an.nubiss
1.9K posts


Fonlarda Aşk Şemsiye☂️Açtırır
Kesinlikle katılıyorum. 17 yıllık piyasa tecrübemde her dönemin parlayan yıldızlarının' nasıl birer birer söndüğüne canlı şahit oldum. Fon yatırımı dinamiktir; dönemsel başarılar yatırımcıyı kör etmemeli.
Finansal disiplin adına şu altın kuralları şuraya Fırlatalım
❌ Fonlarla aşk yaşanmaz: Sadakat, sadece getiri sürdüğü müddetçedir ("karşı taraf aldatana kadar").
❌ Takım tutar gibi bağlılık olmaz: Duygusallık, portföyün en büyük düşmanıdır.
❌ Zararda inat edilmez: "Geçmişte harika getirdi, yine verir" illüzyonuna kapılıp zararda oturulmaz.
✅ Trendi yakalamak esastır: Çeşme akarken küpünü doldurdun doldurdun, su kesildiğinde yeni Rota oluşturulur egeye doğru...
#fon #tly #dfı #phe #bist100
Fonvesting@fonvesting007
Yaklaşık 5 yıldır bu platformda fonlar ile ilgili analiz ve paylaşımlar yapıyorum, hatta birçok değerli hesaplar da aynı şekilde nerdeyse sayısız fonları size anlatmaya çalışıyor, ellerinden geleni yapıyor Her fonun ayrı altın çağı var, birçoğu gelip geçici başarılar da yarattı, efsaneydi, sonradan hüsrana da uğrattı çoğu Ama artık analizleri altına "yok XXX fonu şu kadar getirdi boş analiz, yok YYY fonunun eline su dökemez.." vs gibi yorumlar yapmayı bırakın‼️ EMEĞE BİRAZ SAYGINIZ OLSUN
Türkçe

@REALOYUN1 @keymalettin Yotup premium al ilk ay beleş diye aldım 4 aydır para vermeden beleş kullanıyorum
Türkçe

@avciylabirikim Hiç almazdim dostluğu da bozmazdim
5 yıl geçmiş uzerinden alsan ne almasan ne
Türkçe

5 yıl önce çok yakın bir dostuma zor zamanında 20.000 TL borç verdim.
O gün “ilk fırsatta ödeyeceğim” dedi, yıllar geçti konu hiç açılmadı.
Geçen gün bana ulaştı ve “20.000 TL hazır, borcumu kapatayım” dedi.
Ama o parayla o dönem gram altın alsaydım bugün yaklaşık 300.000 TL civarı ediyordu.
Ona bunu söylediğimde “Ben senden altın değil TL aldım” dedi.
Sizce borç rakam olarak mı ödenir, yoksa geçen yılların #enflasyon ve #altın kaybı da hesaba katılmalı mı?
Dostluğu bozmayıp 20.000 TL’yi kabul mü ederdiniz, yoksa gerçek değerini mi isterdiniz?
Türkçe

@Yasin_PRLK @pusholder İntihar etseler bu durumdan daha iyi.. Şerefli bir eylem yapmış olurlar
Türkçe

@olcaykalkan1 Hocam hisseler gibi satamama durumu olmaz mi hiç? Mesela siz kaç gün eksi kapatirsa satip cikmayi dusunursunuz? Trend bitti dersiniz..
Türkçe

Fon yatırımcısı arkadas Yapma 🚫
Sakın kazanan portföyün kârını alıp rakamı güdükleştirme❗️
Yok kârı realize etmekmis
Yok sıfır maliyetli parayı dışarı çıkarmakmış...
Bu borsacı yalanlarına inanma.
Fonlarda trend yakaladığın zaman devam et bileşik getiriyi sünnet etme 💪
Trend bittiyse 🚂 in trenden aşağı
Bir satış emrine bakar
satamama derdi yok miss...🤌
Türkçe

@BaserKaz @pusholder Fonun 1 Yıllık grafiğini veriyorum. Hiç düşüş var mı siz karar verin ☺️👍

Türkçe

@pusholder 10 milyon tlsi olan insanin bu ülkede hiç calismasina gerek yok sanirsam
Türkçe

@__creatives__ @pusholder Krall bu sürdürülebilir mi?
Vadeli mevduat her türlü ayda 30 bin verir. Senin dediğin fonlar, aylik çok daha az da verebilir veya hiç vermeyebilir
Türkçe

@pusholder Tera TLY fonuna 1 Milyon TL yatırdığınızda, 1 ayda ortalama 140.000 ile 100.000 TL arası getiri alıyorsunuz.
Vadeli mevduat faizi eskide kaldı. Değişen ve gelişen yatırım enstrumanlarına ayak uydurmak lazım artık.
Türkçe

@ejderhasiztiwit @Lavuk_McQueen Evet 2007-2008 yillarinda o sinavi giriyorduk. O dönem fox tvde dizisi vardi, izleyip cinnet geçirirdik
Türkçe

