plankton ری ٹویٹ کیا
plankton
131 posts


⚡️آموزش ساخت کانفیگ مبتنی بر SSH
فکر میکردی SSH رایگان و سریع پیدا کردن سخته؟ نه من اینجام تا روشی که بعضی کانالا میسازن و بهت نمیگن چطوری بگم! 🤯
با این روش روی هر اپراتوری وصل شو.
ویدیو آپلود کردم که تو متن گیر نکنیم 》~《
توضیحات تکمیلی و آموزش 👇
t.me/inikotesla/1882
فارسی

@zahrarazzaghim با فایرفاکس امتحان کن
واسه من روی یه لپ تاپ توی کروم باز نمیشد توی فایرفاکس باز میشد
فارسی

در همین حین به Gemini بگین امتحان دارم، جمینای میگه بذار یجوری جملهبندی کنم که استاد نفهمه از چتبات گرفتی.
𝕯𝖎𝖊@Dieffenba7734
برادر زاده م آزمون آنلاین داشته رفته جوابارو chatgpt پرسیده بهم میگه عمه chatgpt باهام لج کرده جوابارو نمیگه 🤣🤣🤣🤣
فارسی

@MrGolden_1 زندگی هم اگه بازی بود جذابیت خودش رو داشت.
مثلا فکرشو بکن، اگر میتونستی زمان رو به عقب برگردونی و شاخه های مختلف و تصمیم های مختلف رو با تجربه بررسی میکردی چی میشد.
به موقع بیت کوین میخریدی به موقع میفروختی و به اوج موفقیت انسان میرسیدی بدون شکست.
فارسی

یه سرور پیدا کردم هم از داخل فیلتر نیست و هم از بیرون آیپیش تمیزه، همه چیز راحت باز میشه، بدون کپچا
حتی reddit در حالت ناشناس!
بینظیره
Techjunkie Aman@Techjunkie_Aman
Proton VPN: Connected ✅ Internet: Prove you're human... again.
فارسی

@arduinomegali اوبونتو کلا مشکلات وابستگیش زیاده، بقیه توزیع ها چنین مشکلاتی ندارن، یا حداقل من ندیدم
فارسی
plankton ری ٹویٹ کیا

Un estudiante acaba de romper una de las mayores limitaciones de los AirPods.
Ha creado LibrePods, una alternativa open-source que desbloquea funciones exclusivas de Apple para que puedas utilizarlas también en Android y Linux.
Esto es lo que incluye:
→ Cambio de los modos de cancelación de ruido
→ Estado de batería preciso en tiempo real
→ Detección automática al quitarte los AirPods
→ Gestos de cabeza y Conversational Awareness
→ Compatible con Android, Linux y otras plataformas no Apple
Tiene más de 27k stars en GitHub, es gratis y open-source.
Te dejo el repo en comentarios 👇

Español

@bookunt @hesamsilver اگه سرور خودت هست یه routing rule تنظیم کن که gemini.google.com و googleapis.com از وارپ عبور کنن، اینجوری بدون دردسر باز میشه.
خودم همه سرویس های گوگل به جز search.google.com (واسه حذف کپچا) بردم روی وارپ
فارسی

@hesamsilver من یه کانفیگ v2ray میگیرم بعد پروکسی میکنم روی سایفون.
با سایفون که وصل میشم جمنای باز میشه
فارسی

@lady_photon من یه همکلاسی داشتم، به گفته بقیه همکلاسی ها همیشه تو اینستا آنلاین بود، بیرون میرفتی با دوستاش بیرون بود، تو کلاس هم وقتی معلم سوال میپرسید همه رو جواب میداد، به باشگاه هم میرفت😐
شاید مشکلمون مدیریت زمان هست
فارسی

@0user_2007 من نمیدونم تکالیف راحت و حجیم چیه. تکالیف ما همیشه سخت و حجیم بود.😂
یهو استاد ۲۰تا سوال نظریه میدان میداد میگفت تا هفته بعد جوابش رو بفرستید.
فارسی

@lady_photon از تکالیف راحت و حجیم متنفرم. بیشتر مواقع تکالیف رو انجام نمیدادم، بعضی معلم ها گیر میدادن و واقعا سر این خیلی اذیت میشدم تا درس خوندن، ولی اکثرا وقتی میدیدن بدون تکالیف نمره های خوب میگیرم گیر نمیدادن به نوشتنش و در آخر نمرهش رو میدادن
فارسی

@lady_photon من دقیقا برعکس، هر پایه بالاتر از خودم رو که میدیدم، زیاد درس میخوندن و میگفتن سخته ولی وقتی خودم خوندم واسم راحت اومد و حتی امتحان های ترم رو هم شب امتحان میخوندم.
حالا نمره هام هم زیاد خوب نبودن ولی من زیاد حساس نبودم که بخوام شاگرد اول بشم یا ۲۰ بگیرم
فارسی
plankton ری ٹویٹ کیا

It's amazing what you can do without machine learning. I've spent hours watching my simple implementation of the Dynamic Window Algorithm, basically a model-predictive control method. Runs live in the browser at this link: doc.ic.ac.uk/~ajd/Planning/
English

@mitikomon94 منم اکثر طول روز توی اتاقم هستم و گاهی حتی حاضر نیستم با بقیه سر سفره بشینم، ولی توی مسابقه شطرنج هر چقدر افراد بیشتری حضور داشته باشن بیشتر خوش میگذره
فارسی

@0user_2007 با توجه به شناختی که نسبت به خودم دارم حرفت منطقیه
خیلی وقتها ویژگی یه آدم درونگرا رو دارم و گاهی اوقات به شدت برونگرا
به نظرم محیط و حال خودم تعیین کننده برونگرا و درونگرا بودنمه
فارسی

الان فهمیدم چرا بین درونگرا بودن و نبودن در تناقضم 😀😀😀
doRi@dorsasasa_j
من درونگرا نیستم، شما میخواید کصشر بگید، منم حوصله ندارم.
فارسی











