ayedfaay

425 posts

ayedfaay

ayedfaay

@ayedfaay

Çölde ferrarin varsa zenginsin , deven varsa şanslısın.

Sumali Nisan 2026
28 Sinusundan5 Mga Tagasunod
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
#BizimÇocuklar 17 dünya kupası gördüm . İlkez İran Irak Türkiye nin birlikte katıldığına şahit oldum. Fifaya üye ülke sayısı 117 , kupaya katılan 120 galiba. Bir de kaptan çıkmış biz ne zorluklarla buraya geldik diyor. Zorluk dediğide 16 saat uçak yolculuğu aq
Türkçe
0
0
0
0
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@YatirimBulten 7/8 yaşından beri hatırlarım "EV ALMA , KOMŞU AL" derlerdi. 57 yaşına geldim. Yaklaşık 50 yıl sonra ev alma diyenin öngörüsü yeni çıktı. Acaba 50 yıl önce ev alma diye yatırım tavsiyesi veren göt kimdi , şimdi 80 yaşında olsa bildim diye övünür.
Türkçe
0
0
0
13
Piyasalar Video Özetleri
Piyasalar Video Özetleri@YatirimBulten·
Cihat Çiçek’in son videosunda "peşin ev almayın" uyarısı ve kiracı-ev sahibi tartışması yine ortalığı karıştırdı. Bir yanda "haklısınız, ev sahibi olmak cezalandırılıyor" diyenler, diğer yanda "spekülatif önerilerle bizi zarara uğrattınız" diyenler... Piyasalar belirsiz, kurallar her an değişiyor. Peki, sizin tarafta durum ne? 1️⃣ Yatırımcı/Ev Sahibi: 'Ev sahibi olmak artık büyük bir risk, mülkümü koruyamıyorum' mu diyorsunuz? 2️⃣ Sorgulayıcı/Temkinli: 'Eski önerilerinle terste kaldık, artık sadece nakit ve faiz mi konuşmalıyız?' diyenlerden misiniz? Eğer bugün 1 milyon TL'niz olsa ve mevcut kira/konut krizini görseniz; bu parayı her şeye rağmen fiziksel bir varlığa mı yatırırdınız, yoksa sistemin faiz/hisse getirisine mi emanet ederdiniz?
Piyasalar Video Özetleri@YatirimBulten

🎥 Ne DEDİ: Cihat E. Çiçek Ben mesela bundan sonra hayatta ev almam kendim. Yani kullanacağım şeyler dışından asla asla. Kendi evinizde oturacaksanız da dediğim gibi kredili tercihin olabilir. Sıkıntı yok. Ama yatırımlık yani uzak durun. Değerlendirmeleri yorumlarda 👇🏽 ⚠️ Yatırım tavsiyesi değildir.

