Rodrigo BenTankut ری ٹویٹ کیا

Kevin O’Leary, insanların paralarını gereksiz harcamalara gömdüğünü söyledi:
🔹 “5 buçuk dolara kahve almayı bırakın.”
🔹 “Biriyle sadece bir gün dolaşsam, parasının yüzde 15-20’sini saçma şeylere harcadığını gösterebilirim.”
🔹 “İşe gidiyorsun ve sandviçe 15 dolar veriyorsun.”
🔹 “Aptal mısınız?”
🔹 “Evde yapıp götürmek 99 cent tutar.”
🔹 “Yanında götürürsün, ne olacak?”
🔹 “Kendi suyunu götür.”
🔹 “Kendi içeceğini ya da kahve kupanı götür.”
🔹 “Bunu her gün topladığında çok büyük para ediyor.”
🔹 “Özellikle büyük şehirlerde çalışan insanlar...”
🔹 “İlk işlerinde 60 bin dolar kazanmaya başlayıp...”
🔹 “Yılda yaklaşık 15 bin doları saçma şeylere harcıyor.”
🔹 “Bırakmaları gereken şey tam olarak bu.”


Türkçe



























