پن کیا گیا ٹویٹ
The Last Kaiser
18K posts

The Last Kaiser
@46Kaiser
Hamdım, yandım, ha piştim ha pişeceğim
شامل ہوئے Şubat 2011
686 فالونگ1.5K فالوورز

Son dakikalarda kalenin dibinden uzaya attığı topu görünce direkt bu aklıma geldi
Afrika Futbolu@afrikafutbolu1
🇬🇭 Ganalı şaman ve cadı ağabeyler, 2 gündür Harry Kane'i bize bırakın, biz onu hallederiz diyorlardı. Bi bildikleri varmış, bu adamlar bu işin vakkosu kardeşim; saygılar sevgiler.
Türkçe

@brklbyhn2 @emrahgulsunar Ya arkadaş... Ben Norveçlilerin, İzlandalıların yaptığına kötü tü kaka demiyorum. Aksine ben de beğeniyorum. Ben Emrah'ın ezikliğine, batı kompleksine laf ediyorum. Aynısını biz yapsak takınacağı tavrı söylüyorum. Saçma olan sizsiniz, canınız nasıl istiyosa öyle anlıyorsunuz.
Türkçe

@46Kaiser @emrahgulsunar Elemanın yazdığı çok saçma bir bağlam ama senin ki de öyle.
98'den beri bütün şampiyona izliyorum.
En güzel tribün şovu.
Ardından İzlanda'lilarin yaptığı gelir.
İster balık avlamaya gitsin, ister savaşa.
Şov güzel.
Türkçe

"İyicil milliyetçilik" ile "kötücül milliyetçilik" arasında fark var. İyicil milliyetçilik işte bu, kendi tarihine ve kültürüne sahip çıkma, bir yandan eğlenirken diğer yandan onu dünyaya gösterme. Kompleksiz ve özgüvenli. (Tarkan'ın "Bir Oluruz Yolunda"sında da benzer bir hava vardı).
Kötücül milliyetçilik ise neşeli değil, kompleksli ve agresif. Hep düşmanlarla çevrili olduğuna inanma, güç gösterisi yapma, birilerine gününü gösterme, kendi kültürünü nedensiz üstün görmeye dayalı bir zihniyetin dışavurumu.
Bizdekinin hangisine yakın olduğunu söylemeyeyim ama tahmin etmesi zor değil.
World Cup 2026 Daily@TotalFootball
The Norwegian team and fans doing the Row are just beautiful.
Türkçe

@sinbadnivea @emrahgulsunar Adamın yazdığına benim verdiğim cevaba ve senin bu yazdığın ne alaka bi de ne anlarsın demiş. Milli takım oldu bitti İstanbul/Menajer çiftliği. Ben milli takımı, Montellayı mı savundum? Okuduğunu anlamaktan aciz adam gelmiş bana sen ne anlarsın diyo. Sen anlarsın aq
Türkçe

@46Kaiser @emrahgulsunar Kardeşim sen gruptan lider çık kimse gıkını çıkaramaz. başarı geldiği sürece herkes susar. Bak örneği montella. Böyle berbat bir hocaya sırf dünya kupasına getirdi diye ses çıkarmadı kimse. Hoca kimdir biliyor musun? Paraguay hocası Gustafo Alvaro. Gerçi sen ne anlarsın ..
Türkçe

@euphrates78 @emrahgulsunar Kendisi de biliyor bunu. Viking seferleri fetihten ziyade yağma üzerineydi. Mavi tura çıkmış muamelesi yapıyor adam. Aslında bizden çok ingilizlere cevap hakkı doğdu abi, inşallah globale düşer bu twit
Türkçe

@46Kaiser @emrahgulsunar Vikingler kürek çekerek balık tutmaya gitmiyorlardı. Daha verimli topraklar bulmak için fetih seferleri düzenliyorlardı. Britanya'ya mesela. Yani aslında bu da mehteran kadar kötücül.
Türkçe

