر می‌کنید بردن تیم ملی جلوی مصر محال‌تر از بلژیک به نظر میاد یا فقط منم ؟
فارسی
32
0
496
33.4K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@Kayvan_Hosseini بین چند تیم بودن هیچ اهمیتی نداره، مهم صعوده. همه واسه ما نابغه شدن از سر عناد با تیم می‌گن تازه می‌ریم جز 32 تیم، یه مشت لوزر بدبخت
فارسی
1
0
0
144
Kayvan Hosseini
Kayvan Hosseini@Kayvan_Hosseini·
تیم ملی ایران در موقعیتی تاریخی قرار گرفته و این احتمال به شکلی جدی وجود دارد که حتی با یک مساوی جلوی مصر، به دور بعد در جام جهانی صعود کند. در این دوره، علاوه بر دو تیم اول هر گروه، هشت تیم از میان ۱۲ تیمی که در گروهشان سوم شده‌اند هم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. با توجه به نتایج فعلی، اگر ایران مقابل مصر شکست بخورد، با دو امتیاز شانس صعود ندارد. اما اگر ایران مساوی کند، سه امتیازی خواهد شد و احتمال قرار گرفتنش در میان هشت تیم برتر سوم بسیار بالا خواهد بود. بر اساس وضعیت فعلی پنج‌ تیم احتمالا با چهار امتیاز در رده سوم گروهشان قرار خواهند گرفت و سه تیم هم با سه امتیاز از رده سوم صعود خواهند کرد. اما نکته مهم دیگر این است که در این دوره، در تعیین رتبه تیم‌های هم‌امتیاز، نتیجه بازی رودررو اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل برخی تیم‌ها، از جمله تونس، ترکیه و هائیتی، با وجود اینکه از نظر تئوری هنوز می‌توانند در بازی آخر برنده شوند و به سه امتیاز برسند، عملا از رقابت برای صعود کنار رفته‌اند، چرا که قطعا چهارم خواهند شد. این موضوع به سود ایران است، چون اگر تیم ملی با سه امتیاز در رده سوم قرار بگیرد، احتمالا با تعداد کمتری از تیم‌های سه‌امتیازی برای کسب سهمیه‌های صعود رقابت خواهد کرد. البته بهترین سناریو پیروزی مقابل مصر است. در آن صورت ایران پنج امتیازی می‌شود و صعودش قطعی خواهد بود. اما مصر تیم قدرتمندی است و شکست دادن آن آسان نیست. با این حال گرفتن یک مساوی از این تیم کاملا در دسترس به نظر می‌رسد. به همین دلیل تیم ملی واقعا این فرصت را دارد که به موفقیتی تاریخی برسد و برای نخستین بار از مرحله گروهی جام جهانی عبور کند.
فارسی
16
4
106
14.5K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@Rzvniprs بهتر نیست سعی کنید رأی مردمو به دست بیارید؟
فارسی
0
0
0
9
رضوانی‌ پور
به نظر وقتش رسیده جمهوریت از نظام حذف شه. مردم ثابت کردند صلاحیت دخیل شدن در تصمیمات بزرگ سیاسی رو ندارند. دیکتاتوریِ دینی و ولایت مطلقه فقیه تنها راه نجات مملکت و مردمه.
فارسی
219
19
194
25.1K
کیانا پورحقیقی
تا تینیجر هستید فوتبال ببینید لالیگا و بوندسلیگا و لیگ برتر رو بجوید هر هفته Match of the day نگاه کنید وقتی پرت شدید به بزرگسالی دیگه مختصات هیجانی این چیزهارو گم می‌کنید؛ این طوری میشید که «خب که چی؟» «واقعا خب که چی؟»
فارسی
24
18
526
11.5K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@eo_125 استثنائیه. نمی‌دونم چقد سینمای ژاپنو دنبال کردید اما تاریخ و غنای سینمای ژاپن در لیگ برترین‌های دنیاست. فقط تعدادی فیلم و فیلم‌ساز خوب نیست. یه جریان گسترده هنری با تولیدات انبوه و با سابقهٔ طولانیه که اوجش از دهه 30 شروع می‌شه تا دهه 80 هزاران فیلم درجه یک تولید می‌کنه.
