🐝bee
103 posts


🥳HEDİYE ZAMANI🥳
🎁Bir kişiye “PXN VD4 Bundle PC Uyumlu Direksiyon Seti” hediye ediyoruz.
Yapmanız gereken👇
▫️@F1tutkumuz ve @GamingGenTR hesaplarını takip et (X ve Instagram)
▫️Bu paylaşımı RT et
▫️1 arkadaşını etiketle
❗️Kazanan, 1 MAYIS Cuma günü açıklanacaktır.

Türkçe

@baekguzel9mm Aynı şartlarda bende araç arıyordum Geçen hafta 865 bine 1.4 tsi 135binde otomatik jetta comfort aldım ancak model 2012 o size uymayabilir
Türkçe

@casinoper101 Çok futbolcu canlanıyor ancak Ryan giggs geliyor nedense hatta ondan daha çok sevdiğim topçularda vardı bu takkmda
Türkçe

@brk_ttnc Normal davranışı öyle bütün dsg araçlarım benzerdi, yokuşta vitesi düşürür
Türkçe

3 dakikada erteleme alışkanlığını yok ettiği iddia edilen video:
x.com/Kare05Kok/stat…
Türkçe

@ekonomigezgini @M57D30TU2TOP Hocam f10 u yürütecek maddi güce sahip değilim.
Türkçe

@M57D30TU2TOP @brk_ttnc Ben o paralara f10 alırdım mesela temizinden siyah renk
Türkçe

@macir_gizani Neredeyse günde hiç şehir içi yolum yok aracımı genelde gezmeye gitmek için kullanacağım .sadece aynı fiyata donanım olarak boş bir araba almak nekadar mantıklı bilemiyorum.
Türkçe

@erdemdogdu Çok teşekkür ettim fikir için.Genelde eşim kullanacak golften sonra araç çok büyük gelirmi kullanım zorluğu yaşarmıyız boyuttan kaynaklı.
Türkçe

@brk_ttnc Daha önce Scirocco’m vardı. Tesla aldım ve bugüne kadar araba kullanmıyormuşum dedirtti. Uzun yolu senede 1 ya da 2 defa yapıyorsanız kesinlikle Tesla. Yürütme maliyeti oldukça ucuz.
Türkçe