Türkçe
4
1
23
9.6K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@YatirimBulten 7/8 yaşından beri hatırlarım "EV ALMA , KOMŞU AL" derlerdi. 57 yaşına geldim. Yaklaşık 50 yıl sonra ev alma diyenin öngörüsü yeni çıktı. Acaba 50 yıl önce ev alma diye yatırım tavsiyesi veren göt kimdi , şimdi 80 yaşında olsa bildim diye övünür.
Türkçe
0
0
0
135
Piyasalar Video Özetleri
Piyasalar Video Özetleri@YatirimBulten·
🎥 Ne DEDİ: Cihat E. Çiçek Ben mesela bundan sonra hayatta ev almam kendim. Yani kullanacağım şeyler dışından asla asla. Kendi evinizde oturacaksanız da dediğim gibi kredili tercihin olabilir. Sıkıntı yok. Ama yatırımlık yani uzak durun. Değerlendirmeleri yorumlarda 👇🏽 ⚠️ Yatırım tavsiyesi değildir.
Türkçe
31
9
236
304.6K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@beehaber Eskiler en başta boşuna hayvanın bacaklarını yemiyormuş . Bir bildikleri varmış.
Türkçe
0
0
1
3.1K
Bee Haber
Bee Haber@beehaber·
Hakan Yılmaz, babasını kaybetmesinin ardından bacak kaslarının önemini öğrendiğini anlattı: 🔹 “Babamın son görevini yerine getirirken...” 🔹 “Kardeşimle beraber babamı yıkadık.” 🔹 “Bacakları incecikti.” 🔹 “‘Nasıl olur?’ dedim.” 🔹 “‘Buraların damarları tıkanmış, hareketsizlikten falan’ dediler.” 🔹 “Sonra bir hekim arkadaşım bana şunu söyledi.” 🔹 “‘Abi, seni hayatta tutacak tek şey bacak kaslarıdır.’” 🔹 “‘Kadın erkek kim olursa olsun...’” 🔹 “‘Bacak kaslarınız iyi olursa her şey olur.’” 🔹 “‘Arabanın lastiği gibi düşün.’” 🔹 “‘Lastiği patlatsan gidemezsin.’”
Bee Haber tweet mediaBee Haber tweet media
Türkçe
68
179
4.5K
2.8M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@errdiiahlatcii @Muco_offical @bpthaber Güzel yüzerim. Boyumu da geçerim ama şuana dek hiç tehlike atlatmadım. O yüzden temkinliyimdir. İnsanın tehlikeyi nasıl savuşturacağı , yüzmeyi iyi bilip bilmediğini gösterir.
Türkçe
0
0
0
94
Erdi Ahlatcı
Erdi Ahlatcı@errdiiahlatcii·
@Muco_offical @bpthaber Akıntıya paralel yüzmen gerekir ama kondisyonlu biri değilsen care olmayacaktır. Akıntıya kapılmamak için dikkatli olacaksın kapılırsanda sakin kalacaksın su batırmaz rip akıntıları max 25 metre olur kendi kendine akıntıdan cıkarır yüzme bilmeyenler için gecerli tabii dediğim
Türkçe
1
0
1
839
BPT
BPT@bpthaber·
Trabzon'da boğulmak üzere olan oğlunu kurtarmak için denize giren 48 yaşındaki Fatih Kurutçu, oğluyla birlikte akıntıya kapıldı. Yoldan geçen trafik polislerinin müdahalesiyle sudan çıkarılan baba ve oğul hastaneye kaldırıldı. Tüm müdahalelere rağmen Fatih Kurutçu hayatını kaybetti. Oğlunun yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.
BPT tweet media
Türkçe
33
17
764
614.1K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@siyahsancakx Zımpara zaten İtalyanca da "satma " anlamına gelmektedir. Zimpirra diye okunur.
Türkçe
0
0
0
2.7K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Dünyanin en büyük zımpara tesisinin sahibi olan Ercan Tokatlıoğlu: ▪️"Dolar 6 liradan 35'e fırlayınca battık." ▪️"Bir İtalyan markasına yarım milyon borcumuz vardı, İtalyan geldi, 'Mallar ne durumda?' dedi. 'Burada duruyor' dedik." ▪️"'İyi' dedi, 'Hemen bu malı bir depoya kaldırın, sakın satmayın, 6 ay sonra her şey düzelecek, o zaman satmaya başlayın' dedi." ▪️"Biz de adamın dediğini yaptık. 6 ay sonra satmaya başladık, hakikaten her şey düzeldi. Adamın parasını da ödedik."
SİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
107
225
8.4K
1.6M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@mtaktisyen Esenyurttan geniş bir 3+1 al. Parayında evde sakla.
Türkçe
0
0
0
92
Mösyö Yatırımcı
Mösyö Yatırımcı@mtaktisyen·
