ليه؟

5.8K posts

ليه؟ banner
ليه؟

ليه؟

@YSSUUUX

Sumali Kasım 2023
43 Sinusundan240 Mga Tagasunod
Emam Farid Hagag
Emam Farid Hagag@EmamHagag2·
@YSSUUUX احلي واحده الساعة واحده❤️❤️
Emam Farid Hagag tweet media
Egypt 🇪🇬 العربية
1
0
0
7
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
كوبايه الشاي ف البيت حاجه تانيه 😍😍
العربية
3
0
14
480
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
اخدت علي قاعده البيت والسهر والمرقعه 😔😔😔
العربية
3
0
14
221
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا عايزه اقبض 😔
العربية
4
0
11
556
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
صباح الخيرر صباح الشغل
العربية
2
0
19
465
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@EmamHagag2 والله لو قعدت تقولي ايه هي بتاعت البيت ونقفل القوس
العربية
1
0
1
18
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
ماسكه لساني بالعافيه والله
العربية
2
0
9
589
ليه؟ nag-retweet
ruzii ୨ৎ
ruzii ୨ৎ@babyrosyx·
في بنات عاملة كوت انها هتتضايق لو قالها براحتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرفيًا في ناس بيكرهوا الحرية وبيعشقوا يحطوا نفسهم في قفص يع اكبروا يا بنات حوار الراجل الحمش اللي بيقول لا على كل حاجة دا فيتش آخره بنات إعدادية وكاتينج ناو
ruzii ୨ৎ@babyrosyx

بتتكلم عن التغيرات اللي حصلت في حياة صاحبتنا من ساعة ما اتخطبت، كلنا بجد شايفين خطيبها راجل كويس عشان مخليها تكون بنوتة براحتها، بترن عليه تقوله هتأخر يقولها براحتك هاجي آخدك، تتدلع عليه براحتها وتطلب أي حاجة يديلها عيونه في أمل يا بنات في رجالة كويسة لسه هنا

العربية
7
53
630
25.1K
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@yo37748 ثانكيو 😂😂😂😂🫶🏻
العربية
0
0
1
29
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا مش ملكه حد غير الواد بتاعي معلش
العربية
3
0
10
400
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
نفسي ف مساچ 😔
فارسی
4
0
17
828
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
بدايه اللعنه
العربية
0
0
5
320
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
لو عملت بلوك لحد الريبلاي بتاعه يتمسح من التويته بتاعتي ولا مش هيظهرلي علشان عملاله بلوك؟
العربية
1
0
4
335
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@yo37748 بس لسه العصر بتاعي 😍
العربية
1
0
0
27
Yousef Mohamed21
Yousef Mohamed21@yo37748·
@YSSUUUX انتهى عصر المماليك وشجرة الدر وعز الدين
العربية
1
0
0
22
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
QME
0
0
0
25
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
هو يصحي من النوم بكره وهسمعه الربع اللي قلبه بيحبه علشان بيسيني وبينام 😡
العربية
1
0
13
1.1K
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
العربية
0
0
0
22
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
يااارب يبعد عيونهم عن الشجر ، خربوا مصر الجديدة بجد كنت بحب اقعد هناك اغلب الوقت
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam حصل 😂😍 يارب يفضل هربان

العربية
1
0
0
30