anonymous

238 posts

anonymous banner
anonymous

anonymous

@Imanonymouska

Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi falan kabul etmiyorum.. Evli,iki de çocuklu🙃

شامل ہوئے Ekim 2017
106 فالونگ2 فالوورز
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Statikoo Şu saatten sonra nerden dönerse dönsün.Olan oldu🥴
Türkçe
0
0
1
32
İzafiyet
İzafiyet@Statikoo·
Altın nereden dönecek
İzafiyet tweet media
Türkçe
6
1
8
1.4K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Selenzdemihvyp Köpeği havlayan haksız.Hayvanları çok severim ama gecenin üçünde beşinde havlayan köpekleri biliyorum,susmuyorlardi da.Bir köpek almayabilirsin bu çözülür ama köpek ile çocuğu kıyaslayarak çocuğunuz (bebek) susmuyor diye çemkirmek bence oldukça yanlış.
Türkçe
0
0
2
94
MCG
MCG@Selenzdemihvyp·
Dün gece apartmanda resmen savaş çıktı. Saat 23:40’ta alt kat komşumuz kapıyı yumruklamaya başladı. “Köpeğiniz sabaha kadar havlıyor, uyuyamıyoruz!” diye bağırıyor. Bizim üst kat teyze de “Köpeğim stresli, siz de geceleri yüksek sesle dizi izliyorsunuz, o da rahatsız oluyor!” diye karşılık verdi. Derken merdivenlerde 4-5 daire birden karıştı. Birisi “Apartman değil burası hayvanat bahçesi” dedi, diğeri “Siz de çocuğunuzu susturamıyorsunuz” diye laf soktu. En komiği ne biliyor musunuz? Köpek o sırada hiç havlamıyordu. Sadece biz kavga ederken sessiz sessiz izliyordu. Apartman hayatı resmen bu: Herkes kendi derdinde ama komşunun sesine, kokusuna, köpeğine karışmadan duramıyor.
Türkçe
16
5
68
10.1K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Adana'da kimliği belirsiz bir kişi, aşkını paralara yazıp pazarda dağıttı. "Ömer, Özge'yi çok seviyor. Söyle Adana, Özge'yi Ömer çok sevdi diye."
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
54
1
180
77K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@altunpsikoloji 5 dakika sonrasında kahve teklif etmediğim ya da edilmediği gün biter ilişki.Evlilikte kavgalar elbet oluyor ama kavgayı uzatmak trip atmak sürat asmak benim katlanabileceğim ya da yapabileceğim bir şey değil.
Türkçe
0
0
0
29
Tuğçe Altun
Tuğçe Altun@altunpsikoloji·
Birisi: “Eşimle tartıştıktan sonra benimle günlerce konuşmuyor, yüzüme bile bakmıyor. Bu bazen haftalar boyunca sürebiliyor” dedi. Bu artık küsmek değil de ilişkiyi sessizlikle cezalandırmaktır. Çünkü böylesi bir küslük “biraz sakinleşelim de sonra konuşup çözelim” demek değildir. Karşı tarafı yok sayarak onu cezalandırmaya, suçlu hissettirmeye ve ilişki içinde güç kurmaya hizmet eder. Tartışabilirsiniz, öfkelenebilirsiniz hatta bir süre uzaklaşmak isteyebilirsiniz ancak günlerce süren sessizlik duvarları örmek, iletişimi tamamen kesmek ve partneri görünmez kılmak duygusal şiddet biçimidir.
Türkçe
4
10
59
4.2K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gazatr Çok zor dönemler geçirdim,hatta bazen ölüyorum sandım ama yaşadığım be nefes aldığım müddetçe hep bir umudun olduğunu,bu karanlık günlerin elbet biteceğini ve hep daha güzelinin önüme sürüleceğini hissettim ve oldu da.Umudu kaybedersen işte o zaman gerçekten ölürsün.
