Wil van Oorschot

18 posts

Wil van Oorschot

Wil van Oorschot

@willo_himself

Sumali Şubat 2009
72 Sinusundan20 Mga Tagasunod
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
@keffmann @ED_Regio Ik was net aan het kijken... kunnen jullie dat niet gewoon aan de straat zetten? Maar daar heb ik mijn antwoord al... 🤣
Nederlands
1
0
1
0
Kevin Hagen 🇳🇱
Kevin Hagen 🇳🇱@keffmann·
@ED_Regio Waarom kunnen we PMD niet gewoon aan de deur zetten in de daarvoor bestemde zakken zoals in veel andere omliggende gemeenten?
Nederlands
1
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
De DJ in de old dutch in valkenswaard kan nogsteeds niets fatsoenlijk draaien.. nogsteeds niet..
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
@ilsegroenendijk is dat ook datgeen waar ze het 1 november in bladel over gaan hebben? hypotheken voor starters etc? Grs wil
Nederlands
1
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Joehoe, ipad doet het weer na een succesvolle backup naar de imac.. scheelt een hoop spelletjes opnieuw spelen..
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Sluit je je ipad aan op je nieuwe iMac, werkt je ipad naderhand niet meer.. zucht.. minpuntje voor apple.
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Zelfs een dommelskroeg op texel.... cool
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Eerste vergaderingen kempenfestival 2011 alweer achter de rug. Gaat weer de goede kant op!!!
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Dat is kut, bij de buren juichen ze al.. en bij de merten moet ie nog schieten!!!!
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Een dagje nog en dan rock werchter 2010!!! En daarna door naar eersel kermis!! :)
Nederlands
0
0
0
0
Wil van Oorschot
Wil van Oorschot@willo_himself·
Voorbereidingen kempenfestival zijn in volle gang. Tent staat en ze komen vandaag alles brengen.
Nederlands
0
0
0
0