Naka-pin na Tweet
sepehr
1.2K posts

sepehr
@hellosepehr
برنامه نویس سمت جلو، مخاطب کتاب و سینما | مینویسم تا کاری کرده باشم
زیر تک درخت Sumali Mart 2024
330 Sinusundan132 Mga Tagasunod
sepehr nag-retweet
sepehr nag-retweet

@rahafreemhb نظریه نامحبوب: سینتکس پایتون خیلی کثیفه و زیباترین و خوانا ترین سینتکس برای ts هست🚶♂️
فارسی