Türkçe
0
0
1
44
UZİ
UZİ@gazatr·
“alt üst olacaksın. hatta ümitsizlikten öleceğim zannedeceksin ama Rabb'in seni kurtaracak. sabret”
Türkçe
12
293
3.2K
99.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@sivriikalemler İş ev döngüsünde kayıp giden bir hayat.Başka hayatı yaşamayı bilmediğimizden biz de hayatı bundan ibaret sanıyoruz işte neyleyelim.
Türkçe
0
0
0
9
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@siyahsancakx Koyun da bizim gabriel sara ya dönmüş maşallah😂
Türkçe
0
0
0
132
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
⚫️ Saçı çok fazla uzayan koyununu gören genç, onu traş ederek yeni imajını paylaştı.
Türkçe
7
1
83
14.9K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@laiksokrates 200 grlık Bulgur pilavı ile de ne gider kampanyası.Malum hamburgerler pideler aldı başını gitti.😂
Türkçe
0
0
4
824
Sokrates
Sokrates@laiksokrates·
Bu nasıl kampanya wq
Sokrates tweet media
Türkçe
20
12
2.7K
47.1K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@jurnalhabertr Çok doğru,hiçkimse tarafından gerçekten sevilmemiş insanlar,çıkarsız bir sevgi ile tanışınca,kendini sevilmeye layık göremediğinden,bu sıralananları yapıyorlar.Uzak durun,sevmeyenin de vardır bir bildiği diyip uzaklaşın.Çünkü o değeri haketmiyorlar.Bırakın layığını yaşasınlar.
Türkçe
0
0
3
392
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Psikolog Gülnihal Çakı: "Kendinden nefret eden bi insan onu seveni cezalandırır. Çünkü içten içe sevilecek biri olmadığına inanır. Şimdi biri gelip onu gerçekten sevdiğinde ne olur? İki ihtimal var: Ya o sevgiyi kabul edip değişmek zorunda kalır ki bu çok zor, ya da o sevgiyi bozar. Nasıl bozar? Soğur, küçümser, mesafe koyar, manipüle eder, suçluluk ya da yetersizlik hissettirir. Bakın, kendini seven bi insanın yapacağı şeyler değil bunlar. Yani aslında seni cezalandırıyor gibi görünür ama gerçekte yaptığı şey kendi içindeki değersizlik hissini senin üzerinden doğrulamaktır. İşte tam bu noktada onun kendine duyduğu nefret senin öz değerini zehirlemeye başlıyor. O yüzden bu bi cezalandırma gibi görünse de aslında bi insanın kendi yarasını başkasına bulaştırmasıdır."
Jurnal tweet mediaJurnal tweet media
Türkçe
12
55
466
27.8K
Sami Yen Gündem
Sami Yen Gündem@samiyengundem·
📲 Khvicha Kvaratskhelia'nın son Instagram hikayesindeki Galatasaray bayrağı detayı.
Sami Yen Gündem tweet media
Türkçe
49
63
2.9K
368.6K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@ankara_k1z1 Botoxtan gözü yüzü kaymış mimik kalmamış bence.
Türkçe
0
0
0
48
Ankara Kızı
Ankara Kızı@ankara_k1z1·
Niye yeni gelin gibi süzülüp duruyor🤭 Ruhu çekilmiş itici..
Türkçe
74
5
436
152.3K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@pusholder Yusuf güney kalk büyüğün geldi.
Türkçe
0
0
12
2.5K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Brezilyalı medyum Vo Bahiana: "Futbolcuları, hakemleri ve bazı taraftarları kaçıracaklar. O maça (bu gece oynanacak Brezilya-İskoçya maçı) sakın gitmeyin, hatta stadyumun etrafında bile bulunmayın. Stadyuma uzay gemisi inecek."