فارسی
0
0
0
24
ریواس
ریواس@eo_125·
@Enheraff ادبیات معاصر رو که ازش حرف نزدم اما سینما، با اینکه سینما ژاپن عالیه اما اینطوری که تو ایران همه شیفته‌اشن استثنایی هم نیست.
فارسی
1
0
0
60
ریواس
ریواس@eo_125·
متوجهم که یه حس (نژادپرستانه)ی منفی نسبت به چین و چینی ها وجود داره اما سینمای چین درخشانه. واقعا درخشانه. بگذریم از ادبیات کلاسیکشون که آسیا رو روی انگشت میچرخونه.
فارسی
17
1
142
9K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@sadra_dev @zahra_eb71 مگه حکومت عباسیانه؟ حکومت اسلامی کجا بود؟ عصر مدرنه حکومت مدرنم می‌طلبه
فارسی
0
0
0
49
Sadra 
Sadra @sadra_dev·
@zahra_eb71 نکنن که حکومت از حالت اسلامی خارج میشه
فارسی
15
0
8
4K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@SharifiZarchi ریدی زارچی. به خاطر این توافق از پزشکیان حمایت کردی اما وسط راه ایمانتو از دست دادی فک کردی خبریه پریدی اونور الان اما عین سگ پشیمونی
فارسی
0
0
0
27
علی شریفی زارچی
قالیباف با «من تصمیم بگیرم‌» گفتن‌هایش آشکار اعلام کرد: مجتبی خامنه‌ای وجود ندارد؛ پزشکیان و دیگران محلی از اعراب ندارند؛ و خودش را همه‌کاره می‌پندارد. اما: زهی خیال باطل. دور باد از ایران که ابرمفسد اقتصادی «املاک نجومی»، «هلدینگ یاس» و «دله‌دزدی‌های همسر و پسرش» بر آن مسلط شود.
فارسی
342
943
10.1K
213.9K
Ario 𓄂✺ ||
Ario 𓄂✺ ||@Ario1401·
زمانی که پوتین رو الم کردن تو روسیه فرد شناخته شده‌ای نبود و کسی سابقه این ادم رو نمیدونست اما توی مادرجنده ادم‌کش فاسد تروریست رو همه میشناسیم خوابش رو ببینی مثل پوتین بتونی حکومت رو دستت بگیری @mb_ghalibaf
Ario 𓄂✺ || tweet media
فارسی
109
642
6.5K
48.8K
Razegh59
Razegh59@Razegh59my·
برادر من چپ دو آتیشه است، همش مبگفت اینطور میشه و من میگفتم محاله ممکنه، چرا باید ترامپ به اینا باج بده. الان روم نمیشه، جواب پیغام و تلفنش را بدم. 😞لعنت به این بیشرف که خون این همه جوونهای مملکت را به چند تا آخوند و سپاهی درپیتی فروخت. دلم میسوزه برای این همه خانواده داغدار که خون بچه های بیگناهشون برای شهوت قدرت چند تا آدم پایمال شد. 😭😭😭
فارسی
1
0
9
1.3K
Hemad Nazari
Hemad Nazari@Hemadnazari·
آمریکا در جنگ با رژیم تروریستی ج.ا شکست خورد، بی‌تعارف.
فارسی
113
158
4.2K
98.6K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@sehsanhosseini چون هدف نهایی توافق بود که الان دیگه در دسترس بود
فارسی
0
0
0
11
سید احسان حسینی | Ehsan Hosseini
ترامپ: اگر توافق نمی‌کردیم ذخایر استراتژیک ما و جهان تا 4 هفته دیگر تمام می‌شد. سوال اصلی اینجاست که چرا ما برای #توافق_با_آمریکا عجله کردیم؟ رسما ترامپ را از مهلکه نجات دادیم تا دوباره به ما حمله کند.
