Job seeker in DE

103.6K posts

Job seeker in DE banner
Job seeker in DE

Job seeker in DE

@Arepheh

همگی بگین ماشالا 😌

شامل ہوئے Ocak 2010
174 فالونگ438 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
"تنها خداست که می‌ماند"
فارسی
3
15
276
0
Job seeker in DE ری ٹویٹ کیا
Ricky Zaccaglino
Ricky Zaccaglino@RickyTheGuido·
Nobody’s paying us, we dislike Israel for free.
English
213
2.8K
30.9K
314.2K
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@ItstheNrs تاپینگ پیتزا که اصلش اناناسه دیگه. این انجیرم که ایشون گفته خوبه. کلا ترکیبی که شبیه لواشک شه مزه‌ش احتمالا جالب شه با مرغ.
فارسی
0
0
0
16
Nargeseen
Nargeseen@ItstheNrs·
@zynbnrmnd وای آره، گلابی هم خوب میشه تو سالاد، برا تاپینگ پیتزا چی؟ چیزی سراغ داری میوه‌طوری؟
فارسی
3
0
2
335
Zynbnrmnd
Zynbnrmnd@zynbnrmnd·
شلیل رو با سس بالزامیک مزه دار کنین بعدش گریل کنین و به سالادتون اضافه کنین کیف می کنین #سالم_زی
فارسی
1
0
18
806
خانومه دراشر
خانومه دراشر@Lautpourisch1·
@Arepheh بله این انتقاد درستیه. منم این شرایط رو داشتم و کاملا می‌فهممتون.
فارسی
1
0
0
83
خانومه دراشر
خانومه دراشر@Lautpourisch1·
چرا تو تایم لاین ایرانی انقد نفرت‌پراکنی در مورد آلمان زیاده؟ در مورد همه چی! مردمش، سیستم مالیاتش، مهاجر‌پذیریش و … احساس می‌کنم ذهنیت ناراضی بودن از همه چیز و همه کس بین ما ایرانی‌ها خیلی غالبه! مدام در حال غر زدن و نگاه‌های بالا به پایین!
فارسی
24
1
55
4.6K
شمس‌الملوک
شمس‌الملوک@MadDragon97·
@Arepheh میشه رشته ت رو بدونم؟ رو ویزای پیوستی که پنج سال تونستی کشش بدی؟👀
فارسی
2
0
0
26
صدف
صدف@Sadaf98194198·
@Arepheh خیلی ممنونم بابت تذکرتون. حق با شماست اشتباه نوشتم
فارسی
1
0
0
8
marziye
marziye@marziiye·
اگه روزی پولدار بشم، رستوران ایرانی میزنم تو آلمان، با قیمت معقول. مثل رستورانای بقیه ملت ها. چیه غذای پرسی ۲۸-۲۶ یورویِ این رستوران ایرانیا.
فارسی
37
3
671
27.8K
Job seeker in DE ری ٹویٹ کیا
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@ar8_kh2 سهراب سپهری به باسن تخت و فلت‌ش معروفه.
فارسی
1
0
2
34
Job seeker in DE ری ٹویٹ کیا
ز.
ز.@__zahra_kh_·
وای باورم نمی‌شه. اگه جای طارمی سهراب سپهری اون گلو زده بود، گل آفساید نمی‌شد. 😭😭😭😭😭
فارسی
19
17
836
33.4K
Job seeker in DE ری ٹویٹ کیا
missfalasteenia
missfalasteenia@missfalsteenia·
Happy Father’s Day to the fathers in Gaza who are trying to keep their families alive.
English
0
22.3K
102.5K
1.1M
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
شما این حجم تناقض رو در زندگیم یه ضرب ساده کنی، میبینی چقد پاره پوره‌ و سینه‌سوخته‌م. و برای هر یک انسان، دلم میخواد قلبم رو دربیارم از جاش و تقدیمش کنم.
فارسی
0
0
1
136
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
در حالیکه میخوام سر به تن هیچ بلوند و وایت و خود برتربین‌ی در جهان نباشه، و طرفدار ایرانم، چه به نام چه به ننگ؛ دلم هم برای جی‌دی‌ونس سوخته و هم برای بازیکن اخراجی بلژیک.
فارسی
1
0
2
184
Samar Araghi
Samar Araghi@Araghisamar·
با شرابی که ترش و سرکه‌طور شده چیکار میشه کرد؟
فارسی
12
0
20
4.9K
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
از آدمی که متعصبه، حتا اگه هم‌عقیده‌ی‌ خودم باشه، باز چندشم میشه.
فارسی
0
0
5
147
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
ایشالا که آلمان ببازه و کمی آلام روحیم التیام بگیره. سگا.
فارسی
0
0
4
422