anonymous
238 posts

anonymous
@Imanonymouska
Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi falan kabul etmiyorum.. Evli,iki de çocuklu🙃
شامل ہوئے Ekim 2017
106 فالونگ2 فالوورز

@Selenzdemihvyp Köpeği havlayan haksız.Hayvanları çok severim ama gecenin üçünde beşinde havlayan köpekleri biliyorum,susmuyorlardi da.Bir köpek almayabilirsin bu çözülür ama köpek ile çocuğu kıyaslayarak çocuğunuz (bebek) susmuyor diye çemkirmek bence oldukça yanlış.
Türkçe

Dün gece apartmanda resmen savaş çıktı.
Saat 23:40’ta alt kat komşumuz kapıyı yumruklamaya başladı. “Köpeğiniz sabaha kadar havlıyor, uyuyamıyoruz!” diye bağırıyor.
Bizim üst kat teyze de “Köpeğim stresli, siz de geceleri yüksek sesle dizi izliyorsunuz, o da rahatsız oluyor!” diye karşılık verdi.
Derken merdivenlerde 4-5 daire birden karıştı. Birisi “Apartman değil burası hayvanat bahçesi” dedi, diğeri “Siz de çocuğunuzu susturamıyorsunuz” diye laf soktu.
En komiği ne biliyor musunuz? Köpek o sırada hiç havlamıyordu. Sadece biz kavga ederken sessiz sessiz izliyordu.
Apartman hayatı resmen bu: Herkes kendi derdinde ama komşunun sesine, kokusuna, köpeğine karışmadan duramıyor.
Türkçe

@altunpsikoloji 5 dakika sonrasında kahve teklif etmediğim ya da edilmediği gün biter ilişki.Evlilikte kavgalar elbet oluyor ama kavgayı uzatmak trip atmak sürat asmak benim katlanabileceğim ya da yapabileceğim bir şey değil.
Türkçe

Birisi: “Eşimle tartıştıktan sonra benimle günlerce konuşmuyor, yüzüme bile bakmıyor. Bu bazen haftalar boyunca sürebiliyor” dedi.
Bu artık küsmek değil de ilişkiyi sessizlikle cezalandırmaktır. Çünkü böylesi bir küslük “biraz sakinleşelim de sonra konuşup çözelim” demek değildir. Karşı tarafı yok sayarak onu cezalandırmaya, suçlu hissettirmeye ve ilişki içinde güç kurmaya hizmet eder. Tartışabilirsiniz, öfkelenebilirsiniz hatta bir süre uzaklaşmak isteyebilirsiniz ancak günlerce süren sessizlik duvarları örmek, iletişimi tamamen kesmek ve partneri görünmez kılmak duygusal şiddet biçimidir.
Türkçe

@gazatr Çok zor dönemler geçirdim,hatta bazen ölüyorum sandım ama yaşadığım be nefes aldığım müddetçe hep bir umudun olduğunu,bu karanlık günlerin elbet biteceğini ve hep daha güzelinin önüme sürüleceğini hissettim ve oldu da.Umudu kaybedersen işte o zaman gerçekten ölürsün.
Türkçe

@sivriikalemler İş ev döngüsünde kayıp giden bir hayat.Başka hayatı yaşamayı bilmediğimizden biz de hayatı bundan ibaret sanıyoruz işte neyleyelim.
Türkçe

@laiksokrates 200 grlık Bulgur pilavı ile de ne gider kampanyası.Malum hamburgerler pideler aldı başını gitti.😂
Türkçe

@jurnalhabertr Çok doğru,hiçkimse tarafından gerçekten sevilmemiş insanlar,çıkarsız bir sevgi ile tanışınca,kendini sevilmeye layık göremediğinden,bu sıralananları yapıyorlar.Uzak durun,sevmeyenin de vardır bir bildiği diyip uzaklaşın.Çünkü o değeri haketmiyorlar.Bırakın layığını yaşasınlar.
Türkçe

Psikolog Gülnihal Çakı: "Kendinden nefret eden bi insan onu seveni cezalandırır.
Çünkü içten içe sevilecek biri olmadığına inanır.
Şimdi biri gelip onu gerçekten sevdiğinde ne olur?
İki ihtimal var: Ya o sevgiyi kabul edip değişmek zorunda kalır ki bu çok zor, ya da o sevgiyi bozar.
Nasıl bozar?
Soğur, küçümser, mesafe koyar, manipüle eder, suçluluk ya da yetersizlik hissettirir.
Bakın, kendini seven bi insanın yapacağı şeyler değil bunlar.
Yani aslında seni cezalandırıyor gibi görünür ama gerçekte yaptığı şey kendi içindeki değersizlik hissini senin üzerinden doğrulamaktır.
İşte tam bu noktada onun kendine duyduğu nefret senin öz değerini zehirlemeye başlıyor.
O yüzden bu bi cezalandırma gibi görünse de aslında bi insanın kendi yarasını başkasına bulaştırmasıdır."


Türkçe

@Caglayan_Kitap Bizim köye gidince ben😂 ama nedendir bilinmez kesinlikle köy daha huzurlu
Türkçe

@Bulvarpress @yemekteroru_ Adam sokak lahmacuncusu gibi sarıp sarıp satıyor😂
Türkçe

@adrenaIinIendnz Bence pamuk adamın beyninde var yani insan bu kadar geri zekalı olamaz..
Türkçe

@emrevalez Kaderimi yaşarım.Bazen erken evlendim diye düşünüyordm ama evlenmesem ne yapacağım.Yalnızlık zor istediğin kadar gez toz evde bir ses bir çocuk cıvıltısı derdini bölen bir eş dünyada cenneti yaşamaktan farksız.Allah herkesi iyilerle karşılaştırsın.Kimsenin evini yuvasını dağıtmsn
Türkçe

Evlenirsen pişman olursun. Evlenmezsen de pişman olursun. Çocuk yapsan da yapmasan da pişman olursun. Yaklaşık 200 yıl önce Søren Kierkegaard bunu şöyle ifade etmişti: “Neyi seçersen seç pişman olursun.” Çünkü mesele çoğu zaman verdiğimiz bazı kararlar değildir; yaşanmamış hayatları sürekli gözümüzde büyütmemizdir. İnsan, gitmediği yolu daha gizemli, daha cazip ve daha kusursuz sanır. Oysa her seçimin bir bedeli, her yolun kendi yükü vardır. Bu yüzden hayat bana şunu öğretti: Mesele kusursuz kararı bulmak değil, seçtiğin yolun sorumluluğunu alabilmektir. Çünkü hiçbir hayat tamamen pişmanlıksız değildir. Önemli olan, hangi pişmanlıkla yaşamayı göze aldığını bilmektir.
Peki sen, hangi yolu seçtin?
Türkçe
anonymous ری ٹویٹ کیا

@1burakking Bu ben,asla rastgele park etmem tekerleri nizami duracak.90 derece açı gibi duracak😂 arabanın başı bir yerde kıçı bir yerde olmayacak.Park çizgilerinin tam ortasında olacak.Öyle bir ruh hastasıyız işte bizde.
Türkçe
























