لجين@queenluluf·2d@clock440 قال احمد توفيق "لو لم أُجازف وأقترب، كنت سأظل أعتقد بأن شيئًا جميلًا فاتني" لكن الحمد لله (خذوا من كل تجربة وعيها، واتركوا ألمها يمضي)Isalin العربية18902.6K30
444@clock440·2dشفتو يوم تكتبون كلام طويل يوصفكم بس مايجي بالضبط كثر الكلام اللي بمقطع fyp عشوائيIsalin العربية112221
444 nag-retweet7@yearsoffea7·16 Hazأفهم شعور أنغام لما قالت مش طايقة أشوفك لكن أنت وحشتنيIsalin العربية391.4K11.4K344.3K1.4K