Benleo 🇮🇷

18.5K posts

Benleo 🇮🇷 banner
Benleo 🇮🇷

Benleo 🇮🇷

@awomanalien

نمیدانم؛ ایده ای به طور کلی راجع به خود ندارم. در صورت کنجکاوی نسبت به عقاید و تفکرات این یوزر به قسمت posts و replies مراجعه کنید.

Sumali Aralık 2019
73 Sinusundan15 Mga Tagasunod
Naka-pin na Tweet
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
You persevere, even when others don’t understand ~
English
0
0
1
323
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
حالا اگه جایی در اشتباهم امیدوارم ازش دربیام🤔
فارسی
0
0
0
0
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
نمیدونم چرا سایتِ خوب گنجور سفت وایساده سر اینکه غزل شماره ۴۰۳ سعدی داره راجع به خداوند صحبت میکنه :) بزرگوار گفته: ز خواب عاقبت آگه به بوی موی تو باشم :) بعد اصن انسان نگاری خداوند و تشبیه کردنش طبق یه قطاری از ایات (مثلا ایه ۱۱ سوره شوری) مطلقا رده!
فارسی
1
0
0
0
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@farshadxrii حالا اصن چه کاریه که خودتون رو در کاراکتر یه مرد نیویورکر داخل سیتکام که لیترلی زندگیشون از هر لحاظ ۱۰ از ۱۰ عه ببینین که بعد اینسکیور شین D:
فارسی
0
0
0
0
Farshad Taheri- فرشاد طاهری
یه پادکستی گوش می‌دادم درباره‌ی تاثیر تلویزیون روی مرد‌ها؛ میگفت یکی مثل راس گلر در Friends بدون هیچ ویژگی خاصی از اول تا آخر سریال با زیباترین زن‌ها داره دیت میکنه. بعد مرد بیننده وقتی با دنیای واقعی روبرو میشه فکر می‌کنه زن‌ها یه اشکالی دارن یا دشمنی دارن باهاش و بعدش..
فارسی
45
20
1.2K
122.3K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@_LifeIsRubbish "ضجه" ای که اسکینیا میزنن؟؟ به اشتراک گذاشتن شرمی که به ادم بخاطر اندرویت بودنش میدن واست ضجه اس؟ بیا این کاپ طلایی بدبختی واسه تو بیچاره‌ی خودمحور😭
فارسی
0
0
0
2
Candace (TVL era)
Candace (TVL era)@_LifeIsRubbish·
ضجه‌ای که اسکینی‌ها میزنن واسه اینکه بگن ما هم بادی شیم رو اندازه چاق‌ها تجربه میکنیم هم بامزه‌ست. من حتی وقتی underweight رو به موت هم بودم جز مامان بابام کسی بهم چیزی نمیگفت و تازه حتی یسری میگفتن خوشبحالت انقدر لاغری(؟؟) ولی شما چاق که باشی حتی حق نشستن رو صندلی هم نداری چون
Ariyanka@gimmeakithe

I hate to be insensitive but I think the conversation falls short w skinny shaming bc it’s so surface, like nobody thinks ur stupid/lazy because ur skinny, ur not missing job opportunities for being skinny. You’re not being misdiagnosed at the doctors for being skinny. Tighten up

فارسی
47
30
1.1K
89.2K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@imtheha من روانم خراشیده شده از حرفایی ک راجع ب وزنم شنیدم
فارسی
1
0
1
17
هانیه
هانیه@imtheha·
والا هرکی که مارو دید به وزنمون احساس ناکافی بودن داد نمیدونم اینایی که این توییتارو فیو میزنن در دنیای واقعی وجود دارن یا خیر
𝝑𝝔@byamarachi

فارسی
27
4
222
10.7K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
لایک اقای فردوسی پور شما واقعا دنبال چی هستی؟؟
فارسی
0
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
حالا به خودمم گفتن اینارو و بنظرشون بس نبوده؛ به مامانمم گفتن :)))
فارسی
1
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
یه عروسی خواستیم بریم بعد عمری ک اونم با این حرفا کوفتمون شد
فارسی
0
0
0
3
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
ادما گاییدن منو سر وزنم! کافیه ادم سایزش از ۳۶ پایین تر بیاد و سوال‌ها(فضولی و بی ادبی) شروع میشه. عععع چرااا انقد لاغر شدی؟؟ واای هر دفعه میبینمت کوچولو تر(کثافت تر از این کلمه نداریم) میشیی😭
فارسی
0
0
0
3
Noir 🇧🇻•Იᰍ
Noir 🇧🇻•Იᰍ@a11forkoo·
یه بار یه محتوایی دیدم این رو توضیح می داد که دلیلش چیه ولی خنگا فکر می کنن چون ماینوریتی🤣 شدن لباس اندازه شون نیست
فارسی
5
0
52
6.4K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@cremebrul2e اینکه میگه چرا واسه سایز من لباس نیس ینی پیک میه؟ گند همه چیو در میارین
فارسی
0
0
0
31
shaghayegh
shaghayegh@cremebrul2e·
یک ژانر جدیدی از پیک‌می داره لانچ میشه دوستان، سنگر بگیرید! یا شایدم حمله کنید نمیدونم!
فارسی
25
3
776
47.1K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@Faghatamin کیکاووس من ک میدونم تو دوسدخترت رنگ موهاشو عوض کنه نمیفهمی دیگه نگو این چیزارو تشخیص میدی
فارسی
0
0
0
16
_کیکاووس
_کیکاووس@Faghatamin·
نمیدونم دلیلیش چیه ولی ویرجین بودن یا نبودن دخترا رو میشه از فیس و اندامشون فهمید .
فارسی
79
0
527
165.8K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@hastiyz به احتمال بالایی نا‌امنه و یا اینکه فیکیه ک فقط دنبال ایمپرشن گرفتنه
فارسی
0
0
0
4
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@Shakoot02 اینا به هم چه ربطی دارن؟ شیش خط نوشتی و در طول نوشتنش با خودت فک نکردی کراپ پوشیدن خیلی جاها همچنان یه تابوعه و زن بدبخت بخاطرش کلی کسشر میشنوه و این چه کس‌ایه که دارم میگم؟
فارسی
0
0
0
6
شاکوت
شاکوت@Shakoot02·
نظر نامحبوب: خیلی از این دخترایی که الان با کراپ میرن بیرون و حجاب ندارن همونایی‌ان که اون سال می‌گفتن باید مدارا کنیم، فرهنگ مردم رو خدشه‌‌دار نکنیم، راننده اسنپ رو از نون خوردن نندازیم. دممون گرم که تره هم برای حرفاشون خرد نکردیم.
فارسی
9
8
354
8.8K
Benleo 🇮🇷
Benleo 🇮🇷@awomanalien·
@hosseindelkhaah این کامنت مظلومانه‌اش اصلا به اون کاراکتری ک تو اکادمی گوگوش بود نمیخوره چرا😭
فارسی
0
0
1
47
Benleo 🇮🇷 nag-retweet
suspended amir
suspended amir@idk_whatto_do_·
مملکت دستم بود نسخی ای از این قوم و طایفه بازیا میگرفتم که رضا شاه از قبر پا بشه بگه کوتاه بیا
فارسی
15
48
1.2K
17.8K