@gazetory Evet kimisi hayallerini gerçekleştirir, kimisi de hayallerinde boğulur. Aynısını yaşadım, annem ağladı ev su alıyordu rutubetliydi çatı akıyordu hayallerim vardı anneme ev alacaktım. Ama başaramadım, çunku bir futbolcu degildim. Siradan bir asgari ücretle çalisan fabrka iscisiydm
Türkçe

Arda Turan, annesine verdiği sözü anlattı:
🔶 Eve geldim bir gün annem 33-34 yaşlarındaydı ağlıyordu.
🔶 Dedim anne neden ağlıyorsun?
🔶 Dedi ki ev çok küçük çok rutubet kendimi iyi hissetmiyorum.
🔶 Dedim ki ben de sen merak etme anneciğim sen 40 yaşına gelene kadar ben iyi bir futbolcu olacağım ve sana bir tane ev alacağım.
🔶 39,5 yaşında bir tane ev aldım ona.


Türkçe

@tekyolgala_ @sirporsuk He ya yatirma-çekme işlemini nasıl yapiyorsunuz? İbandan veya paparadan yapmiyorsunuz herhalde artik
Türkçe

@finansalozgur94 Çocuğa hiç birikim birakmayip, kendisi hayata tirnaklariyla tutunmasi biriktirmesi de olabilir. Bilemedim
Türkçe

1 yaşındaki çocuğunuzun geleceği için bugünden sıfır birikimle başlayıp aylık ufak alımlarla kurulacak bir portföy, çocuğunuz 20 yaşına geldiğinde inanılmaz rakamlara dönüşür.!
Gelin 1 yaşından başladığımızı varsayarak çok basit bir hesap yapalım...
🚩Birikim: Aylık 20.000 TL
🚩Bütçe Artışı: Yıllık %30.00 (Cumhuriyet ortalama enflasyonu)
🚩Hisse Getirisi: Enflasyon + %5 reel büyüme
🚩Temettü Verimi: Yıllık %5 (Tamamı tekrar hisseye yatırılır)
⏳ 19 Yıllık Sabır (20 Yaş Hedefi):
Ulaşılan Toplam Portföy: 1.088.620.000 TL (evet 1 milyar lira :)
Bu rakamdan 20 yıllık enflasyonu temizleyerek bugünkü değerini bulduğumuzda : 7 Milyon 448 Bin TL
Bugün 7.4 milyon lirayla anadolu'da sıfır bir ev + sıfır araba alınabiliyor. Yani çocuğunuz için yapacağınız bu kadar ufak birikimler bile 20 yıl sonra hayata 2-0 önde başlamasına vesile olabilir.
Bileşik getiri, piyasadaki en sessiz ama en sadık çalışandır. Sadece zaman verin.
peki sizler Çocuğunuz için birikim yapıyor musunuz ?
Türkçe

@tahtaci_borsa Çok anlamsız, hayattaki en temel ihtiyaç barınma beslenme için ömür tüketiliyor ve netice alinamiyor.
Türkçe

@CryptoKayahan Aynen kral vala bende ayni gorusteyim 2027 hele bir gelsin o zaman duruma gore bakariz
Türkçe

@BaserKaz 2027 nisan mayis baslanir toplamaya eylul ekim gibi de olacaksa bir mini ralli gerceklesir oda sif ABD 2028 genel secim var o yuzden diyorum yoksa olsem gene girmem o sira ufak şansımı denicem..
Soyledigim gibi ABD her secimden 6 ay once yukselisler gosterdi onumuzde 1 yil var.
Türkçe

#Bitcoin de olası beklentilerim;
52 bin dolar kaçınılmaz olarak görüyorum..
olası 2. bir durumda 42 bin dolar dip seviyesidir..
Türkçe

@CryptoKayahan 2027 icin ne dusunuyorsun krall? Ne zaman yüklü girelim
Türkçe

@BaserKaz On goru olabilir artik sistem bizleri cok yanıltıyor her şey olabilir 2026 en kotu yıl geçeceğini cok dile getirdim son 6 aydir millet yalvardim uzak durun diye..
Türkçe

@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth Tamamdır şimdi anladım. Krall 1 milyon ortaya koyucam işte, 100x bekleyemesem de 50x-70x arasi biraksa fena olmaz
Türkçe

@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth Bir ürünün 100x yükselip düşmesi, ortaya atılan yüklü parayla alakali degildir. Yüklü girdiysen 100x olmaz mantigini anlayamadim..Kaldi ki zaten 100xden fazla düşen bir ürün tekrardan 100x çikabilir.
Türkçe

@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth O fiyati bekliyorum. 0.1 fiyati gelir mi acaba buyuk umut besliyorumm. 0.1 gelirse yuklu girip sonra 10 dolar olmasini bekleyelim
Türkçe

@FenolaraParaYok @kerimcalender Öyle mi diyorsun, büyük çogunluk evet dediğin sekilde ilerler lakin umudunu tümüyle kesmeyen umut besleyen bir grupta olacaktir mutlaka
Türkçe

@BaserKaz @kerimcalender peşi sıra gelecek fudlardan sonra insanlar kriptoyu tamamen terkedecekler, zaten çoğu terketti.
Türkçe











