Naka-pin na TweetTalkhak - تَلخَک@Talkhakism·28 Ekiبکشیم تیغ از رو به شکار گرگ و زالو که از این سیاه بازان همه عمر حسرتم شدIsalin فارسی00455
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·14h@negarypi عمل بینی خزه و تحریف واقعیت میکنه. گوشی رو ترجیح میدمIsalin فارسی000124
گارفیلد@negarypi·18hشما باشید اول گوشیتو رو عوض میکنید یا بینیتون رو عمل میکنید؟Isalin فارسی139023328.1K19
𝗡🧚🏻@nanaiammm·18hتا ابد تایپم پسریه که اگه همه در هارو بستم در هارو بشکنه و بیاد سمتم.Isalin فارسی440962.6K6
سیاه چشمون@sichesh·14hشالیزارای شمالو کندن دارن تریاک میکارن سال دیگه به جا اینکه برنج بخوریم باید تریاک بکشیمIsalin فارسی50471.7K
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·18hاین چپیها فوتبال رو هم دارن کونی میکنن. بابا بذار ۴۵ دقیقه بدوعه. تو همه چیز که نباید برینی 🤡Isalin فارسی0005
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·1dبا پرچم شیر خورشید رفته تو ورزشگاه خوشحالی میکنه. چیزی مصرف میکنی؟ تکلیفت و با خود مشخص کن اول، بعد بیا بگو من یه دونه رای دارم. 🤡 تو دو تا رای داری احمق بلاتکلیف🤣 یه بار هوووو میکنه یه بار جیغ و کف و هوراIsalin فارسی0008
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·2d@Hanabi8316 اشک تمساح. بابا اینجا اشک تمساح یعنی چی. کتاب دوم دبستانIsalin فارسی00024
Hanabi🎆@Hanabi8316·3dسوال تیزهوشان ششم امروز صبح 💀 باید علم غییب داشته باشی برا جواب دادن به سوال😂😂Isalin فارسی1K215.1K1.4M1.1K
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·4dخردادی ترامپ تو کاخ ورسای گفت اونایی که منتظر بودن من بیام بمببارونشون کنم آدمای احمقی هستند. 🤡🤵🏼♂️Isalin فارسی00010
مبین آ@textt_mobin·4dولی اینایی که صد قلم آرایش میکنن میرن عزاداری و درک نمیکنم/:😅Isalin فارسی80481.2K
•°~Sara~°•@saraseif4590·4dاگر فقط یک مشکل ایران برای همیشه حل میشد، دوست داشتی کدوم مشکل باشه؟Isalin فارسی265014214.7K4
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·4dتبریک به عرزشیها، گویا رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس به اسرائیل تغییر نام داد. . خیلی حقیرید 🤡Isalin فارسی00115
Talkhak - تَلخَک@Talkhakism·4dجمهوری اسلامی قاتل رهبرش رو میبخشه و باهاش دست میده. اما کسی که سطل آشغال رو آتش زده رو اعدام میکنه. 🤡 . خیلی حقیر و بدبختی ..Isalin فارسی00015
Fati / فآطی@llfatill__·5dبهم گفت تو یه ادم روانی خود شیفته دو قطبی زشتی ولی من اصلا زشت نیستم:/Isalin فارسی4401192.4K7