پن کیا گیا ٹویٹ
قِرتیچِه
41.5K posts

قِرتیچِه
@Eeasygoingli
فک و فامیل،رفقا و آشنایان حضورتون کشف بشه بلاک میشین💋
شامل ہوئے Şubat 2019
498 فالونگ913 فالوورز

@yepanahandeh من از آدمایی که چشم به لباس و وسایل بقیه دارن بدم میاد
خیلیم خوردم ازشون
طرف میپایید تو عکسام بعد همونی که میدید میپوشم پ استفاده میکنم
دقیقا همونو میخواست
فارسی

@sherrykhanoom یادشون گرامی
نمیدونم چه داستانیه شری
آدم حالش از این بی حساب کتابی بهم میخوره
فارسی

@Eeasygoingli بعد مادر ما بدو بدو ولمون کرد رفت. نفهمیدم که عدالتش کجاش بود
فارسی

@rashti_picha حق داری
از پزشک سوال کن ببین قرصی چیزی هست یکم آسون تر برات بگذره؟
و اینکه اصلا اگه شرایطی سخته و به اون سختی معترضی دلیل بر بد بودن تو نیست قشنگم
کاملا طبیعیه تا الانشم شاهکار کردی
فارسی

@archmaryamm ببین من از اینام که باید اول یک ساعت اینو از پوست در بیارم تا بخورم
کلافه میشم
فارسی

@Eeasygoingli ولی این واقعا میارزه، البته خیلیها با همین پوستش میخورن، من ولی دوست ندارم
فارسی

@Neptunium93_Np کاری به جزئیات ندارم
ولی احساس میکنم انقدر آموزش درست ندیدیم
هیچکس تصویری از پریود غیر از مال خودش و اطرافیانش نداره
برای منی که عملا خونریزی خاصی ندارم
کاپ خیلی مسخره و اضافه کاریه
ولی این زیر دارن خودشونو چاک میدن ملت
تو بذار خب
فارسی

دختر خانومیا، تجربهی من به شما:
شونصد میلیان پول پد بدین
روزی بیست تا پد بندازین بیرون
ولی خودتونو درگیر این موجود نا راحت نکنید
پریود به اندازه کافی خودش روزای سختی هست
من نمیفهمم چرا باید با استفاده از کاپ یه زجر اضافه تحمیل کنیم به خودمون
خانومه کالو@_frida__kahlo_
حالا که بحث نوار بهداشتی داغه خانومی های خوشگل بیاین و تجربه هاتون از استفاده کاپ قائدگی رو بهمون بگید خودم مارک لیوا سایز ۱ روخریدم دوسه بار هم استفاده کردم ولی حس میکنم یا بهش عادت ندارم یا درست استفاده نمیکنم
فارسی

@Atoosaahang انگ نمیخوری
بد فازی
تو رو خدا اگه غیر قابل معاشرت و حباب روی آب هستین همیشه همون اول بگین طرف راهتون نده خونهش
فارسی

@Eeasygoingli @twinsmom1996_ منو خواهرم روی هومن کراش بودیم و به جای کامران هومن میگفتیم هومن کامران😂
فارسی

یعنی چی میگید کامران کراشتون بوده؟واقعا نمیدرکمتون
ماه پیشونی🌜@twinsmom1996_
وقتی این موزیک ویدئو پخش شد من ۹ سالم بود و کراشم هومن بود😍
فارسی

@SparklyFineLine منی که اصلا از نظر ورجه وورجه تو مدرسه اکت خاصی نداشتم
چنان زخم های عمیقی دارم از اون دوران که نگو
الانم همش تو در و دیوارم
فارسی
