İstanbul da oturuyorum Antalya’ya taşınmak istiyorum Eldeki nakit 25.000 (altın) Oturduğum evi satacam 15.000 Toplam 40 milyon nakit olacak Aylık şuan 50.000 tl kira geliri var Artık çalışmak istemiyorum ama bu 50.000 gelir yetmez… Aylık 100-150 bin tl gelir gelmesi için bu para nasıl değerlendirilir ? Borsa tavsiye edecekler, hangi fon veya hisseler ? Çocuklar üniversite yaşında olduğu için büyükşehirde yaşamam lazım Antalya ve müstakil yaşam düşünüyorum Sizin tavsiye edeceğiniz biryer varmı ? Bir takipçimden gelen mesaj 👇
Mösyö Yatırımcı tweet media
Türkçe
74
3
89
96.9K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Çocukların ve gençlerin çalışmayı tercih etmediğini iddia ederek çırak bulamadığı için isyan eden kuaför: • Çırak alımlarımız başladı ama maalesef piyasada çırak yok. Çünkü çocukları çalıştıramıyoruz. • ⁠İlçedeki 10-15 kuaför oturup kendi aramızda “Çırak gelirse bana yönlendirir misin?” diye konuşuyoruz ama hiçbirimizde çırak yok. • ⁠Ne yapacağız biz? Sektör öldü. Biz son nesiliz. 10 yıl sonra kuaför bulamayacaksınız. • ⁠Bize para pul vermeden, bizi sömürerek meslek sahibi yaptılar. • ⁠Biz bugün çocuklara paralarını, yemeklerini veriyoruz, az çalıştırıyoruz ama yok. • ⁠Çocuk daha temizlik yapmayı bilmiyor, kahve yapamıyor. Hepsi hazır para istiyor.
Türkçe
637
34
203
188K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@schrodingerulla @gazetory Pınar Altuğun herşeyi aynı ama ismi fıs fıs İsmail olsaydı kimse yanından geçmezdi. Ayrıca kadın 30 yıl önce Türkiye güzeli olmuş bugün güzellik gitti diye millet yükleniyor.
Türkçe
1
0
1
576
Schrödinger
Schrödinger@schrodingerulla·
@gazetory Bu adam kendine verilen rolün hakkını çok iyi verdi, daha kapsamlı bir rolü olsa onu da oynardı. Pınar Altuğ’dan çok daha iyi bir oyuncu olduğu kesin, sadece memeleri ve uzun bacakları olmadığı için onun kadar prim yapmadı.
Türkçe
2
0
199
33.9K
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Fıs Fıs İsmail'in Pınar Altuğ hakkında çok konuşulan oyunculuk eleştirisi: 🔶 Pınar Altuğ oyuncu değil. 🔶 Kusura bakmasın da yani yırtınsın dursun o, oyuncu moyuncu değil. 🔶 Pınar Altuğ'u Süleyman, müthiş işler başardı Süleyman. 🔶 Pınar Altuğ'u o dizinin içerisine öyle bir ambalajlayıp koydu ki... 🔶 Pınar Altuğ'u vitrine çıkardı, millete onu oyuncu diye yutturdu. 🔶 Ve Pınar Altuğ'un en büyük şansı da, oynamaya çalıştığı o dizide onu oynatan oyuncunun da sahnede, çekim sırasında Tamer Karadağlı'ydı. 🔶 – Tabii ki canım, tabii ki.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
248
15
1.1K
5M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@Redbeeea Vallahi gına geldi ya. Eltimden gram 7777 lirayken 77 gram aldım. Gram 6666 tl ye düşünce ben sana 598.829 tl verdim. 6666 dan bana 89.83 gram vereceksin. Hatta sen bu 1.134 tl yi de al bana 89.83 gram yerine 90 gram ver dedi. Offf
Türkçe
0
0
0
2
RED
RED@Redbeeea·
Kuzenim maddi sıkışıklık yaşayınca ona 170 gram altın verdim. O dönem gramı 7.500 TL’ydi ve altınları bozdurup parasını kullandı. Aradan zaman geçti, altın gramı 6.150 TL’ye düştü. O da gidip tekrar 170 gram altın alıp bana geri verdi. Gram olarak eksik yok, verdiği miktar aynı. Ama arada ciddi bir değer farkı oluştu. Siz olsanız sadece gram hesabı mı yapardınız, yoksa değer farkını da hesaba katar mıydınız?
RED tweet media
Türkçe
5.1K
55
908
1.4M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@alicimuratt Pandemi yine olsaydı ama Naci Ağbal kovulmasaydı kimse böyle örnekler veremezdi. Yok arsa , yok konut , yok araba... Enflasyon 15. Konut kredisi 0.67.... Sonrasında devalüasyon ile dolar uçtu. Enflasyon zıpladı.
