ليه؟
5.8K posts

ليه؟ nag-retweet

في بنات عاملة كوت انها هتتضايق لو قالها براحتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفيًا في ناس بيكرهوا الحرية وبيعشقوا يحطوا نفسهم في قفص يع اكبروا يا بنات حوار الراجل الحمش اللي بيقول لا على كل حاجة دا فيتش آخره بنات إعدادية وكاتينج ناو
ruzii ୨ৎ@babyrosyx
بتتكلم عن التغيرات اللي حصلت في حياة صاحبتنا من ساعة ما اتخطبت، كلنا بجد شايفين خطيبها راجل كويس عشان مخليها تكون بنوتة براحتها، بترن عليه تقوله هتأخر يقولها براحتك هاجي آخدك، تتدلع عليه براحتها وتطلب أي حاجة يديلها عيونه في أمل يا بنات في رجالة كويسة لسه هنا
العربية

او هبوسه مش متأكده 😂😍
ليه؟@YSSUUUX
هو يصحي من النوم بكره وهسمعه الربع اللي قلبه بيحبه علشان بيسيني وبينام 😡
العربية

والراجل ابو طربوش ابيض اللي واقف هناك😂
ليه؟@YSSUUUX
والراجل العر$ ابو نضاره ده أنا مكنتش مأمناله من الاول
العربية

يااارب يبعد عيونهم عن الشجر ، خربوا مصر الجديدة بجد كنت بحب اقعد هناك اغلب الوقت
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam حصل 😂😍 يارب يفضل هربان
العربية





