Jason Duval

24 posts

Jason Duval

Jason Duval

@JasonDuvalResmi

Sa ben gerçek Jason

Miami, FL شامل ہوئے Mart 2023
7 فالونگ1 فالوورز
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
@K2adir bendede ps5 var ama 30 fpsde sarmazki akışkanlık olmucak
Türkçe
1
0
0
36
Kadir Kirisci
Kadir Kirisci@K2adir·
GTA 6 oynayacak hiç bir şeyim olmaması beni üzüyor
Türkçe
7
0
14
3.3K
Tarık| Waiting for The Witcher IV ⚔️
Arkadaşlar bugün içime bir kurt düştü, konu ile ilgili yazılan bişe var mı diye baktım göremedim şimdi sizin içinize o şüpheyi düşürüyorum. GTA6, ön siparişe açılacak, gameplay içeren bir fragman gelecek ama çıkış tarihi Şubat 2027. İhtimali nedir sizce?
Türkçe
12
0
23
5.7K
BPT
BPT@bpthaber·
Yapılan bir araştırmaya göre açık dünya oyunları insanların kendisini daha az yalnız hissetmesini sağlıyor.
BPT tweet media
Türkçe
84
20
1.6K
87.8K
Saukko505
Saukko505@saukko505·
Even I'm getting confused about what is going on in the GTA 6 Mapping Discord
Saukko505 tweet media
English
20
12
1.3K
87.2K
Saukko505
Saukko505@saukko505·
@iamdiesl ok nah ya ass got banned fpr actual reasons lmao, you aint getting in
English
4
0
106
2.2K
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
@ZaynexyOdaReal bu oyunlar niye hep 49 da bırakıyorda 50 falan olmuyor o 1 lira ne için
Türkçe
1
0
1
62
Zayneksi
Zayneksi@ZaynexyOdaReal·
GTA 6'nın standart sürümünün fiyatı 3.449 TL olacak, ayın 25'inde görüşürüz
Türkçe
3
0
7
501
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
Umarım gta 6 da oyundaki npcler arabayla birden sağ sol yapmazlar çarpmaktan bıktım
Türkçe
0
0
0
36
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
@Ewexx2 oha bence okadarda olmaz anca en pahalı sürümü 5K olur normal sürümü 70-80 dolar arası olur
Türkçe
2
0
1
112
Ewexx
Ewexx@Ewexx2·
Sizce GTA 6'nın Türkiye fiyatı ne kadar olur. ?
Ewexx tweet media
Türkçe
1
0
4
451
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
Selam ben gerçek Jason Duval, Luciamı seviyorum
Türkçe
0
0
0
51
Lvitsa
Lvitsa@appleofsodomm·
Abi siz engelli misiniz? Woke kültürü falan demişler yeni kapak için linçlemişler sjldjdldkdkd ULAN OYUNA EN UYAN KARAKTER TİPİ ZATEN AYRICA İLİK GİBİ KARIYMIŞ BAYILDIK
Michael@LegacyKillaHD

2013 vs 2026

Türkçe
20
1
110
5.2K
Ahmet ölmez
Ahmet ölmez@Ahmet777732333·
Bu arada ben beğendim ya, eski tarzda devam ediyorlar. (Soldaki kıza woke diyenlerin amk) Oyunun çıkmasına az kaldı...
Ahmet ölmez tweet media
Türkçe
3
1
22
920
Jason Duval
Jason Duval@JasonDuvalResmi·
@vsenart 25 haziranda bende ön siparişten almayı düşünüyorum ama parayı oyunun çıkmasına 1-2 gün kala çekiyormuş doğrumu bu arada playstation kullanıyorum
Türkçe
1
0
0
16
skyline
skyline@Skyline_006·
@Lordoftech123 @sananeb12117060 Marvel spiderman 2 yi ön sipariş ile almıştım parayı oyunun çıkış tarihi geldiği zaman çekti benden
Türkçe
1
0
0
76
dondonmegalodondardanelton
dondonmegalodondardanelton@kamburmegalodon·
@_arwell_ birazcik sakin ol. trailer 3 de gelecek. bosuna bir seylere kiziyorsunuz. trailer 3 geldiginde yine agzimizdan salyalar aka aka izleyecegiz ve oyun da 19 kasimda cikacak.
Türkçe
1
0
2
2.2K
Arwell ꩜
Arwell ꩜@_arwell_·
abi siz dalga mı geçiyorsunuz insanlarla oyunun 1 saniye bile oynanış görüntüsü yok preorder diyorsunuz ne preorderı abi 1 saniye bile oynanış göstermediniz daha oyun neye benziyo bilmiyoruz bile böyle saçmalık mı olur
Rockstar Games@RockstarGames

Pre-orders for Grand Theft Auto VI will officially begin on June 25 on digital storefronts and at other select retailers. Check out the official cover art, also available as downloadable artwork at rockstargames.com/VI

Türkçe
102
2
169
69.7K