فارسی
370
285
1.2K
75K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@Rayan9717 رضا پهلوی اصلا تو بازی نیست. سعی کرد نوچه خوبی باشه اما نخواستنش و تموم.
فارسی
1
0
0
181
RYAN
RYAN@Rayan9717·
پس یادداشت کنید؛ شاهزاده رضا پهلوی منافع ملت ایران رو نه حاضر شد با سپاه و ته مونده های اصلاحات معامله کنه و نه با آمریکا،ولی آخوند هزار پدر برای بقاء هم از خون رهبرش گذشت و هم کل کشور رو تقدیم بیگانه کرد. #جاوید_شاه
فارسی
263
1.9K
12.4K
83.8K
Resistance🚩🎒 #Iran🇮🇷
@Enheraff @NerdvanaPlace @milad_gts با همون سازوکار سیاسی که اورانیوم ها رو رقیق کردن عملا برگ برنده بازدارندگی ما از بین می‌ره اگه موشک نداشته باشیم بمب هسته ای داشته باشیم به دردمون نمی‌خوره
فارسی
1
0
1
14
میلاد
میلاد@milad_gts·
موشکی رو هم داده رفته.
فارسی
23
13
103
10.9K
Solomon
Solomon@SolomonDA_King·
حرف های خانم کلینتون و همزمانی با حرف های ونس خیلی عجیبه اینجوری که اینها برای اسراییل شمشیر کشیدن احتمال کلی داستان میاد توی ذهن آدم …
فارسی
4
5
101
10.5K
Sadra
Sadra@HajNooredin·
بنظرم شیرازی‌ها اگزیستانسیالیست ترین مردم ایران اند، بعدش بوشهری‌ها. بقیه خیلی درگیر حساب و کتاب اند که البته با توجه به اقلیم و مسائلشون بد هم نیست!
فارسی
19
0
178
6.7K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@NerdvanaPlace @Resistance1906 @milad_gts رنج موشک رو چجوری کم می‌کنن :)) موشک تا وقتی سوخت داره می‌ره، حالا اینکه چقد سوخت بش وصل کنن چیزیه که هر لحظه می‌تونن تصمیم بگیرن
فارسی
1
0
1
11
Saeed
Saeed@NerdvanaPlace·
@Resistance1906 @milad_gts موشک رو نمیدن ، رنجش رو کم می‌کنند که فرقی با دادن رفتن نداره.
فارسی
2
0
0
26
انحراف
انحراف@Enheraff·
@Porseshgar666 از دوربین فاصله بگیر مردک دماغت رفت تو دستمون
فارسی
0
0
2
267
Porseshgar
Porseshgar@Porseshgar666·
ای بابا چی شد کسکشِ کون تلق تولوق؟ چی شد ننه‌آب‌کیر دزدِ آبکون‌زاده؟ چی شد فحش‌های خلاقانه‌ت عزیزم؟ نمیاد بهت مودب باشی جاکش!!
mrhappybehappy@mrhappybehappy_

gofundme.com/u/mrhappy-omid

فارسی
11
8
390
16.5K
AriaBan
AriaBan@ariaban_84·
گر پدر رفت تفتگ پدری هست.
AriaBan tweet media
فارسی
373
305
5.3K
63.5K
انحراف
انحراف@Enheraff·
@AlirezaBBBBB محیط تأثیر می‌ذاره، آمریکاییا اکثرا احمقن، اروپاییا فرهیخته‌ترن
فارسی
0
0
4
340
Alireza
Alireza@AlirezaBBBBB·
نظریه نامحبوب: ایرانیای اروپا تعصب و هوش سیاسی بیشتری نسبت به ایرانیای آمریکا دارند.
فارسی
84
31
1.5K
34K