My name's Pitt

434 posts

My name's Pitt banner
My name's Pitt

My name's Pitt

@IranianRobot

And your ass ain't talkin' your way out of this shit

شامل ہوئے Şubat 2022
29 فالونگ18 فالوورز
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@pooyaep عالی نه اتفاقا حسرت خوردم حقیقتا به زندگی عزیزان تریزومی ۲۱ غبطه میخورم خواب و خور و شهوت
فارسی
1
0
1
45
پورِ بزرگ
پورِ بزرگ@pooyaep·
یه لایف هک یادتون میدم ولی آدم باشید استفاده نکنید :) من تازه فهمیدم اگه بیماری غیراورژانسی دارید ولی میخواید برید اورژانس و عجله دارید سری کارتون انجام شه کافیه موقع مراجعه به تریاژ، بی‌اعصاب و پرخاشگر خودتونو نشون بدید /١
فارسی
8
0
17
1.8K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@pooyaep تریاژ خیلی وقتا با پزشکا همکاری نمیکنن برای همین انتظار میره که حداقل خود مردم کمی رعایت کنند
فارسی
1
0
1
40
پورِ بزرگ
پورِ بزرگ@pooyaep·
از کیفیت IQ این قشر همین بس که میگن مراجعه غیرضروری مردم به اورژانس وقت پزشک رو هدر میده و نمیتونن به بیمار اورژانسی برسن یعنی به کند ذهن ترین آدم هر رشته اینو بگی میخنده اینقدر واضحه که مدیریت وقت پزشک و تخت و تشخیص اورژانسی یا غیر بودن موارد با تریاژ و بیمارستانه نه مراجعین
فارسی
27
10
257
7.7K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@kadkhoda090 @Veham17 ما یه کلوب میرفتیم PS2 بازی میکردیم، به Liberty City stories میگفتن جی تی ای ۶. ینی تو دهات پشت کوهی ما GTA VI حداقل بیست سال زودتر از بقیه‌ی دنیا ریلیز شده بود
فارسی
1
0
2
44
وحشی به فارسی
وحشی به فارسی@kadkhoda090·
@Veham17 یادمه میگفتن وایس سیتی میشه ۴ سن اندرس میشه ۵ یه فامیل کسخلم داشتم به v میگفت این نسخه هفتمه 😂
فارسی
2
1
4
305
مشکی🇧🇧
مشکی🇧🇧@Veham17·
من یادمه بچه که بودیم میرفتیم کافی نتی میگفتیم «عمو جی‌تی‌ای پنج داری بدی؟» اونا هم سی‌دی جی‌تی‌ای سن آندرس رو میدادن بهمون ۸۰۰۰ تومن
فارسی
8
0
139
6.8K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@S_Aminz بله و ایشون کسی نبود جز استاد دکتر پروفسور مجید سمیعی، افتخار ایران و ایرانی.
فارسی
0
0
5
40
PeaNut Butter🇮🇷
همون کسی که آنژیو کرد جراحی باز هم کرد؟
فارسی
2
0
7
332
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@rahjoo1376 مخرج مشترک تمام این کصشعرایی که تفت میدن هم اینه: «مریض ما با پای خودش رفت بیمارستان اونجا کشتنش.» در کل ولی بنظرم خیلی نباید به این ریتاردها و مزخرفاتشون پرداخت. هرکی میتونه باید مهاجرت کنه، کسی هم که نمیتونه اعصاب خودشو با این مزخرفات خورد نکنه
فارسی
0
0
2
14
محمد مهدی
محمد مهدی@rahjoo1376·
کلا فضا اینجوریه که ملت می‌گن خب جو رایج امروز چیه ما هم در موردش یه کصشری تفت بدیم که خدای نکرده عقب نیفتیم از بقیه! خیلی هم تفاوتی نمی‌کنه که موضوع چیه. می‌خواد پزشکی باشه، سیاست و دعوای چپ و راست باشه. اصلا مهم نیست چون که کصشر گفتن کنتور نمی‌ندازه.
فارسی
1
0
9
119
محمد مهدی
محمد مهدی@rahjoo1376·
تا یک بحثی داغ می‌شه ملت می‌گن تا تنور داغه ما هم هر چی کصشر بلدیم بچسبونیم. اساسا تخصص قلب یک فیلیده فوق تخصص جراحی قلب یک فیلد کاملا جدای دیگه‌ست که قبلش طرف باید تخصص جراحی عمومی را گرفته‌باشه. یعنی اون متخصص قلبی که آنژیو می‌کنه اساسا در جایگاهی نیست که بخواد قلب عمل کنه!
فارسی
1
1
27
429
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
آدم نمیدونه این نفرت مردم از کادر درمان که داخل توییتر می‌بینه واقعیت جامعه ست، یا اون احترامی که تو محیط واقعی می‌گیره. چون مجازیه بالاخره میتونن حرف دلشون رو بزن یا چون مجازیه نباید جدی گرفت و اصل دنیای واقعیه؟
فارسی
31
2
147
7.2K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@medicalchosnale زین رعایای سست عناصر دلم گرفت شیر خدا و مدیکال دستانم آرزوست
GIF
فارسی
0
0
0
10
مِدیـــکال چُســـناله
واقعا هیچی نمیتونه به اندازه پارکت چوبی خونه رو گرم و قشنگ کنه ایشالا هممون پولدار بشیم خونه هامونو پارکت کنیم
فارسی
5
0
79
1.7K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@Child_of_the_C Bold of you to assume که بیمارستان همینجوریش هم ورشکسته نیست بعد نمونه‌ش هم که قرار نی به آزمایشگاه ارسال بشه، یک راست شوت میشه تو سیفتی باکس
فارسی
1
0
7
484
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
@IranianRobot حاجی بیمارستانو ورشکست میکنی که =))))
فارسی
2
0
1
1.9K
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
مردم حق دارن هر ساعتی با هر شکایتی برن اورژانس. حتی شده ۴ صبح. حتی اگه کف پاشون میخاره! و داخل هر بیمارستان پروتکل مشخصی واسه این قضیه پیش‌بینی شده که اگه ندارید، مشکل از بیمارستانتون هست نه بیمار. مثلا بیمارستان ما ویتامین سی IM و سرم شستشو IV و در موارد ممکن لاواژ با الکل میدن.
فارسی
26
9
443
21.3K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@tiptopacademy @paranddis خوو مادرقحبه مشخصه جنابعالی تا حالا بیمارستان نرفتی، وگرنه می‌دونستی نقش حراست و نگهبان بیمارستان تو درگیری‌ها از چوب خشک کمتره
فارسی
0
0
0
12
Tiptop Language Academy
Tiptop Language Academy@tiptopacademy·
@paranddis اون خراب شده‌تون حراست نداره جلوشو بگیره؟ برو ناله و‌ غرتو ببر واسه حراست و رئیس بیمارستان...
فارسی
2
0
2
141
Paranddis
Paranddis@paranddis·
چون کسی که واسه گزگز کف پاش که از ۴ ماه قبل داره ساعت ۳ نیمه شب میاد اورژانس و عربده میزنه دکتر کجاس درحالی که دکتر بالا سر مریض تصادفیه که داره میمیره خیلی بیشعوره
🌝@kirmpajmordeshd

