luna🙋🏻♀️ nag-retweetAzimi🇮🇷@Imstillazimi·31 Araتو جام جهانی، برای ایرانِ عزیزم پرچم شیر و خورشید بالا بره🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️Isalin فارسی12017K46.3K23
luna🙋🏻♀️ nag-retweet🇮🇷ایلیایولی🇩🇪🇵🇹@Iliaaaa6·28 Araیادش بخیر این پدر اجارهای ها پارسال رفتن رای بدن که دلار نشه ۵۰ هزار تومن.Isalin فارسی101334.6K37.2K33
بییی تااام💫@bitanaser·22 Ara@itloonaa متاسفانه پاییز این سال به همه خیلی چیزا یاد دادIsalin فارسی100187
luna🙋🏻♀️@itloonaa·16 Araرفت و آمد مشتریها، حال خوب آدما تو این هوا و رضایتشون یه جون به جونام اضافه میکنه✨Isalin فارسی1016669
luna🙋🏻♀️@itloonaa·27 Kasنمیدونم اینکه حتی حوصله کارم دیگه نداریم بخاطر پاییزه یا افسردگی گروهی🥱Isalin فارسی0015561
لیموشیرین@faribaaash·14 Kasشما اگه برید یه رستوران یا کافه و جلوی درب ورودی(تاکید میکنم خارج از فضای اشپزخونه) یه گربه ببینید که صاحب اون مغازه بهش غذا میده دیگه ازشون خرید نمیکنید؟Isalin فارسی509257
آ محسن@mohseniosss·2 Kasجدیدا شیر بطری ۱لیتری گرفتین!؟؟ قیمتش شده۶۸ فاگینگ هزار تومانIsalin فارسی80502.1K1