@furkan__uzun Teknik direktörlükle uzaktan yakından alakası olmayan Maradona sevdasına heba edilen bir turnuva olmuştu.
Türkçe

2010 Dünya Kupası.
Arjantin'de teknik direktör Maradona, süper yıldız ise yine Messi...
Messi, Arjantin Mili Takımı ile şuan 6. kez Dünya Kupası'nda oynuyor. Daha önceki 5 turnuvada kaderin bir cilvesi olarak Arjantin, en kötü derecesine 2010 yılında Maradona yönetiminde yaşadı.
İngiltere'ye ezim ezim ezilerek 4-0 mağlup oldular.
Öyle görülüyor ki Maradona, Messi'nin potansiyel bir Dünya Kupası şampiyonluğunu engelledi...
Türkçe

@saglamcoach Paylaştığım twitin devamında onu da paylaşmıştım. İnsan demeye dilim varmıyor buna.
Türkçe

@46Kaiser kızıyla alakalı attığı twite bak onu yeni gördüm iğrenç insan müsveddesi
Türkçe

@scorpion5865 @1907Nefer1907 @leuropefootball Hayır. Higuita koruyordu. Turnuva öncesi Higuita'nın Pablo Escobar'ı La Katedralde (kendi inşa ettiği hapishane) ziyaret ettiği ortaya çıkınca kadrodan çıkarıldı, yerine 20 yaşındaki Cordoba alındı.
Türkçe

@1907Nefer1907 @leuropefootball Oscar Cordoba zaten. O yıllarda, Kolombiya'nın kalesini Mondragon'la Cordoba koruyordu.
Türkçe

📅 32 yıl önce bugün: Andres Escobar, ABD karşısında kendi kalesine gol attı...
Bu golle birlikte Kolombiya turnuvaya gruplarda veda etti. 10 gün sonra Kolombiya'da bir barda oturduğu sırada bir taraftar ona 10 el ateş ederek katletti.
Katilin her kurşun sıktığında "gol" diye bağırdığı söyleniyor.

Türkçe

Katılmadığımız her turnuvaya "biz olsaydık neler yapardık" diyorduk. Daha yeni elendiğimiz turnuvada bile "yarı final elden kaçtı" diyoruz.
Ne kibrimizin ne de ezikliğimizin bir ortası yok. Her şeyi zirvede yaşıyoruz.
FotMob@FotMob
The USA’s current knockout bracket. 🇺🇸 Semi finals? 🔜
Türkçe

@dtarakg Sürükleniyoruz peşinde bakalım nereye götürürse artık
Türkçe
The Last Kaiser ری ٹویٹ کیا

Aynı şeyi Kerem de söyledi. 24 sene sonra biz getirdik... Ulan dingiller; Elbistan kadar bile olmayan Curaçao denen ülke bile sizden daha taşaklı oynadı (Almanyaya golleri var)
48 takım arasına tek dişli rakibi İspanya'dan 2 maçta 8 gol yiyerek geldiler hâlâ bıdı bıdı yapıyolar
BPT@bpthaber
Hakan Çalhanoğlu: “Buralara kadar 24 yıl sonra biz getirdik. İki maçtır her şeyi denedik. Vuruyoruz olmuyor, direğe çarpıyor. Bir şutla maçı kazandılar.”
Türkçe
The Last Kaiser ری ٹویٹ کیا

Koca milli takımı halı saha ekibine çevirdiler. Ortamları bozulmasın diye fb'de kadro dışı kalıp Kasımpaşada bile oynayamayan adamı turnuvaya götürdüler. Ders alsalar bari buna da eyvallah ama yarın kaldığımız yerden devam.. Hatırlayan kim, rahatsız olan kim?
𝗔𝗸𝗶𝗳 🗿@_sprkhrm_
Gençlere abilik yapıp, milli ruhu aşılamasını bekledikleri tiplere bak. Suç sizde değil sizi adam yerine koyanda...
Türkçe
The Last Kaiser ری ٹویٹ کیا








