cansın
6.1K posts


@imaldykller mrb senınlede yenı takıplestk o yuzden yıne yprumum az olck ama bnce ıyı bırısısın?? bı de cok arkadasn yok gıbı gelıyo bu sıtede😖 uc dort yakın oldugun vardır dıgerşerını sıklemıyon gıbı bı vıbe aldm cok ozur AMA IYI BIRISISIN BENCE senınle daha cok etkılesıme gırmek ısterm
Türkçe