چرا آتشنشانا توییت نمیکنن که وای چرا نصفه شب خونه‌تون آتیش میگیره یا گیر میکنید؟ چرا فقط دکترا از صبح تا شب اینجا مث پیرزن پیرمردای ۹۰ ساله یه ریز غرغر میکنن؟ خودتون خسته نمیشید از اینهمه چسناله؟

فارسی
7
1
347
5.9K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@tashdiddaram اگه آیفون دارید احتمالا مربوط به iMessage باشه رو اپراتورهای ایران باگ داره و پشت سر هم رگباری اون پیام فعالسازیش میاد که باعث میشه شارژ تموم بشه قطع اینترنت با تعرفه‌ی آزاد هم یه کد دستوری داره که گوگل کنید پیدا میشه
فارسی
0
0
0
13
🪼🧃رئیس
🪼🧃رئیس@tashdiddaram·
چرا خطمو شارژ میکنم بعد یه ساعت میزنه موجودی شما کمتر از ۲۰۰ است؟ نتم رو داره از روی شارژم مصرف می‌کنه؟ آخه بسته اینترنتم دارم
فارسی
2
0
19
644
مِدیـــکال چُســـناله
من ته تخم مرغو دراوردم بهترین پختش موقعیه که بخار پز میشه و طبق سلیقه من فیکس ۸ دیقه کم بو ترین تخم مرغ حال حاضر بازار هم برند زرده طلاییه اونم از فروشگاهی که در یخچال نگه داری میکنه
فوربیدِن🚫فــَربــُد@faktupfarbod

تو هواپز اگه تخم مرغ رو ۱۳ دقیقه تو دمای ۱۲۰ بذارید چیز خوبی تحویل میده.

فارسی
10
0
80
9.3K
My name's Pitt
My name's Pitt@IranianRobot·
@HIBYEBOXBOY ترکیب جوکرهات تو Balatro یه superposition، 8-ball و Green joker کم داره
GIF
1
0
1
31
خلیل عقاب
خلیل عقاب@KhalilOghab·
تو جام جهانی ۲۰۱۰ که نیوزلند بازی می‌کرد یادتون نمیاد مگه! بازیکن داشتن کارمند اداره رفاه نیوزلند بود! مرخصی گرفته بود بیاد جام جهانی بازی کنه!
فارسی
18
12
4.3K
107.7K