𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊

308 posts

𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊 banner
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊

𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊

@Modorluna

𝐎𝐰𝐧𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐌𝐨𝐝𝐨𝐫 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝✨️ 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐖𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫🪐 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐬 𝐋𝐨𝐯𝐞🌈

Esfahan Sumali Haziran 2026
96 Sinusundan21 Mga Tagasunod
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@RealShironika @about_iliya بهتر بابا این دخترای دور من همشون یا دیوانه ان یا لزبینن بزور میخوان باهام رل بزنن یا پیکمی ان دهنمو با دوست پسرشو صاف کردن حداقل پسره انقدر گوه نمیخوره شاید البته
فارسی
0
0
0
0
Shironika
Shironika@RealShironika·
@Modorluna @about_iliya عزیزم 🤣🤣 من که واقعا دیگه دوستِ دختر نمیتونم داشته باشم
فارسی
1
0
1
6
𝐈𝐥𝐢𝐲𝐚
𝐈𝐥𝐢𝐲𝐚@about_iliya·
داشتن دوست گی برای دخترا هدیه‌ای هست که هر دختری نسیبش نمیشه😌
فارسی
44
9
492
12.9K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@bemolaidk شما که طلا فروشی میدونی مال شرکت اپل نیست یا اون خانم؟ جنست جور نیست علافمون نکن برادر
فارسی
0
0
0
3
زرگر
زرگر@bemolaidk·
اسم این مدل رو میگن النگو اپل خیلی جدی خییییلی جدی مشتری اومد گفت از این میخوام ولی برای خود شرکت اپل باشه گفتم شرکت های مختلفی میزنن این اسم مدلش اپله میگه نه من اینی که قبلا خریدم رو اتیکتش خود سیب اپل بود میگم خانوم اپل اصلا النگو نمیزنه گوشی و لپ تاپ میزنه گفت نه نمیخوام 😐
زرگر tweet media
فارسی
112
0
1.3K
44.7K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
گفتن ما با کشورایی که تو لیست تروریستن کار نمیکنیم چطور نفت میخواین ما تروریست نیستیم الان یهو یادتون افتاد عوضیای چشم ریزِ
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊@Modorluna

برا یه شرکت چینی درخواست دورکاری دادم و میدونم که قبول نمیکنن ولی نمیدونم چرا دارم بهش فکر میکنم که اگه قبول کنن چی میشه

فارسی
0
0
1
7
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
واقعا دخترا تو خونه اینجوری میگردن!؟؟🫪
‌‌‌‌Mr.D‌ tweet media
فارسی
67
3
182
11.5K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@Saaraa131313 ترشی گزینه خوبیه برا چای هم خوبه میتونیدم بزارین داخل فریزر و یخ زدشو بخورین که این مدلی خیلیییی خوشمزس البته آلبالو مجاری بهترم هست و در آخر درست کردن اخته
فارسی
0
0
0
4
سارا
سارا@Saaraa131313·
ببخشید شما اگه دو سه کیلو آلبالوی ریز و بغایت ترش، دقت کنید "بغایت ترش" داشته باشین، باهاشون چیکار می‌کنین؟
سارا tweet media
فارسی
787
0
682
55.4K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@imlililo جدی چقدر خوب بود بهتر از رمانای الان بود که همش میخوان درس زندگی بدن آدمو نصیحت کنن
فارسی
0
0
0
13
مَندیِ بی‌نهایت با اَدَب
من گیر کردم تو شبی که ترسا جلوی آرتان (۶ ماه بود شوهر شرعی و قانونیش بود) عربی رقصید و آرتان که ازش فیلم می‌گرفت، هی دستاش می‌لرزید و گر می‌گرفت و یقه‌شو باز می‌کرد؛ بعد یهو دوربین را وسط رقص ترسا پرت کرد کنار، از خونه زد بیرون و بعد برگشت خونه با زنش خوابید برای اولین بااار😭
فارسی
289
26
2.2K
192.6K
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
فکر کن فردا که از خواب بیدارمیشی ۱۳۸۸/۹/۱۰ اولین کاری که میکنی چیه؟
فارسی
581
0
495
45.4K
HalfMoon
HalfMoon@Half_M0on_v2·
@Modorluna متوجه میشه خودتو ناراحت نکن🫂🥲
فارسی
0
0
0
5
HalfMoon
HalfMoon@Half_M0on_v2·
یه میل عجیبی به قطع رابطه با همه‌ی آدما دارم
فارسی
7
1
83
907
HalfMoon
HalfMoon@Half_M0on_v2·
@Modorluna نه بابا روان خودت آروم میشه اینجوری بخاطر افسرده نشدن مجبور نیستی همه رو هم تحمل کنی که
فارسی
1
0
0
7
Yasi
Yasi@YasiA64747·
پسرا یه سوال هی میگین دوست دختر میخواین بعد پیام میدین تا میگیم یکم وقت بذاریم اشنا بشیم غیب میشین چرا اینجور میکنین؟دنبال چی هستین ؟؟اشنا نشیم چکار کنیم؟؟؟🤔🤔
فارسی
112
1
145
12.2K
بروکلی
بروکلی@the_broccoli_·
خانوم اومد داروخونه گفت ببخشید شما دکترین؟ گفتم بله گفت دکتر چی هستین؟ گفتم داروساز گفت آها فکر کردم دکتر خاصی هستین! اینم از پایان باشکوه ۶ سال درس خوندن😂
فارسی
169
41
14.1K
172.2K
لیلی
لیلی@leyleyjan·
اگر میدانستید که حرف جنسی نزدن در یک مکالمه چه قدر شمارو جذاب میکنه حرف گوش میدادید
فارسی
27
1
180
3.7K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@_nakhodayebinam اسمش یادم نیست ولی درمورد یه گاوی بود که هیچکسی دوستش نداشتو اینا یه لباس خال خالی داشت که معروف بود به گاوخال خالی
فارسی
0
0
0
1
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
یادتون میاد اولین باری که رفتید سینما چه فیلمی دیدین؟ من: کلاه قرمزی و پسر خاله یادمه کلی مردم تو صف بودن
فارسی
228
0
312
16.5K
𝓜𝓪𝓽𝓲𝓷𝓪🌸🧊
@qrqni0 جینی بخر ارزونتر میشه من خیلی جوراب دوست دارم و خیلی ام استفاده میکنم بخاطر همین جینی میخرم خیلی بصرفه تره
فارسی
0
0
0
1
Yashar
Yashar@qrqni0·
میشه بپرسم آخرین بار که جوراب خریدین چند حساب کردن پاتون ؟
فارسی
113
0
118
8.7K
V
V@validhardani73·
کسی بیداره بازی تیم ملی رو ببینه ؟
فارسی
10
0
33
2.3K
Parsa dadar
Parsa dadar@pedi_org·
دورامو زدم دنبال آرامشم
Parsa dadar tweet media
فارسی
12
2
215
13.4K
✨Radi
✨Radi@rad1234t·
@Modorluna بعضیاشونو بندر بعضی بانه اونایی هم که میدونم خیلی فیک دارن رو خودم یا هرکسی که رفت مسافرت میگیرم یا میسپارم بگیرن 😓 ولی اکثرا داروخونه ای استفاده میکنم چون فیک زیاده
فارسی
1
0
1
392