Pusholder tweet mediaPusholder tweet media
Türkçe
357
51
2.3K
728.7K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Caglayan_Kitap Bizim köye gidince ben😂 ama nedendir bilinmez kesinlikle köy daha huzurlu
Türkçe
0
0
0
140
Çağlayan Genç
Çağlayan Genç@Caglayan_Kitap·
Fakir Köyü 😂😂😂
Türkçe
1
2
37
9.5K
Bulvar Medya
Bulvar Medya@Bulvarpress·
Napoli’de 1.50€ fiyatla satılan pizza sosyal medyada ilgi çekti.
Türkçe
158
131
1.8K
692.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@adrenaIinIendnz Bence pamuk adamın beyninde var yani insan bu kadar geri zekalı olamaz..
Türkçe
2
0
213
14.8K
Adrenalin Patlaması
Adrenalin Patlaması@adrenaIinIendnz·
Pamuk deposunda plastik poşetleri açmak için çakmak kullanmak...
Türkçe
259
514
27.2K
1.2M
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@onedio Kadere bak,çocuk öldü,hanım yaralı..🙂‍↕️
Türkçe
0
0
0
679
Onedio
Onedio@onedio·
İzmir’in Kiraz ilçesinde su tankeri ile çarpışan otomobilin sürücüsü Özge Dönmez, ağır yaralandı. 📌 Dönmez’in, mart ayında traktöre bağlı rotovatöre sıkışarak hayatını kaybeden 11 yaşındaki Mehmet Dönmez’in annesi olduğu öğrenildi.
Onedio tweet mediaOnedio tweet media
Türkçe
2
1
83
29K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@emrevalez Kaderimi yaşarım.Bazen erken evlendim diye düşünüyordm ama evlenmesem ne yapacağım.Yalnızlık zor istediğin kadar gez toz evde bir ses bir çocuk cıvıltısı derdini bölen bir eş dünyada cenneti yaşamaktan farksız.Allah herkesi iyilerle karşılaştırsın.Kimsenin evini yuvasını dağıtmsn
Türkçe
0
0
2
112
Emre Valez
Emre Valez@emrevalez·
Evlenirsen pişman olursun. Evlenmezsen de pişman olursun. Çocuk yapsan da yapmasan da pişman olursun. Yaklaşık 200 yıl önce Søren Kierkegaard bunu şöyle ifade etmişti: “Neyi seçersen seç pişman olursun.” Çünkü mesele çoğu zaman verdiğimiz bazı kararlar değildir; yaşanmamış hayatları sürekli gözümüzde büyütmemizdir. İnsan, gitmediği yolu daha gizemli, daha cazip ve daha kusursuz sanır. Oysa her seçimin bir bedeli, her yolun kendi yükü vardır. Bu yüzden hayat bana şunu öğretti: Mesele kusursuz kararı bulmak değil, seçtiğin yolun sorumluluğunu alabilmektir. Çünkü hiçbir hayat tamamen pişmanlıksız değildir. Önemli olan, hangi pişmanlıkla yaşamayı göze aldığını bilmektir. Peki sen, hangi yolu seçtin?
Türkçe
3
27
163
9.3K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Bahçemdeki 100 TL lik güneş enerjili aydınlatma kazığını çalan kişi,kapı önündeki değeri 80 bini bulan ayakkabılarıma dokunmamış..Merhamet mi etmiş, enayilik mi etmiş anlamadım😂
Türkçe
0
0
2
107
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@1burakking Bu ben,asla rastgele park etmem tekerleri nizami duracak.90 derece açı gibi duracak😂 arabanın başı bir yerde kıçı bir yerde olmayacak.Park çizgilerinin tam ortasında olacak.Öyle bir ruh hastasıyız işte bizde.
Türkçe
0
0
2
208
Burak
Burak@1burakking·
Kadınların araç park ederken böyle kalp damar cerrahi ameliyatına giriyormuş gibi davranmaları öyle dikkatli olmaları yarıyor beni😄
Türkçe
15
1
419
17.9K