Türkçe
0
0
1
555
Murat ALICI
Murat ALICI@alicimuratt·
2021'de 2+1 daire: 165-200 bin TL. 2026'da aynı daire: 6-7 milyon TL. Aradan sadece 5 yıl geçti. 2031'e geldiğimizde bu konutların 15-20 milyon TL seviyelerine ulaşması kimseyi şaşırtmayacak. Gayrimenkul zengin etmez belki ama geç kalanları fakir bırakır. #konut
Türkçe
69
17
251
57.3K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@BeratKYRA Başkanım bu yerel halkta vizyon ne gezer. Allah bilir audiyi Kelkit Çayında çimmişlerdir.
Türkçe
0
0
1
2.1K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@1makineci @cembabafinans Denktaşı konuşturmayanlar unutuyor. Ben yunanistandan veya dubaiden konut alımını desteklemiyorum. Ancak daha güvensiz olduğunu söylemek doğru mu
Türkçe
1
0
0
80
Cem Işık
Cem Işık@cembabafinans·
Yunanistan Corfu’da şöyle evler 60-70 bin euro fiyata satılıyor. Yurtdışından ev alan var mı? Hangi ülkede hangi şartlarla konut alınıyor araştıran var mı? Ben birkaç yer araştırdım ama birçok kişiden farklı şeyler duydum. Kimisi çok kolay diyor kimisi prosedür çok diyor.
Cem Işık tweet mediaCem Işık tweet mediaCem Işık tweet mediaCem Işık tweet media
Türkçe
34
2
100
57K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@kalbimizmirr Sabah namazıııı gidip oynuyor... Amerika ellerinde milli takım...
Türkçe
0
0
0
6
☀️Atacıkız🇹🇷 TÜRKÜM DOĞRUYUM ÇALIŞKANIM
Milli takımı akepe'nin takımı gibi sunarsanız, Türk Milli Futbol takımını siyasallaştırırsanız işte sonuç böyle olur. Allahtan ekonomide uçan Atatürk'ün kızları var da bir nebze olsun yüzümüz gülüyor.
Türkçe
261
230
1.8K
125.5K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@finansalozgur94 Benim evde bırak çamaşır makinasını , dyson bile benzinle çalışıyor. Elektrik iyi birşey olsaydı, yıldırımdan korkmazdık.
Türkçe
0
0
1
31
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Elektrikli araç almaktan da vazgeçtim. Kime danışsam başka bir şey söylüyor: 🔴Sağ şeritte Tırcılara meze olursun 🔴En ufak kazada Pert olur 🔴Sigorta Pili ödemez ortada kalırsın 🔴10 sene sonra Çöp olur 🔴Her sene menzili azalır 🔴Kışın Kalorifer açamazsın 🔴Yazın Klima açamazsın 🔴Radyasyon yayıyor kanser olursun 🔴Şarj sırasında Kavga edersin 🔴Bayramda yola çıkamazsın 🔴Şarj yüzünden yol 2 kat uzun sürer 🔴İkinci elde yarı fiyata satamazsın 🔴Erkek adam pilli araba sürmez diyenler bile var Ben en güzeli kardeşime bir at arabası alayım da bu iş kapansın yemin ediyorum Kafayı yedim 1 haftada.
Türkçe
300
17
263
121.4K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@cembabafinans Newyork ta evin değerinin %3 ü emlak vergisi ödersin. Teksasta iae %1 . Abd den ev alırken yıllık %1 ila %3 emlak vergisi ödeyeceğinizi düşünerek alın. Alabama ise %1 in altında binde 55 civarı ödersin. 200.000 dolarlık eve yılda 6.000 dolar veya 2.000 ya da 1.100 dolar ödersin.
Türkçe
0
0
1
2.8K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@trader44s Bizim gibi ülkelerde para varlığa dönmediği sürece her zaman risktir. En doğru zamanı yakalamak çok zordur ancak trend sıkıntıya girmeye başlayabilir. Çocukları için şimdiden daire alıp kiraya vermek çok yanlış değil ama daha fazlasını alıp kiraya vermek pek mantıklı değil.
Türkçe
0
0
1
1.1K
𝗦𝗔𝗠𝗶
𝗦𝗔𝗠𝗶@trader44s·
Ahmet’in 6 milyon TL’si var Ev alıp kiraya vermeyi düşünüyor. 6 milyon TL’yi konuta yatırsa aylık yaklaşık 40 bin TL kira geliri elde edecek. Aynı parayı faize yatırsa aylık NET yaklaşık 180 bin TL getiri sağlayacak. Bu şartlarda Ahmet neden ev alsın?
𝗦𝗔𝗠𝗶 tweet media
Türkçe
774
33
766
1.6M